quote:Op vrijdag 22 augustus 2014 14:43 schreef superkimmi het volgende:
hoezo de vakantie is voorbij, die begint zaterdagmiddag pas
quote:Op vrijdag 22 augustus 2014 14:55 schreef Stacking het volgende:
Ze zeggen altijd dat je pas kan inloggen vanaf je eerste werkdag. Dus daarom.
Echter toen ik vóór mijn eerste dag een mailtje stuurde naar de support, hebben ze hem voor me geactiveerd.
Dus of even wachten of een mailtje sturen, misschien dat ze hem dan activeren.
quote:Op vrijdag 22 augustus 2014 14:53 schreef Pietertje71 het volgende:
Nou mijn contract viel vandaag op de mat. Meteen aangemeld op mijnpostnl.
Eerste obstakel is het inzien van 'mijn' gegevens.
Ik krijg dan het volgende te zien:
Als ik naar b.v. Salarisstrook ga, krijg ik het volgende te zien:
[ afbeelding ]
Invullen van idem aanmeldgegevens als op mijnpostnl werkt niet.
Als ik naar Mijn Werk ga, krijg ik dit te zien:
deze krijg je ook bij een Db error te zien,dit alles binnen SAP
[ afbeelding ]
Iemand een idee of ligt het er aan dat ik nog geen gegevens heb(omdat ik pas per 1 september bij PostNL ga beginnen)?
Slecht verhaal: Het aantal werklozen op het aantal vacatures zegt niet zo veel, want het gaat er ook om hoe vraag en aanbod op elkaar aansluiten. Nu lijkt het net alsof waneer er bijv 100 vacatures zijn en 100 werklozen, dat de werkloosheid dan zo opgelost is. Maar als de werkzoekende in kwestie bijv. te oud is, te weinig relevante werkervaring heeft, niet de juiste opleiding, etc, dan krijgt íe die baan nog niet, als zou íe de enige sollicitant zijn. Dan halen ze liever iemand uit het buitenland.quote:Op vrijdag 22 augustus 2014 15:35 schreef ophaling10 het volgende:
http://www.nu.nl/economie/3858523/zes-werklozen-vacature.html
Gezien, en gevoeld: omstreeks half 4 een flinke onweersbui waar ik helaas middenin zat.quote:
"Een uitdagende functie binnen een veranderende organisatie".quote:Op vrijdag 22 augustus 2014 19:02 schreef ophaling10 het volgende:
voor de liefhebbersbep tijd en Pt
http://jobs.postnl.nl/vac(...)mleider-voorbereiden
En dat betekent?quote:Op vrijdag 22 augustus 2014 18:37 schreef V__L_N het volgende:
*blubblub doet de schoolslag in een waterplas* Welke regen?
Trouwens nog een term voor de Op: VIM
Ik geloof dat het Vestigings Informatie Medewerker was.quote:
Die eerste heb ik ook gehad gisteren. Nog een keer die link die daar naar toe leidt aangeklikt en toen kwam ik er wel. Maar als je ook niet op de 'gewone' MijnPostNL kan, zullen ze eerst nog wel je account moeten activeren ja.quote:Op vrijdag 22 augustus 2014 14:53 schreef Pietertje71 het volgende:
Nou mijn contract viel vandaag op de mat. Meteen aangemeld op mijnpostnl.
Eerste obstakel is het inzien van 'mijn' gegevens.
Ik krijg dan het volgende te zien:
Als ik naar b.v. Salarisstrook ga, krijg ik het volgende te zien:
[ afbeelding ]
Invullen van idem aanmeldgegevens als op mijnpostnl werkt niet.
Als ik naar Mijn Werk ga, krijg ik dit te zien:
[ afbeelding ]
Iemand een idee of ligt het er aan dat ik nog geen gegevens heb(omdat ik pas per 1 september bij PostNL ga beginnen)?
Key account manager, duur woord voor iemand die het sleutelkastje beheert?quote:Op vrijdag 22 augustus 2014 21:06 schreef Stoplichtjuh het volgende:
Zet anders een linkje naar de afkortingenlijst: Afkortingenlijst Productie 2013.
quote:Op vrijdag 22 augustus 2014 21:17 schreef Zelva het volgende:
[..]
Key account manager, duur woord voor iemand die het sleutelkastje beheert?
Is alleen te openen als je bent ingelogd bij Mijn PostNL. Maar kan hem er wel inzetten?quote:Op vrijdag 22 augustus 2014 21:06 schreef Stoplichtjuh het volgende:
Zet anders een linkje naar de afkortingenlijst: Afkortingenlijst Productie 2013.
[..]
Met de invoer van de BSK bestaat de VIM taak niet meer en worden dat medewerkers BO(iets met ondersteuning)quote:Op vrijdag 22 augustus 2014 18:37 schreef V__L_N het volgende:
*blubblub doet de schoolslag in een waterplas* Welke regen?
Trouwens nog een term voor de Op: VIM
Nee dat is een VMquote:
Dit inderdaad.quote:Op vrijdag 22 augustus 2014 20:58 schreef Kramerica-Industries het volgende:
[..]
Ik geloof dat het Vestigings Informatie Medewerker was.
quote:Op vrijdag 22 augustus 2014 21:16 schreef Zelva het volgende:
[..]
Die eerste heb ik ook gehad gisteren. Nog een keer die link die daar naar toe leidt aangeklikt en toen kwam ik er wel. Maar als je ook niet op de 'gewone' MijnPostNL kan, zullen ze eerst nog wel je account moeten activeren ja.
Voor de rest kan ik aan iedereen die wel eens problemen heeft met MijnPostNL aanraden, bijvoorbeeld als de hele site niet werkt, om de cookies van MijnPostNL, mibweb en Salesforce te verwijderen. Dat doet bij mij in ieder geval altijd wonderen.
O, ik dacht dat managers best wel ' important' warenquote:Op vrijdag 22 augustus 2014 20:58 schreef Kramerica-Industries het volgende:
[..]
[..]
Wás inderdaad, volgens mij heeft die (hier) al heel lang vakantiequote:Op vrijdag 22 augustus 2014 20:58 schreef Kramerica-Industries het volgende:
[..]
Hee dat wist ik niet. Maar ik kom ook niet zo vaak op vestigingen.quote:Met de invoer van de BSK bestaat de VIM taak niet meer en worden dat medewerkers BO(iets met ondersteuning)
Voor mij ook niet. Pas in november weer vakantiequote:Op zaterdag 23 augustus 2014 06:38 schreef dud0r het volgende:
En de TT heeft helemaal geen waarde voor mij want ik heb helemaal geen vakantie deze zomer. Iemand moet er werken.
Zullen we dan samen gaan? Ik wil in november namelijk ook vakantie.quote:Op zaterdag 23 augustus 2014 10:41 schreef Herfstblad het volgende:
[..]
Voor mij ook niet. Pas in november weer vakantie
BSK, staat zo uit m'n hoofd voor BesturingsStructuurKeten.quote:Op zaterdag 23 augustus 2014 10:08 schreef V__L_N het volgende:
[..]
Hee dat wist ik niet. Maar ik kom ook niet zo vaak op vestigingen.
Waar staat BSK precies voor? (Voor de Op)
Voor de gene die de Op heeft heeft bij gewerkt: VM is vestigingsmanager. VIM is Vestigings Informatie Medewerker.
Ga ik mee, dan heb ik alweeeeer vakantie. (maar moet het eerste uur verlof van 2014 nog opmaken)quote:Op zaterdag 23 augustus 2014 10:55 schreef dud0r het volgende:
[..]
Zullen we dan samen gaan? Ik wil in november namelijk ook vakantie.
Wat handig, die sla ik even op!quote:Op vrijdag 22 augustus 2014 21:06 schreef Stoplichtjuh het volgende:
Heb 2 wijken vandaag en kreeg het vol op me hoofdquote:Op zaterdag 23 augustus 2014 11:30 schreef VixenFromHell het volgende:
Nooooo het komt hier nu echt met bakken uit de lucht
Hier ook. Aardedonker, met bliksem en enorme donderslagen. Gelukkig was dat hier vanmorgen vroeg al, toen ik nog lekker binnen zat op onze warme en gezellige (nou ja, in elk geval droge) vestiging. En precies toen we de straat op gingen was het droog, en op Buienradar kan ik nu mooi de neerslag in oostelijke richting zien wegtrekken. (Sorry Gelderlanders en Overijsselaren...)quote:
Hier in Gelderland was het voor de verandering precies op tijd weer droog en zonnig.quote:Op zaterdag 23 augustus 2014 14:44 schreef Kramerica-Industries het volgende:
[..]
En precies toen we de straat op gingen was het droog, en op Buienradar kan ik nu mooi de neerslag in oostelijke richting zien wegtrekken. (Sorry Gelderlanders en Overijsselaren...)
Heel veel plezier!quote:Op zaterdag 23 augustus 2014 16:23 schreef superkimmi het volgende:
Zo. Dat was m. Drie weken geen post! Dinsdag vertrek ik naar noorwegen!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |