quote:Op vrijdag 22 augustus 2014 15:38 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
Naam: Guus_Geluk7
Leeftijd:16
Religie = geen
Burgerlijke staat: ongehuwd
Hoogst genoten opleiding: basisschool ()
Woonplaats/province: kimburg
Voetbalclub: psv
Je celebrity crush: Jessica Alba
Favoriete eten (Zeg nasi als je in Johannes zijn broekje wil komen): nasi
Favoriete drankje:
Wat vind je van Fylax?: 10/10 zou raken
Favoriete film: geen idee
Voorkeur muziekgenre: top 40
Lievelingsdier: geen
Lievelingskleur: rood
Politieke voorkeur: pvda
Je favoriete dartser: dartsen
Pics van je zusje:Geluksvogel!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.|| FOK!Stok || tatatatatataatatatattaaaaapiediedieuwtididipieuwpidibididi She said I'll throw myself away pididididum They're just photos after all! || Den Helder || Winnaar VBL Wijndal-award 2020: beste AZ-user! || Mijn concertstatistieken ||
mijn ouders zijn gelovig opgevoed maar geloven helemaal niet meer en hebben ons ook niks geleerd erover ofzo. maar als ik godverdomme zeg worden ze boosquote:Op vrijdag 22 augustus 2014 15:43 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Even een lekkere gloeiende godverdomme als er gelovige mensen in de buurt zijn word ik wel blij van
stoer hoorquote:Op vrijdag 22 augustus 2014 15:43 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Even een lekkere gloeiende godverdomme als er gelovige mensen in de buurt zijn word ik wel blij van
Nee, voor kanker kiezen mensen niet.quote:Op vrijdag 22 augustus 2014 15:44 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Waarom?
Word je ook blij als je met kanker scheld op de oncologie-afdeling?
Hij is verkracht door de pastoor. Vandaar ook zijn afkeer tegen mannen in pak.quote:Op vrijdag 22 augustus 2014 15:44 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Waarom?
Word je ook blij als je met kanker scheld op de oncologie-afdeling?
mijn pa ookquote:Op vrijdag 22 augustus 2014 15:44 schreef supersof het volgende:
[..]
mijn ouders zijn gelovig opgevoed maar geloven helemaal niet meer en hebben ons ook niks geleerd erover ofzo. maar als ik godverdomme zeg worden ze boos
Matig argument.quote:Op vrijdag 22 augustus 2014 15:45 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Nee, voor kanker kiezen mensen niet.
geen problemen als mensen dat zeggenquote:Op vrijdag 22 augustus 2014 15:44 schreef supersof het volgende:
[..]
mijn ouders zijn gelovig opgevoed maar geloven helemaal niet meer en hebben ons ook niks geleerd erover ofzo. maar als ik godverdomme zeg worden ze boos
Hehequote:Op vrijdag 22 augustus 2014 15:45 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Hij is verkracht door de pastoor. Vandaar ook zijn afkeer tegen mannen in pak.
Ach, je mag haar toch al niet.quote:Op vrijdag 22 augustus 2014 15:45 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Matig argument.
Als mijn oma langskomt die gelovig is ga ik echt geen godverdomme zeggen hoor
ik welquote:Op vrijdag 22 augustus 2014 15:45 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Matig argument.
Gewoon stoer tegen de maatschappij schoppen.quote:Op vrijdag 22 augustus 2014 15:45 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Matig argument.
Ik ben niet gelovig opgevoed maar m'n moeder doet nog wel eens dingen voor de kerk, ik mag geen godverdomme van d'r zeggen maar als ze d'r teen stoot zegt ze het zelf welquote:Op vrijdag 22 augustus 2014 15:44 schreef supersof het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 22 augustus 2014 15:45 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ach, je mag haar toch al niet.
Ik ook niet, ik hoef ook niet altijd blij te worden.quote:Op vrijdag 22 augustus 2014 15:45 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Matig argument.
quote:Op vrijdag 22 augustus 2014 15:45 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Hij is verkracht door de pastoor. Vandaar ook zijn afkeer tegen mannen in pak.
Toedeloe.quote:
Nederlandsquote:Op vrijdag 22 augustus 2014 15:48 schreef Dagoduck het volgende:
Wat de neuk is toedeloe überhaupt voor woord
Ik zie een carrière voor je weggelegd als video editor voor cameramannen met parkinson.quote:Op vrijdag 22 augustus 2014 15:48 schreef Littlerabbit het volgende:
Jammer dat deze cameraman parkinson heeft en de video editting skills van een foetus met het downsyndroom.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |