Ken de vleeskoeien ook wel, nee maar goed heb ook niet de behoefte om elk dier te aaien, heb dat op straat al met honden, heel leuk, maar hoef er niet zo nodig aan te zitten.quote:Op vrijdag 22 augustus 2014 18:08 schreef erodome het volgende:
[..]
Melkstal, dan heb je het over de zwart bontjes hier(of rood bont of iets in die geest). Onze melkkoeien zijn echt heel erg vriendelijk voor koeien.
Moet je in frankrijk eens in limousin een wei inlopen. Nou ja, beter doe je dat niet, want je moet echt rennen voor je leven. Van die mooie blonde koeien, zien er erg aaibaar uit, zijn niet aaibaar.
Of jerseys, wat een pokke krengen kunnen dat zijn zeg.
Killercows!quote:Op vrijdag 22 augustus 2014 18:09 schreef spijkerbroek het volgende:
Van honden met een kunstmatige hartkwaal naar duivelse koeien. Juist.
Wat heb je getekend? Welke url?quote:
http://www.freethelabradors.org/quote:Op vrijdag 22 augustus 2014 18:30 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
Wat heb je getekend? Welke url?
Hier kan ik me echt helemaal in vinden.quote:Op vrijdag 22 augustus 2014 17:53 schreef eleusis het volgende:
Van alle narigheden die wij dieren aandoen, is medisch onderzoek nog wel het minste, en misschien ook wel datgene met de meeste positieve effecten en ethische rechtvaardiging.
Gebruik van dieren mag tegenwoordig alleen als het echt onvermijdelijk is en er een goede reden voor is; er worden dan zo weinig mogelijk dieren gebruikt; medisch-ethische commissies moeten het onderzoek goedkeuren; de dieren moeten zo weinig mogelijk ongemak en stress hebben; er is continu ontwikkeling naar meer ethisch onderbouwde richtlijnen en protocollen voor tests (bijv. dieren trainen door middel van beloning en niet met straf/angst) etc etc.
Leuk is anders, het blijft ook sneu, maar zolang je het minimaliseert tot 't absoluut noodzakelijke, en de leefomstandigheden van de dieren beschermd worden, sta ik er wel (voorzichtig) achter.
Aan de andere kant jagen we er nog steeds miljoenen dieren doorheen voor een lapje vlees. Of voor de brokjes van onze lieve honden en poezen. Dat is pas echt bullshit, maar ja, dat is "normaal" dus daar stelt 90% van de mensen zich geen vragen over
Die website waar het volgende op staat?quote:
Edit: website is net online gegaanquote:Nog even geduld...
Freethelabradors.org wordt ontwikkeld en gehost door Miix!
Negatieve resultaten zijn ook resultaten, dus de resultaten zijn altijd nuttig.quote:Op vrijdag 22 augustus 2014 18:42 schreef Cracka-ass het volgende:
Ik hoop dat de resultaten nuttig zullen zijn.
Als het een goed onderzoek is wel anders niet.quote:Op vrijdag 22 augustus 2014 18:43 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
Negatieve resultaten zijn ook resultaten, dus de resultaten zijn altijd nuttig.
No shit, Sherlock.quote:Op vrijdag 22 augustus 2014 18:45 schreef Cracka-ass het volgende:
Als het een goed onderzoek is wel anders niet.
quote:Op vrijdag 22 augustus 2014 19:02 schreef Cracka-ass het volgende:
2 faalposts achter elkaar.
Het lijkt je wel aangeboren.
Die foto erbij op hun FBquote:Op vrijdag 22 augustus 2014 19:32 schreef quinoahipster het volgende:
https://www.facebook.com/AntiDierproeven
De wereld wordt er niet overzichtelijker op zeg. Vorig jaar zaten dat soort mensen tenminste gewoon nog op Hyves
Echt hequote:Op vrijdag 22 augustus 2014 19:46 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
Die foto erbij op hun FB![]()
gvd, ga ff de onderbuikgevoelens aanwakkeren, zeg! Alsof ze pups gebruiken om die proeven op te doen
Hij deed het vanmorgen wel. Ik ga hier niet om zitten liegen dus ik weet niet wat je nu voor elkaar probeert te krijgen ?quote:Op vrijdag 22 augustus 2014 18:39 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
Die website waar het volgende op staat?
[..]
Edit: website is net online gegaan
Ik was benieuwd wat je had getekend, want ik kreeg die "in ontwikkeling"-melding.quote:Op vrijdag 22 augustus 2014 19:59 schreef DjinN het volgende:
Hij deed het vanmorgen wel. Ik ga hier niet om zitten liegen dus ik weet niet wat je nu voor elkaar probeert te krijgen ?
Mooi, wil trouwens nog wel even een nuttige bijdrage leveren aan de discussie door te zeggen dat dierproeven, zelfs al zijn ze vervelend, gewoon toegepast moeten kunnen worden.quote:Op vrijdag 22 augustus 2014 20:11 schreef quinoahipster het volgende:
[..]
Nee.
Gefeliciteerd, je bent de eerste
Waar denk je dat die pups vandaan komen? En als het nodig is gebruiken ze ook wel pups hoor, nu zijn het labjes die nu gebruikt worden, maar beagle's worden veel vaker gebruikt voor allerlei dierproeven, die zitten gewoon van jongs afaan de de proefdierlabs.quote:Op vrijdag 22 augustus 2014 19:46 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
Die foto erbij op hun FB![]()
gvd, ga ff de onderbuikgevoelens aanwakkeren, zeg! Alsof ze pups gebruiken om die proeven op te doen
quote:Op vrijdag 22 augustus 2014 20:02 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
Ik was benieuwd wat je had getekend, want ik kreeg die "in ontwikkeling"-melding.
Niet zo wantrouwend, zeg
quote:VRIJHEID VOOR DE LABRADORS
Maar liefst 39 labradors staan op het punt om gebruikt te worden in experimenten. Deze experimenten worden door de onderzoekers zelf ingeschat als zeer pijnlijk. Opzettelijk wordt er bij deze gezonde labradors hartfalen opgewekt, waarbij 1 op de 3 honden al tijdens het experiment zal sterven! Alle honden zullen uiteindelijk de dood vinden.
Geachte Luc Soete,
Rector Magnificus Universiteit Maastricht,
Ik sta volledig achter de oproep van de Anti Dierproeven Coalitie. Wij hebben een zorgplicht voor de dieren die in ons midden leven. Het kan niet zo zijn dat zij ingezet worden als gebruiksobject voor experimenten. Dieren zijn levende, voelende wezens die net als u recht hebben op een leven zonder pijn en angst. Het is de hoogste tijd om dierproeven te vervangen door moderne dierproefvrije technieken.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |