Zo'n smerige uitzuiger die tegen woekerprijzen hongerige mensen uit het westen eten verkocht. Bah bah bahquote:
Haar ouders misschien, m'n oma was echt 3 of zo in de oorlogquote:Op vrijdag 22 augustus 2014 14:01 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Zo'n smerige uitzuiger die tegen woekerprijzen hongerige mensen uit het westen eten verkocht. Bah bah bah
Hoax.quote:Op vrijdag 22 augustus 2014 14:01 schreef Robophatt het volgende:
[..]
Haar ouders misschien, m'n oma was echt 3 of zo in de oorlog
tientallen jaren geleden was er geen vers eten takkewijfquote:Op vrijdag 22 augustus 2014 13:56 schreef Robophatt het volgende:
[..]
Mijn oma at ook alleen maar vers eten dus mond dicht.
Goed argument.quote:Op vrijdag 22 augustus 2014 13:44 schreef -supergirl- het volgende:
In de oorlog vraten mensen bloembollen
Ben je dom ofzo?quote:Op vrijdag 22 augustus 2014 18:25 schreef -supergirl- het volgende:
[..]
tientallen jaren geleden was er geen vers eten takkewijf
Moet je dat nog vragenquote:
quote:Op vrijdag 22 augustus 2014 13:49 schreef Prospos het volgende:
Ik vries wel vaker mijn poep en en leg het bij een willekeurig huis op de deurmat.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 22 augustus 2014 18:32 schreef MAHL het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]Wtf.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Gist is liefde, gist is leven. Vooral in een vagijn.
Ja, waar bewaar je anders de diepvriespizza?quote:Op vrijdag 22 augustus 2014 13:50 schreef Dimens het volgende:
[..]
Iedere student hoort te beschikken over een vriezer.
Zegt de gene die foto's van der kont naar FOK!ers stuurt voor aandachtquote:Op vrijdag 22 augustus 2014 13:51 schreef -supergirl- het volgende:
[..]
Geen respect hebben voor je oma
zo'n foto wil ik ook van superkreng!quote:Op vrijdag 22 augustus 2014 19:18 schreef TntMobius het volgende:
[..]
Zegt de gene die foto's van der kont naar FOK!ers stuurt voor aandacht
Link?quote:Op vrijdag 22 augustus 2014 19:18 schreef TntMobius het volgende:
[..]
Zegt de gene die foto's van der kont naar FOK!ers stuurt voor aandacht
Heb ik nietquote:
Ik ook hoor daar niet vanquote:Op vrijdag 22 augustus 2014 19:21 schreef nooitniet het volgende:
[..]
zo'n foto wil ik ook van superkreng!
en jou kont ook!!!quote:Op vrijdag 22 augustus 2014 19:25 schreef Willoow het volgende:
Oud brood smaakt ook vies. Ik hoef het ook niet meer als het er al te lang ligt.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |