Dit topic is voor alle hardlopers, van hardlopende beginners tot helden van de RoPaRun. Het maakt niet uit of je nou met Evy loopt, je eigen schema volgt of bij een vereniging loopt: Iedereen is hier welkom! Je kan in dit topic praten over hoe het gaat, welke kleding je wil dragen, hoe zwaar/makkelijk het allemaal gaat..Je kan het zo gek niet verzinnen. Stel ook gerust vragen, we zijn hier om elkaar te helpen . ---------------------------------------------------------------------------------------------------------- Er zijn 2 hardlooptopics gaande: [LIF] Topicreeks: Hardlopen voor beginners (heet inmiddels Hardlopen) : Alles over hardlopen! Kleding, schema's, lappenmandopvang, motivatie, wedstrijdjes..you name it! [SPT] Topicreeks: Centraal topic voor amateurhardlopers : Dit topic is voor de hardlopers die geen beginners meer zijn, al aardig wat wedstrijden lopen, flink op de tijden letten maar toch nog amateurs zijn.
Kijk en post gezellig mee in het topic wat voor jou van toepassing is ----------------------------------------------------------------------------------------------------------
Gebruik je Endomondo om je voortgang bij te houden? Meld je dan aan bij het Fok! Endomondo team en laat zien dat Fok!kers ook buiten komen Stuur EERST even een PM/DM naar mosselmossel en meld je DAARNA aan op Endomondo
Op vrijdag 22 augustus 2014 15:27 schreef flipsen het volgende: Kort-kort, lang-lang, gewoon niet hier keelpijn minder, maar nu gewoon snipverkouden en niet geslapen. Zondag voor het laatst gelopen, ik baal
wedstrijdzenuwen voor mijn eerste echte baanwedstrijd... Het is maar 7,5 ronde, dus duurt het hopelijk niet langer dan een kleine 10 minuten. Maar dat zijn dan waarschijnlijk wel 10 minuten lijden, afzien, snakken naar het einde en het moment vervloeken dat ik besloot om mee te doen. En dat dan in regen en wind en in korter dan kort-kort. Ik vraag me nu ook af waarom ik hier ook weer lol in had
Op vrijdag 22 augustus 2014 16:14 schreef Mr.B. het volgende: wedstrijdzenuwen voor mijn eerste echte baanwedstrijd... Het is maar 7,5 ronde, dus duurt het hopelijk niet langer dan een kleine 10 minuten. Maar dat zijn dan waarschijnlijk wel 10 minuten lijden, afzien, snakken naar het einde en het moment vervloeken dat ik besloot om mee te doen. En dat dan in regen en wind en in korter dan kort-kort. Ik vraag me nu ook af waarom ik hier ook weer lol in had
Veel plezier straks man! Gewoon een tandje harder, dan is het sneller voorbij. Ofzo...
Op vrijdag 22 augustus 2014 16:14 schreef Mr.B. het volgende: wedstrijdzenuwen voor mijn eerste echte baanwedstrijd... Het is maar 7,5 ronde, dus duurt het hopelijk niet langer dan een kleine 10 minuten. Maar dat zijn dan waarschijnlijk wel 10 minuten lijden, afzien, snakken naar het einde en het moment vervloeken dat ik besloot om mee te doen. En dat dan in regen en wind en in korter dan kort-kort. Ik vraag me nu ook af waarom ik hier ook weer lol in had
Wedstrijdzenuwen
Ik zit al te wachten op volgende week wanneer alles bij mij pijn gaat doen. Dat is standaard hier.
Heel veel plezier zo Mr.B.
Trek eens aan mijn vinger? Een open deur vraagt nu eenmaal om ingeschopt te worden.
Op vrijdag 22 augustus 2014 16:14 schreef Mr.B. het volgende: en, afzien, snakken naar het einde en het moment vervloeken dat ik besloot om mee te doen. En dat dan in re
Komt goed! Gewoon lol hebben en even tien minuten afzien.
Succes
"Geef me een joint", zei de goudvis, "Dan word ik haai"
Gaaf!! Ik ben erg benieuwd naar je prestatie! Veel succes!!
Ja inderdaad, en Silk ook alweer even niet gezien, MD, levitas...
Ik leef nog Maar was introweek van de uni dus veel dansen, bier en andere alcoholische versnaperingen en weinig hardlopen. Vanaf morgen ontgroening van de vereniging, dus weer een week weg. Hardlopen? Wat is dat? Misschien neem ik morgen wel hardloopspullen mee maar vraag me af of er tijd is om ze te gebruiken.. Heb trouwens jouw TdF verslag al wel gelezen via FB. Klonk echt supertof. Gefeliciteerd met je 8ste plek enzo, echt super netjes Nu ga ik maar eens beginnen met bijlezen. Loop een topic of 10 achter geloof ik
Why get married and make one man miserable when I can stay single and make thousands miserable? -Carrie Snow Op woensdag 21 oktober 2015 14:26 schreef kanovinnie het volgende: Silk is niet hosselbaar voor een simpele sterveling als ik.
Ik leef nog Maar was introweek van de uni dus veel dansen, bier en andere alcoholische versnaperingen en weinig hardlopen. Vanaf morgen ontgroening van de vereniging, dus weer een week weg. Hardlopen? Wat is dat? Misschien neem ik morgen wel hardloopspullen mee maar vraag me af of er tijd is om ze te gebruiken.. Heb trouwens jouw TdF verslag al wel gelezen via FB. Klonk echt supertof. Gefeliciteerd met je 8ste plek enzo, echt super netjes Nu ga ik maar eens beginnen met bijlezen. Loop een topic of 10 achter geloof ik
Sterkte..
Just remember, you can't climb the ladder of success with your hands in your pockets. ~Arnold Swarzenegger
Op vrijdag 22 augustus 2014 18:01 schreef hatsaflats het volgende: Ik was/ben spoorstudent, dus geen verenigingen en ontgroeningen hier. En ik ging sowieso ook liever speciaalbiertjes in kleine kroegjes drinken
En nu ben je alsnog ontspoord Nog iets gehoord vandaag?