mobiel beluisteren?quote:Op vrijdag 22 augustus 2014 19:53 schreef Carooltje79 het volgende:
[..]
Gaat em niet worden zonder laptop he
via mobiel is mogelijkquote:Op vrijdag 22 augustus 2014 19:53 schreef Carooltje79 het volgende:
[..]
Gaat em niet worden zonder laptop he
toen ik het intro hoorde was dat het eerste waar ik aan moest denkenquote:
Ja dat is het ook, kreeg melding dat verkenner niet meer werkte en toen wilde hij niet meer opstartenquote:[img]http://i.fokzine.net/p/3sverkenners niet meer werkte, ] Op vrijdag 22 augustus 2014 19:52 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
of gewoon windows naar de klote
Mobiel doet niet wat ik wil ... Dus lukt ook al nietquote:
quote:Op vrijdag 22 augustus 2014 19:55 schreef Carooltje79 het volgende:
[..]
Mobiel doet niet wat ik wil ... Dus lukt ook al niet
dat is wel kut ja. had je nog documenten enzo op je laptop staan?quote:Op vrijdag 22 augustus 2014 19:54 schreef Carooltje79 het volgende:
[..]
Ja dat is het ook, kreeg melding dat verkenner niet meer werkte en toen wilde hij niet meer opstarten
Alles behalve, idd.quote:Op vrijdag 22 augustus 2014 19:53 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
pff, het zit je ook niet mee
quote:Op vrijdag 22 augustus 2014 19:55 schreef Carooltje79 het volgende:
[..]
Ik zal je vast een samenvatting geven van mijn show:quote:Op vrijdag 22 augustus 2014 19:55 schreef Carooltje79 het volgende:
[..]
Yupquote:Op vrijdag 22 augustus 2014 19:55 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
dat is wel kut ja. had je nog documenten enzo op je laptop staan?
quote:Op vrijdag 22 augustus 2014 19:57 schreef Uccie het volgende:
[..]
Ik zal je vast een samenvatting geven van mijn show:
Muziekje...blablabla...muziekje...blabla...iets gaat mis....hysterisch blabla....muziek.
Is toch niet helemaal hetzelfde zo hahaquote:Op vrijdag 22 augustus 2014 19:57 schreef Uccie het volgende:
[..]
Ik zal je vast een samenvatting geven van mijn show:
Muziekje...blablabla...muziekje...blabla...iets gaat mis....hysterisch blabla....muziek.
en die wil je er zeker eerst af hebben voordat je Windows er opnieuw op wil zetten?quote:
Nee, maar dan heb je toch niets gemistquote:Op vrijdag 22 augustus 2014 19:57 schreef Carooltje79 het volgende:
[..]
Is toch niet helemaal hetzelfde zo haha
Eraf is niet zo moeilijk hoorquote:Op vrijdag 22 augustus 2014 19:58 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
en die wil je er zeker eerst af hebben voordat je Windows er opnieuw op wil zetten?
Ik weet niet of dat nodig is, heb die op D staan, dus hoop dat alleen C formateren genoeg is....quote:Op vrijdag 22 augustus 2014 19:58 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
en die wil je er zeker eerst af hebben voordat je Windows er opnieuw op wil zetten?
Ik met een bak sla....quote:Op vrijdag 22 augustus 2014 20:01 schreef Kally het volgende:
Hoi Carool, ik zit ook te kloten met lappie
Dat klinkt beterquote:
Ik vind dit echt zo KUT... Pff zucht, steun, kreunquote:Op vrijdag 22 augustus 2014 20:01 schreef Kally het volgende:
Hoi Carool, ik zit ook te kloten met lappie
Ja ik weet hetquote:Op vrijdag 22 augustus 2014 20:03 schreef Carooltje79 het volgende:
[..]
Ik vind dit echt zo KUT... Pff zucht, steun, kreun
Nou mijn geitenkaas loopt wegquote:
quote:
ja, dat kan dan wel.quote:Op vrijdag 22 augustus 2014 20:00 schreef Carooltje79 het volgende:
[..]
Ik weet niet of dat nodig is, heb die op D staan, dus hoop dat alleen C formateren genoeg is....
Geitenkaashoeder erbij roepenquote:
En ik durf het nietzelf te doenquote:
Je verwacht toch dat dat stil blijft zitten wachten tot ik het opeet.quote:
quote:Op vrijdag 22 augustus 2014 20:06 schreef Tassendief het volgende:
Fylax ik denk dat ik niet je topshow kan luisteren
Ik heb geen verwachtingen meerquote:Op vrijdag 22 augustus 2014 20:06 schreef Uccie het volgende:
[..]
Je verwacht toch dat dat stil blijft zitten wachten tot ik het opeet.
Ik wel, ik houd van teleurstellingen.quote:
quote:Op vrijdag 22 augustus 2014 20:08 schreef Uccie het volgende:
[..]
Ik wel, ik houd van teleurstellingen.
Daarom luister ik naar jouw showquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ook bekend als Leo (58), Vrachtwagenchauffeur uit Zaltbommel
Do nothing.....and apply!
dan ga ik lekker langerquote:Op vrijdag 22 augustus 2014 20:15 schreef Uccie het volgende:
Eens kijken of ik SAM kan instellen...anders wordt het een stille show
Dat kan niet...want ik sta op het roosterquote:
stel jij zou niet meer kunnen kunnen de roosteraars het aanpassen zodat ik langer kanquote:Op vrijdag 22 augustus 2014 20:19 schreef Uccie het volgende:
[..]
Dat kan niet...want ik sta op het rooster![]()
Maar SAM instellen lukt mij wel hoor...ik ben technischer dan ik uh...klink.
quote:Op vrijdag 22 augustus 2014 20:22 schreef Fylax het volgende:
[..]
stel jij zou niet meer kunnen kunnen de roosteraars het aanpassen zodat ik langer kan![]()
![]()
maar laten we hopen dat t gaat werken bij je hahaq
quote:Op vrijdag 22 augustus 2014 20:10 schreef Uccie het volgende:
[..]
Daarom luister ik naar jouw show
kan ik hebbenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Learn as if you're going to live forever, Live as if you're going to die tomorrow
De BIEŽTAFELop youtube en dumpert _O_ >100k views *O*
I wanna die the same way I was born: Screaming and covered with blood
Arbeit macht frei. Ik heb nu 40 jaar vakantie *O*
Weet ik, daarom zeg ik het ook.quote:
quote:Op vrijdag 22 augustus 2014 20:22 schreef Fylax het volgende:
[..]
stel jij zou niet meer kunnen kunnen de roosteraars het aanpassen zodat ik langer kan![]()
![]()
maar laten we hopen dat t gaat werken bij je hahaq
Nou misschien luisteren wij heel graag naar Uc.quote:
Daarom zei ik toch ook laten we hopen dat hij t doetquote:Op vrijdag 22 augustus 2014 20:28 schreef Kally het volgende:
[..]
Nou misschien luisteren wij heel graag naar Uc.
Niet liegen....je hebt al 3x niet opgenomen deze weekquote:Op vrijdag 22 augustus 2014 20:28 schreef Kally het volgende:
[..]
Nou misschien luisteren wij heel graag naar Uc.
Ja dag, ik nam zelfs op toen ik in onmogelijke houding zat te zagenquote:Op vrijdag 22 augustus 2014 20:30 schreef Uccie het volgende:
[..]
Niet liegen....je hebt al 3x niet opgenomen deze week
quote:Op vrijdag 22 augustus 2014 20:30 schreef Kally het volgende:
[..]
Ja dag, ik nam zelfs op toen ik in onmogelijke houding zat te zagen
berenpak3quote:Op vrijdag 22 augustus 2014 20:30 schreef Uccie het volgende:
Oh en de instellingen zijn gelukt hoorEnige wat mogelijk niet klopt is het wachtwoord
Oh hoiquote:
Welkom2014quote:
Tweelo heeft mj nog nooit gehoord denk ikquote:Op vrijdag 22 augustus 2014 20:31 schreef Fylax het volgende:
[..]
hee tweelo goedeavond! ook klaar voor fylax friday en de comeback van Uccie?
Nee moet nog even mijn broek optrekkenquote:Op vrijdag 22 augustus 2014 20:31 schreef Fylax het volgende:
[..]
hee tweelo goedeavond! ook klaar voor fylax friday en de comeback van Uccie?
dan wordt dit de eerste keerquote:Op vrijdag 22 augustus 2014 20:32 schreef Uccie het volgende:
[..]
Tweelo heeft mj nog nooit gehoord denk ik
Die moet uit hoor...oh verkeerde topicquote:Op vrijdag 22 augustus 2014 20:32 schreef tweelo_1997 het volgende:
[..]
Nee moet nog even mijn broek optrekken
laat die maar nog even zakken want je moet je zakdoekjes er bij houden *hint*quote:Op vrijdag 22 augustus 2014 20:32 schreef tweelo_1997 het volgende:
[..]
Nee moet nog even mijn broek optrekken
quote:Op vrijdag 22 augustus 2014 20:32 schreef Uccie het volgende:
[..]
Die moet uit hoor...oh verkeerde topic
Nu kan ik hem inkoppen....maar jullie zijn minderjarig hč.quote:
Te laat..quote:Op vrijdag 22 augustus 2014 20:33 schreef Fylax het volgende:
[..]
laat die maar nog even zakken want je moet je zakdoekjes er bij houden *hint*
Jij toch ook?quote:Op vrijdag 22 augustus 2014 20:33 schreef Uccie het volgende:
[..]
Nu kan ik hem inkoppen....maar jullie zijn minderjarig hč.
quote:
hehequote:Op vrijdag 22 augustus 2014 20:34 schreef Uccie het volgende:
[..]
Volgens de gemiddelde slijter overigens wel ja.
oja kan ookquote:Op vrijdag 22 augustus 2014 20:37 schreef tweelo_1997 het volgende:
[..]
waarom DM je me niet gewoon...Moet ik weer zo veel moeite doen
Valt niet mee allemaal met die broek op je enkels.quote:Op vrijdag 22 augustus 2014 20:37 schreef tweelo_1997 het volgende:
[..]
waarom DM je me niet gewoon...Moet ik weer zo veel moeite doen
komt wel goed schatjequote:Op vrijdag 22 augustus 2014 20:38 schreef Uccie het volgende:
Weer een teleurstelling.....geen roosvicee voor vanavond
Ik quote even deze coming out voor het nageslacht....quote:Op vrijdag 22 augustus 2014 20:38 schreef Fylax het volgende:
En toen stuurde ik perongeluk eenpoppetje naar tweelo
quote:Op vrijdag 22 augustus 2014 20:39 schreef Uccie het volgende:
[..]
Ik quote even deze coming out voor het nageslacht....
Leg dat maar uit aan een papegaaitje.quote:
quote:Op vrijdag 22 augustus 2014 20:40 schreef Uccie het volgende:
Ohja, als jullie verzoekjes hebben...stuur die maar naar Fylax, ik heb er geen zin in
dankje :pquote:Op vrijdag 22 augustus 2014 20:45 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
lekker minimale UI fylax
quote:Op vrijdag 22 augustus 2014 20:46 schreef Carooltje79 het volgende:
Nou laptop is opgestart.. eens kijken hoelang hij het uithoud
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |