Het is ook een heel goed filmpje, voor de onderbouwing zou je eigenlijk de hele aflevering moeten kijken (stond ook altijd op youtube). Maar deze intro laat prima zien dat als vaccinaties wel autisme zouden veroorzaken (they fucking dont), je met vaccinaties nog altijd beter af bent dan zonder.quote:Op woensdag 24 september 2014 09:59 schreef theguyver het volgende:
[..]filmpje komt bijna in elk deel weer naar voren.
Tis voor een groot deel nog misleidend ookquote:Op woensdag 24 september 2014 08:14 schreef Chewie het volgende:
[..]
En weer een filmpje met veel geschreuw en 0 wetenschappelijke onderbouwing, deze ellende vind zijn oorsprong dus christelijk fundamentalistische kring.
Hier nog maar een keer een paar echte vrijdenkers over vaccinaties
Beschaafde tijden waarin mensen die andere mensen in duidelijk gevaar brengen worden aangepaktquote:Op dinsdag 23 september 2014 23:37 schreef Lambiekje het volgende:
[..]
ah dus het past niet in je narrowminded straatje. Aan welke tijd doet het ook al weer denken als je het niet aanstaat verbieden en bestraffen.
Ik deel die meningquote:Op woensdag 24 september 2014 10:50 schreef Chewie het volgende:
[..]
Ik ben van mening dat dit filmpje thuishoort in de OP van deze reeks
Laurel en hardy zou ik geen vrijdenkers noemen maar hokjesdenkers en mensen die wel serieus geinteresseerd zijn over de nadelen gaan zich denk ik liever inlezen . Ongeacht het onderwerp spelen zaken als corruptie , belangenverstrengeling , laksheid , eenzijdige berichtgeving en miljardenwinsten altijd een rol in deze wereld . Echte ouders en echte kinderen zijn daar altijd de dupe van .quote:Op woensdag 24 september 2014 08:14 schreef Chewie het volgende:
[..]
En weer een filmpje met veel geschreuw en 0 wetenschappelijke onderbouwing, deze ellende vind zijn oorsprong dus christelijk fundamentalistische kring.
Jij geloofde toch ook in Homeopatie, was het niet?quote:Op woensdag 24 september 2014 12:39 schreef Summers het volgende:
[..]
Laurel en hardy zou ik geen vrijdenkers noemen maar hokjesdenkers en mensen die wel serieus geinteresseerd zijn over de nadelen gaan zich denk ik liever inlezen . Ongeacht het onderwerp spelen zaken als corruptie , belangenverstrengeling , laksheid , eenzijdige berichtgeving en miljardenwinsten altijd een rol in deze wereld . Echte ouders en echte kinderen zijn daar altijd de dupe van .
Ik heb er geen ervaring mee maar als mensen zeggen er baat bij te hebben na gebruik , dan is hun doel bereikt .quote:Op woensdag 24 september 2014 12:41 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Jij geloofde toch ook in Homeopatie, was het niet?
Sommige mensen zeggen ook baat te hebben bij moord. Dat maakt het niet automatisch in orde.quote:Op woensdag 24 september 2014 12:53 schreef Summers het volgende:
[..]
Ik heb er geen ervaring mee maar als mensen zeggen er baat bij te hebben na gebruik , dan is hun doel bereikt .
oh nee niet die twee -edit-quote:Op woensdag 24 september 2014 08:14 schreef Chewie het volgende:
[..]
voor badpharma wel hoor.quote:Op woensdag 24 september 2014 12:55 schreef ATuin-hek het volgende:
[..]
Sommige mensen zeggen ook baat te hebben bij moord. Dat maakt het niet automatisch in orde.
Ik moest lachenquote:Op woensdag 24 september 2014 12:55 schreef ATuin-hek het volgende:
[..]
Sommige mensen zeggen ook baat te hebben bij moord. Dat maakt het niet automatisch in orde.
Je doet niemand kwaad als je homeopathie gebruikt en het werkt voor je , je vergeet dat gezondheid belangrijker is dan de weg die je naar die gezondheid bewandeld . Jij vind blijkbaar de weg belangrijker en nog wel zo belangrijk dat de rest van de wereld ook die weg moet bewandelen . Dat is jouw verantwoordelijkheid niet .quote:Op woensdag 24 september 2014 12:55 schreef ATuin-hek het volgende:
[..]
Je doet mensen kwaad als je ze homeopatie verkoopt, je vraagt namelijk veel geld voor belazerhandelquote:Op woensdag 24 september 2014 13:05 schreef Summers het volgende:
[..]
Je doet niemand kwaad als je homeopathie gebruikt en het werkt voor je , je vergeet dat gezondheid belangrijker is dan de weg die je naar die gezondheid bewandeld . Jij vind blijkbaar de weg belangrijker en nog wel zo belangrijk dat de rest van de wereld ook die weg moet bewandelen . Dat is jouw verantwoordelijkheid niet .
IS is CIAquote:Op woensdag 24 september 2014 13:04 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Ach man, schei toch uit.
Als je nou IS zou noemen had je ene punt.
dus de duitse gezondheidszorg is gek?!quote:Op woensdag 24 september 2014 13:06 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Je doet mensen kwaad als je ze homeopatie verkoopt, je vraagt namelijk veel geld voor belazerhandel
Dat is jouw mening en dat komt er dan op neer dat jij het recht hebt niet dat pad te kiezen maar een ander heeft net zoveel recht om dat pad wel te kiezen . Je moet nooit de grens overschrijden dat je een ander persoon van zichzelf wilt redden tegen iemands wil in .quote:Op woensdag 24 september 2014 13:06 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Je doet mensen kwaad als je ze homeopatie verkoopt, je vraagt namelijk veel geld voor belazerhandel
Neuh, das een goed onderbouwt feit.quote:
Je weet dat je veel betaald voor homeopathie?quote:Op woensdag 24 september 2014 13:05 schreef Summers het volgende:
[..]
Je doet niemand kwaad als je homeopathie gebruikt en het werkt voor je , je vergeet dat gezondheid belangrijker is dan de weg die je naar die gezondheid bewandeld . Jij vind blijkbaar de weg belangrijker en nog wel zo belangrijk dat de rest van de wereld ook die weg moet bewandelen . Dat is jouw verantwoordelijkheid niet .
Als je denkt dat homeopatie werkt verwacht je letterlijk een wonderquote:Op woensdag 24 september 2014 13:14 schreef theguyver het volgende:
Ben het met je eens dat je zelf moet beslissen om het te nemen maar verwacht geen wonderen!
Omdat?quote:Op woensdag 24 september 2014 13:07 schreef Lambiekje het volgende:
[..]
dus de duitse gezondheidszorg is gek?!
Oneindig verdund water en daar dan de hoofdprijs voor vragen is gewoon oplichterij in mijn ogen.quote:Op woensdag 24 september 2014 13:12 schreef Summers het volgende:
[..]
Dat is jouw mening en dat komt er dan op neer dat jij het recht hebt niet dat pad te kiezen maar een ander heeft net zoveel recht om dat pad wel te kiezen . Je moet nooit de grens overschrijden dat je een ander persoon van zichzelf wilt redden tegen iemands wil in .
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |