Mobiel doet niet wat ik wil ... Dus lukt ook al nietquote:
quote:Op vrijdag 22 augustus 2014 19:55 schreef Carooltje79 het volgende:
[..]
Mobiel doet niet wat ik wil ... Dus lukt ook al niet
dat is wel kut ja. had je nog documenten enzo op je laptop staan?quote:Op vrijdag 22 augustus 2014 19:54 schreef Carooltje79 het volgende:
[..]
Ja dat is het ook, kreeg melding dat verkenner niet meer werkte en toen wilde hij niet meer opstarten
Alles behalve, idd.quote:Op vrijdag 22 augustus 2014 19:53 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
pff, het zit je ook niet mee
quote:Op vrijdag 22 augustus 2014 19:55 schreef Carooltje79 het volgende:
[..]
Ik zal je vast een samenvatting geven van mijn show:quote:Op vrijdag 22 augustus 2014 19:55 schreef Carooltje79 het volgende:
[..]
Yupquote:Op vrijdag 22 augustus 2014 19:55 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
dat is wel kut ja. had je nog documenten enzo op je laptop staan?
quote:Op vrijdag 22 augustus 2014 19:57 schreef Uccie het volgende:
[..]
Ik zal je vast een samenvatting geven van mijn show:
Muziekje...blablabla...muziekje...blabla...iets gaat mis....hysterisch blabla....muziek.
Is toch niet helemaal hetzelfde zo hahaquote:Op vrijdag 22 augustus 2014 19:57 schreef Uccie het volgende:
[..]
Ik zal je vast een samenvatting geven van mijn show:
Muziekje...blablabla...muziekje...blabla...iets gaat mis....hysterisch blabla....muziek.
en die wil je er zeker eerst af hebben voordat je Windows er opnieuw op wil zetten?quote:
Nee, maar dan heb je toch niets gemistquote:Op vrijdag 22 augustus 2014 19:57 schreef Carooltje79 het volgende:
[..]
Is toch niet helemaal hetzelfde zo haha
Eraf is niet zo moeilijk hoorquote:Op vrijdag 22 augustus 2014 19:58 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
en die wil je er zeker eerst af hebben voordat je Windows er opnieuw op wil zetten?
Ik weet niet of dat nodig is, heb die op D staan, dus hoop dat alleen C formateren genoeg is....quote:Op vrijdag 22 augustus 2014 19:58 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
en die wil je er zeker eerst af hebben voordat je Windows er opnieuw op wil zetten?
Ik met een bak sla....quote:Op vrijdag 22 augustus 2014 20:01 schreef Kally het volgende:
Hoi Carool, ik zit ook te kloten met lappie
Dat klinkt beterquote:
Ik vind dit echt zo KUT... Pff zucht, steun, kreunquote:Op vrijdag 22 augustus 2014 20:01 schreef Kally het volgende:
Hoi Carool, ik zit ook te kloten met lappie
Ja ik weet hetquote:Op vrijdag 22 augustus 2014 20:03 schreef Carooltje79 het volgende:
[..]
Ik vind dit echt zo KUT... Pff zucht, steun, kreun
Nou mijn geitenkaas loopt wegquote:
quote:
ja, dat kan dan wel.quote:Op vrijdag 22 augustus 2014 20:00 schreef Carooltje79 het volgende:
[..]
Ik weet niet of dat nodig is, heb die op D staan, dus hoop dat alleen C formateren genoeg is....
Geitenkaashoeder erbij roepenquote:
En ik durf het nietzelf te doenquote:
Je verwacht toch dat dat stil blijft zitten wachten tot ik het opeet.quote:
quote:Op vrijdag 22 augustus 2014 20:06 schreef Tassendief het volgende:
Fylax ik denk dat ik niet je topshow kan luisteren
Ik heb geen verwachtingen meerquote:Op vrijdag 22 augustus 2014 20:06 schreef Uccie het volgende:
[..]
Je verwacht toch dat dat stil blijft zitten wachten tot ik het opeet.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |