Klopt.quote:
Kan je niet zeggen zonder iets gezien te hebbenquote:
Is dat een uitnodiging tot het zien van?quote:Op vrijdag 22 augustus 2014 19:38 schreef Willoow het volgende:
[..]
Kan je niet zeggen zonder iets gezien te hebben![]()
Nee, dat nietquote:Op vrijdag 22 augustus 2014 19:38 schreef TntMobius het volgende:
[..]
Is dat een uitnodiging tot het zien van?
quote:Op vrijdag 22 augustus 2014 18:32 schreef MAHL het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt._______________________________!
A pretty girl can do more damage with a smile than a Sith with a lightsaber.
Mensen vinden het na 1 of 2 dagen al 'te lang'quote:Op vrijdag 22 augustus 2014 19:25 schreef Willoow het volgende:
Oud brood smaakt ook vies. Ik hoef het ook niet meer als het er al te lang ligt.
Ik probeer hier een schuine, perverse opmerking/grap over te maken, maar kan niet echt iets vinden... Iemand die mij kan helpen?quote:Op vrijdag 22 augustus 2014 19:55 schreef -supergirl- het volgende:
[..]
Mensen vinden het na 1 of 2 dagen al 'te lang'
Ik ben meer een boomknuffelaar die het zonde vind om weg te gooien. sowieso smaakt het niet 'vies' hooguit iets droger
Als tosti maakt het niet uitquote:Op vrijdag 22 augustus 2014 19:55 schreef -supergirl- het volgende:
[..]
Mensen vinden het na 1 of 2 dagen al 'te lang'
Ik ben meer een boomknuffelaar die het zonde vind om weg te gooien. sowieso smaakt het niet 'vies' hooguit iets droger
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |