Hij is Allah's persoonlijke cliniclown.quote:Op vrijdag 22 augustus 2014 13:53 schreef SuperHarregarre het volgende:
[..]
Waarom zit jij altijd die domheid te verdedigen? Dit is gewoon een muts die te dom is om te poepen. Zorgt ook nog voor slecht imago van islam. Hoe moeilijk is het voor je om gewoon te zeggen: "Wat een dom wijf."
Nog altijd beter dan het schandknaapje van Geert.quote:Op vrijdag 22 augustus 2014 22:09 schreef DrMabuse het volgende:
Hij is Allah's persoonlijke cliniclown.
Het imago van de islam is ook zonder die muts niet al te florisant kan ik je zeggen.quote:Op vrijdag 22 augustus 2014 13:53 schreef SuperHarregarre het volgende:
[..]
Waarom zit jij altijd die domheid te verdedigen? Dit is gewoon een muts die te dom is om te poepen. Zorgt ook nog voor slecht imago van islam. Hoe moeilijk is het voor je om gewoon te zeggen: "Wat een dom wijf."
Wanneer vlieg jij eigenlijk naar die contreien?quote:Op vrijdag 22 augustus 2014 22:47 schreef Charismatisch het volgende:
[..]
Nog altijd beter dan het schandknaapje van Geert.
Inderdaad. Op een bepaald moment komt er wel een berichtje in de krant dat dat kreng gesneuveld is. Ruimt allemaal lekker op....quote:Op zaterdag 23 augustus 2014 02:21 schreef Zolder het volgende:
In deze wereld is geen plaats voor extremistische moslims, en we weten allemaal toch dat uiteindelijk het westen in deze strijd aan het langste eind zal trekken.
Zo zie je maar weer eens welk een afgunst de linksmens heeft voor de arbeiderquote:Op zaterdag 23 augustus 2014 05:40 schreef Linkse_Boomknuffelaar het volgende:
[..]
Dit.
Kansenzender voor kansenmensen in kansenwijken.![]()
![]()
Heb je die radicale carrièremove gemaakt uit principe of omdat het meer schuift?quote:Op vrijdag 22 augustus 2014 22:47 schreef Charismatisch het volgende:
[..]
Nog altijd beter dan het schandknaapje van Geert.
Haar twitteraccount is ondertussen verwijderd.quote:Op vrijdag 22 augustus 2014 22:34 schreef YazooW het volgende:
Hoezo kunnen die idioten nog steeds Twitter gebruiken om hun haat te verspreiden?
Hahahaha. "Ik ben geen kuddedier"quote:
Dan is het vast niet zo moeilijk om een link te posten naar mijn reactie waar ik terreur verheerlijk of voor het uitroeien van anderen pleiten. Ik wacht. Jouw reactie bevat in ieder geval al een doodsverwensing.quote:Op maandag 25 augustus 2014 09:51 schreef artelligence het volgende:
Hahahaha. "Ik ben geen kuddedier"![]()
Je bent moslim toch? Een booslim zelfs die terreur verheerlijkt. Niets beter dan alle andere religekkies. Niets beter dan een Jood die de dood van duizenden onschuldige Palestijnen steunt. Geloof mag geen reden zijn om iedereen uit te roeien die anders denkt. Sterker nog: er bestaat geen geldige reden om mensen uit te roeien. Wat dat betreft heb ik liever dat verheerlijkers van geweld en dood maar snel naar het hiernamaals gaan. En daar mogen ze zelf voor kiezen.
Iedereen is vrij om te geloven en geloof te belijden, helaas blijkt dat een utopie te zijn. Vooral bij Abrahamitsche religies is er sprake van haat en nijd.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |