quote:Op zaterdag 23 augustus 2014 11:08 schreef Oksel het volgende:
Over een paar jaar:
[ afbeelding ]
Links Knut, die uit de kast is gekomen en opgegroeid is tot een vriendelijk persoon (koste maar 3 jaar intensieve professionele begeleiding), rechts Patroon, zo gewoon gebleven.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik ga het niet halen, nog druk met trouwlocaties bekijken... Volgende week weer een poging.quote:Op vrijdag 22 augustus 2014 22:01 schreef MarcoD het volgende:
1500 daarvoor rondje ringvaart, rond 1430 op sloten denk ik.
quote:Op zaterdag 23 augustus 2014 12:45 schreef muzas het volgende:
ddx approves.![]()
Mooie fiets hoor. Meteen een bijpassende helm zie ik!Nog zo mijn best gedaan om het soignee op de foto te zetten. Had dat nog niet eens gezien.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Bedankt Jan des Bouvriequote:Op zaterdag 23 augustus 2014 13:16 schreef buzz1291 het volgende:
Keurige beginners fiets, wel even doorzichtige tape achter die remkabel plakken anders is de lak er zo afgesleten. Die houten vloer vind ik wat minder, evenals die pseudo popart muur.
Mooi man, Astana pakske erbij en je hebt gegarandeerd veel bekijks. Is zeker weer zo'n exclusieve Canadees?quote:Op vrijdag 22 augustus 2014 20:11 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
fap fap fap
Ik zijn goud niet.quote:Op zaterdag 23 augustus 2014 13:21 schreef kaasplankje het volgende:
Werd net gebeld door een goei vriend van me, leest hier ook mee. Hij vind je fiets wél mooi apelko.
[ afbeelding ]
Zoals je ziet ook een gesoigneerde baas.
Maar die gitaar daarentegenquote:Op zaterdag 23 augustus 2014 13:16 schreef buzz1291 het volgende:
Keurige beginners fiets, wel even doorzichtige tape achter die remkabel plakken anders is de lak er zo afgesleten. Die houten vloer vind ik wat minder, evenals die pseudo popart muur.
Kom niet aan Leen, zijn zangkunsten zijn de laatste jaren wat minder maar het blijft een held. In Rotterdam en omstreken dan.quote:
Eens en eens.quote:Op zaterdag 23 augustus 2014 11:55 schreef Wombcat het volgende:
[..]
Ik denk eigenlijk wel 100%.
En ik vind het sowieso niet zo tof om het over iemand te hebben die niet op het forum post.
Mooie fiets, blijft een mooie kleurencombinatie, dat zwart-blauw met een beetje witquote:Op zaterdag 23 augustus 2014 12:33 schreef alpeko het volgende:
Ik had altijd al - genetisch gezien - de benen van de vrouw van, nu heb ik ook mijn fiets van Jan Janssen. Mijn Venom is binnen![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |