abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_143702120
Zwangerschap & geboorte

2014

17 augustus: geppie (meisje)
22 augustus: rebel-angel (meisje)
30 augustus: Mangostine (meisje)

18 september: Razztwizzle (meisje)
23 september: Tante_Soesa (meisje)
23 september: Vue
30 september: Hilmo (jongen)

5 oktober: Spees_Eend (meisje)
7 oktober: DagenNachtdromer (jongetje)
9 oktober: Skittles (meisje)
***9 oktober: Stormqueen & bleiblei*** (meisje)
12 oktober: Loj
18 oktober: Fee-nix (meisje)
22 oktober: kwakz0r (jongen)
23 oktober: Little_Miss_Naughty

3 november: krijgerrtje (meisje)
10 november: DevilsAndDust (jongen)
15 november: JufMariska (jongen)
16 november: Heliotrope (meisje)
22 november: Zoë23 (tweeling)
23 november: LadyTagliatelle (meisje)
29 november: Sicilia (jongen)

2 december: AwayTL (jongen)
2 december: Radyhyn (jongen)
8 december: Cleany (papa)
15 december: Crumpette (jongen)
19 december: snoenk (meisje)
26 december: roellie80 (papa)
26 december: StarDust_ (jongen)

2015

15 januari: NotTheSame
20 januari: diemux (papa)

21 februari: Danaa
22 februari: Phaidra

2 maart: Risu
11 maart: Cholula

----------------------------
***vermeldingen zijn (as) officiële fokbaby's.
(Een fokbaby is een baby geboren uit een relatie waar man en vrouw elkaar hebben leren kennen op/door FOK!)
pi_143702135
Wijzigingen!? Let me know

quote:
0s.gif Op vrijdag 22 augustus 2014 13:47 schreef DagenNachtdromer het volgende:
Leg me nou toch eens uit... hoe kan the fresh Prince of Bel air te verdragen zijn dan? Niks tegen die serie hoor. Maar als ik aan bevallen denk denk ik aan pijn en ik word daar nogal snappy van. Denk dat the fresh Prince dan veels te vrolijk is! 8)7
Geen idee :D hij had van alles mee en dat was voor mijn gevoel het enige wat acceptabel was :+

Ik had ook pijn en (8> moest constant op mijn rug duwen ivm rugweeën.

Je weet niet wat je uiteindelijk prettig gaat vinden. Ik had van alles mee omdat ik het weekend moest blijven en uiteindelijk ben ik bevallen in het tshirt jurkje wat ik al aan had. Niet omdat het zo snel ging maar omdat het me niet intereseerde. Net als versiering of een mooie kamer of mooie muziek.
Die serie blijkbaar wel :D

Barende vrouwen.. :+
  vrijdag 22 augustus 2014 @ 13:56:08 #3
63358 Radyhyn
Melodramatic fool
pi_143702141
Fijn soesa! En *O* voor dansende baby!
Sleep All Day, Party All Night, Its Great To Be Radyhyn!
Vv (nov '14) & Aa (nov '16)
pi_143702195
Fijn soesa dat je zo lekker hebt geslapen!

Vandaag de UD van dyre! O+ hoe gaat het met jullie?

Rady
Idd 'verstand op nul' serie
  vrijdag 22 augustus 2014 @ 13:59:20 #5
347468 Tante_Soesa
Nu met Sassefras
pi_143702244
Ik ben bevallen in een zomerjurkje, met knoopjes bovenaan! Die knoopjes blijf ik toch een pre vinden, ik weet dat ze je kleding wel omhoog schuiven als de baby er is maar dan heb je zo'n opgefrotte bult kleding in je nek :'). Ik wilde niet naakt bevallen trouwens, slaat achteraf op kaas want na de bevalling lig je alsnog met de boobs bloot en dan interesseert het ineens helemaal niet meer :D

Voor na de bevalling, het naar huis gaan, had ik vorige keer een mooi, nieuw jurkje mee :'). Kon me thuis weer omkleden want ik moest m'n bed in van de kraam O+. Nu neem ik gewoon een fatsoenlijke pyjamabroek met een voedingsshirt mee!

Oh, en wij keken de Olympische Spelen tijdens de bevalling. Was ook perfect :D, niet nadenken gewoon kijken. En af en toe een wee wegpuffen zonder meteen een hele verhaallijn te missen :P
pi_143702320
quote:
1s.gif Op vrijdag 22 augustus 2014 13:56 schreef Zoë23 het volgende:
Wijzigingen!? Let me know

[..]

Geen idee :D hij had van alles mee en dat was voor mijn gevoel het enige wat acceptabel was :+

Ik had ook pijn en (8> moest constant op mijn rug duwen ivm rugweeën.

Je weet niet wat je uiteindelijk prettig gaat vinden. Ik had van alles mee omdat ik het weekend moest blijven en uiteindelijk ben ik bevallen in het tshirt jurkje wat ik al aan had. Niet omdat het zo snel ging maar omdat het me niet intereseerde. Net als versiering of een mooie kamer of mooie muziek.
Die serie blijkbaar wel :D

Barende vrouwen.. :+

ben benieuwd wat Will Smith er van zou vinden! ;)
pi_143702378
Lekker soesa! Slapen O+

'Onze' verloskamers zijn ook leuk/ huiselijk aangekleed, met bankje, posterbehang, grote tv en open badkamer met bad. Leek me heel fijn toen we gingen kijken! Maar toen ik aankwam tijdens de bevalling had ik al 9,5 cm ontsluiting en heb ik alleen op bed gelegen. Heb weinig van de kamer meegekregen :D.

Dyre, wat een gek idee lijkt me dat! Je UD vieren met een 7 weken oud kindje!

[ Bericht 7% gewijzigd door Phaidra op 22-08-2014 14:09:57 ]
Venus in pocketformaat
© loveli
pi_143703176
OUDERS!!!!! Okee egopost, klaagpost, rant!!!!! En het maakt me lekker niks uit! :6

nou willen mijn ouders met hun boot in de haven van ons dorp gaan liggen als we uitgerekend zijn! Dat wil ik niet! Het idee dat ze ieder moment met hun neus tegen het raam gedrukt kunnen staan!

Er is een hele goeie reden dat we hier zijn gaan wonen, zo zitten we precies twee uur bij beide ouderparen vandaan!

Echt hoor, vanaf 17 september eet ik alleen nogmaal ananas pannenkoeken tijdens de seks! Vier keer per dag!
pi_143703301
Zo klinkt het heel grappig maar eigenlijk zit ik er weer bij te janken
  vrijdag 22 augustus 2014 @ 14:37:13 #10
63358 Radyhyn
Melodramatic fool
pi_143703593
DND -O-

Dat soort situaties zijn gewoon moeilijk }:|
Je ouders willen er vast voor jullie zijn en denken dat je hun steun vast heel fijn zal vinden..
Maar als jij er geen behoefte aan hebt zou ik het toch duidelijk zeggen hoor.. als ze weten dat je je er ongemakkelijk bij voelt zullen ze het toch niet doen lijkt me? :{

En niet huilen hoor :*
pi_143703779
DND, wat stom!
Wees nu alvast heel duidelijk naar je ouders toe, dat ze pas welkom zijn als jullie dat aangeven..
Dan weten zij ook waar ze aan toe zijn.
En zeg het tegen je Kraamzorg, zij kunnen heel goed mensen wegsturen... Schijnt ;)
pi_143704002
Pfff dan ken jij mijn moeder nog niet loj, die laat zich niet wegsturen hoor. ;)

heb tijdens het gesprek net aangegeven dat ik dat helemaal niet fijn vind. Haar oplossing is om een dorp verder te gaan liggen, en met de slechte ov verbinding hier komt het er waarschijnlijk op neer dat mijn man ze nog mag gaan halen ook :|W
pi_143704022
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 augustus 2014 14:37 schreef Radyhyn het volgende:
DND -O-

Dat soort situaties zijn gewoon moeilijk }:|
Je ouders willen er vast voor jullie zijn en denken dat je hun steun vast heel fijn zal vinden..
Maar als jij er geen behoefte aan hebt zou ik het toch duidelijk zeggen hoor.. als ze weten dat je je er ongemakkelijk bij voelt zullen ze het toch niet doen lijkt me? :{

En niet huilen hoor :*
Dankje :*
pi_143704137
Hebben ze de sleutel? Anders gewoon deur niet opendoen.

Ik heb net de davitamon vitamines gehaald. Met een stukje croissant naar binnen ging eigenlijk heel goed. Het is ook allemaal psychologisch he. Hopelijk voel ik me voortaan on top of the world, al betwijfel ik het een beetje :')

Oh ja, 40 weken jubel *O*
pi_143704139
40 weken mijlpaal *O*

En dnd je kunt toch gewoon zeggen, bootje in de buurt prima. Maar ik bel pas als het mij uitkomt en eerder wil ik jullie niet zien? Bij ons wonen beide ouders in de buurt, die wil ik ook niet zomaar op bezoek hebben.
Heb nog een beetje zelfde dilemma als Phaidra, wat met dreumes... die moet misschien maar opgehaald. Maar dan inderdaad zonder dat ik ze zie. Daar heb ik dan echt geen zin in denk ik.
  vrijdag 22 augustus 2014 @ 15:05:12 #16
63358 Radyhyn
Melodramatic fool
pi_143704617
Fijn van de pillen Risu! ^O^
Hopelijk ga je je er ook nog beter van voelen ;)

Ik wil het liefst zo snel mogelijk mijn (schoon)ouders/(schoon)zus bij ons hebben... lijkt me heerlijk, al die liefhebbende mensen bij ons... laat maar komen hoor :D
(tenminste.. zo zie ik het nu hé.. wie weet denk ik er heel anders over als ik net bevallen ben ;))
pi_143705106
mij lijkt het ook heel fijn hoor, baby showen enzo. Maar een uurtje ofzo. Maar vooral de hoofdrollen voor de kleine en mijn man.

En mijn moeder is iemand die zichzelf niet kan wegcijferen. Het is uit enthousiasme, weet ik wel, maar ze heeft me nu al eenweek aan de huil omdat ze niet kan begrijpen dat ik ze maandag niet de hele dag over de vloer wil want daar heb ik de energie niet voor. En nu dit weer.

Kreeg net een sms van mijn man, die zag de bui al aankomen maar durfde het niet te zeggen. De arme lieverd... hormonaal monster ^O^
pi_143705171
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 augustus 2014 14:51 schreef Zolena het volgende:
40 weken mijlpaal *O*

En dnd je kunt toch gewoon zeggen, bootje in de buurt prima. Maar ik bel pas als het mij uitkomt en eerder wil ik jullie niet zien? Bij ons wonen beide ouders in de buurt, die wil ik ook niet zomaar op bezoek hebben.
Heb nog een beetje zelfde dilemma als Phaidra, wat met dreumes... die moet misschien maar opgehaald. Maar dan inderdaad zonder dat ik ze zie. Daar heb ik dan echt geen zin in denk ik.
pfff die lijkt me ook lastig, dan moet je inderdaad wel iets!
pi_143705262
https://db.tt/Jz589IRP
gelukkig heb ik dit uitzicht... dat helpt ;)
pi_143705463
Poesie! Onze is net onder de kast gekropen want t onweert... Bangerik...

Over je ouders, ik heb niet echt tips behalve blijven zeggen wat je wel en niet wilt... Sorry. En succes :*
Kwak
  vrijdag 22 augustus 2014 @ 15:37:09 #21
63358 Radyhyn
Melodramatic fool
pi_143705840
quote:
1s.gif Op vrijdag 22 augustus 2014 15:22 schreef DagenNachtdromer het volgende:
Poeeeezzzz O+ _O_
pi_143705949
Ik dacht echt dat het vandaag ging gebeuren -O- van 04.30 tot 11.30 om de (gemiddeld) 8 minuten weeën daarna in slaap gevallen en nu is er weer geen pijl (peil??) op te trekken.
Ik word hier zo chagrijnig van :(
No one can make you feel inferior without your consent - Eleanor Roosevelt
  vrijdag 22 augustus 2014 @ 15:39:57 #23
149959 SQ
snelle trees
pi_143705956
quote:
1s.gif Op vrijdag 22 augustus 2014 15:22 schreef DagenNachtdromer het volgende:
Hey, is poes weer terug?
disclaimer
pi_143707144
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 augustus 2014 15:39 schreef Stormqueen het volgende:

[..]

Hey, is poes weer terug?
mijn poes was niet weg... De mijne was opgezwollen ;)
pi_143707311
Och jee dnd, wat een gedoe en spanning zo. Zouden ze elke dag voor het raam gaan kijken anders? Ik zou ze in elk geval veel later laten weten dat je bevallen bent en je door de kraamzorg op bed laten sturen met baby als ze er wel zijn en te lang blijven. Zeker niet in dat andere dorp met slechte ov verbinding, ophalen is geen optie zou ik dan zeggen. Maandag ook gewoon gaan rusten, als ze persee de hele dag willen blijven? Dat is wat ik zou doen.

Heb alweer geslapen overdag. De zoveelste keer deze week, maar heerlijk is het wel.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')