Geen ideequote:Op vrijdag 22 augustus 2014 13:47 schreef DagenNachtdromer het volgende:
Leg me nou toch eens uit... hoe kan the fresh Prince of Bel air te verdragen zijn dan? Niks tegen die serie hoor. Maar als ik aan bevallen denk denk ik aan pijn en ik word daar nogal snappy van. Denk dat the fresh Prince dan veels te vrolijk is!
ben benieuwd wat Will Smith er van zou vinden!quote:Op vrijdag 22 augustus 2014 13:56 schreef Zoë23 het volgende:
Wijzigingen!? Let me know
[..]
Geen ideehij had van alles mee en dat was voor mijn gevoel het enige wat acceptabel was
Ik had ook pijn enmoest constant op mijn rug duwen ivm rugweeën.
Je weet niet wat je uiteindelijk prettig gaat vinden. Ik had van alles mee omdat ik het weekend moest blijven en uiteindelijk ben ik bevallen in het tshirt jurkje wat ik al aan had. Niet omdat het zo snel ging maar omdat het me niet intereseerde. Net als versiering of een mooie kamer of mooie muziek.
Die serie blijkbaar wel
Barende vrouwen..
Dankjequote:Op vrijdag 22 augustus 2014 14:37 schreef Radyhyn het volgende:
DND![]()
Dat soort situaties zijn gewoon moeilijk![]()
Je ouders willen er vast voor jullie zijn en denken dat je hun steun vast heel fijn zal vinden..
Maar als jij er geen behoefte aan hebt zou ik het toch duidelijk zeggen hoor.. als ze weten dat je je er ongemakkelijk bij voelt zullen ze het toch niet doen lijkt me?
En niet huilen hoor
pfff die lijkt me ook lastig, dan moet je inderdaad wel iets!quote:Op vrijdag 22 augustus 2014 14:51 schreef Zolena het volgende:
40 weken mijlpaal![]()
En dnd je kunt toch gewoon zeggen, bootje in de buurt prima. Maar ik bel pas als het mij uitkomt en eerder wil ik jullie niet zien? Bij ons wonen beide ouders in de buurt, die wil ik ook niet zomaar op bezoek hebben.
Heb nog een beetje zelfde dilemma als Phaidra, wat met dreumes... die moet misschien maar opgehaald. Maar dan inderdaad zonder dat ik ze zie. Daar heb ik dan echt geen zin in denk ik.
Poeeeezzzzquote:Op vrijdag 22 augustus 2014 15:22 schreef DagenNachtdromer het volgende:
https://db.tt/Jz589IRP
gelukkig heb ik dit uitzicht... dat helpt
Hey, is poes weer terug?quote:Op vrijdag 22 augustus 2014 15:22 schreef DagenNachtdromer het volgende:
https://db.tt/Jz589IRP
gelukkig heb ik dit uitzicht... dat helpt
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |