kutnasiquote:Op vrijdag 22 augustus 2014 12:31 schreef ueberduitser het volgende:
[..]
99% van de Nederlanders doen dat, daarom heb ik een hekel aan NL.
preciesquote:Op zondag 24 augustus 2014 12:52 schreef Sauslepel het volgende:
[..]
Lijkt me niet zo lekker. Beetje een avant-gardistisch gerecht.
Is Rijkswaterstaat al op de hoogte? Dat dit kan in Nederland.quote:Op vrijdag 22 augustus 2014 12:11 schreef RacerDKB het volgende:
Op de A2 ter hoogte van Maarssen staat een hectometerpaaltje scheef en dat is voor mij wat ik het meest haat aan Nederland.
Uiterlijk van de Nederlanders vind ik wel 'leuk'. Ik ben 1m90 en vind het fijn dat er niet zoveel van die kleine dwergen hier zijn. Alleen jammer dat we niet meer brunettes hebben.quote:Op zondag 24 augustus 2014 04:04 schreef LelijKnap het volgende:
Regelgeving
Destinatieplan van de omgeving / Geloof in maakbaarheid
Gebrek aan cohesie
Weer
Uiterlijk v.d. meeste Nederlanders
Allochtonen
Religieuze invloeden op de politiek
Afwezigheid journalistiek
Kop boven het maaiveld afschieten-mentaliteit
Hoezo leuk, veel lange mensen is nou ook niet iets geweldigs ofzo.quote:Op zondag 24 augustus 2014 14:52 schreef StarmanFR het volgende:
[..]
Uiterlijk van de Nederlanders vind ik wel 'leuk'. Ik ben 1m90 en vind het fijn dat er niet zoveel van die kleine dwergen hier zijn. Alleen jammer dat we niet meer brunettes hebben.
Dit vooral dus.quote:Op vrijdag 22 augustus 2014 12:14 schreef RhytmicalRemedy het volgende:
Te dichtbevolkt. En erg weinig natuur.
Kleine brunettes vind ik wel cute maar een land vol met kleine mannen van 1.65 - 1.70 m vind ik geen mannen meer, veels te kleinquote:Op zondag 24 augustus 2014 14:54 schreef Skillstorm het volgende:
[..]
Hoezo leuk, veel lange mensen is nou ook niet iets geweldigs ofzo.
En ja, ben zelf niet lang.
Alsof ze er zelf wat aan kunnen doen. 1,75 hier maar goed.quote:Op zondag 24 augustus 2014 14:56 schreef StarmanFR het volgende:
[..]
Kleine brunettes vind ik wel cute maar een land vol met kleine mannen van 1.65 - 1.70 m vind ik geen mannen meer, veels te klein
Ik ben niet denigrerend, maar iemand zei dat Nederlanders erg lang of te lang zijn ofzo. Ik zeg dat ik liever omringd ben door veel lange mensen dan door veel kleine mensen. Als je omringd wilt zijn door lange mensen kan je beter in Nederland wonen dan in Japan.quote:Op zondag 24 augustus 2014 14:57 schreef Skillstorm het volgende:
[..]
Alsof ze er zelf wat aan kunnen doen. 1,75 hier maar goed.
En hoezo zo denigrerend? Gaat om je uitstraling, je kan nog zo lang zijn, als je niks uit straalt dan bereik je minder.
Ja natuurlijk, maar uiteindelijk maakt lengte weinig uit. Wel voordeel bij concerten als langer bent.quote:Op zondag 24 augustus 2014 14:59 schreef StarmanFR het volgende:
[..]
Ik ben niet denigrerend, maar iemand zei dat Nederlanders erg lang of te lang zijn ofzo. Ik zeg dat ik liever omringd ben door veel lange mensen dan door veel kleine mensen. Als je omringd wilt zijn door lange mensen kan je beter in Nederland wonen dan in Japan.
Dat klopt, toch ben ik liever 1m90 dan 1m70. Maar daarin tegen kan je ook echt te lang zijn. En dan ben ik liever 1m70 dan 2 m.quote:Op zondag 24 augustus 2014 15:00 schreef Skillstorm het volgende:
[..]
Ja natuurlijk, maar uiteindelijk maakt lengte weinig uit. Wel voordeel bij concerten als langer bent.
Nouja, als het goed is, is alles wel afgestemd voor de gemiddelde lengte in huizen Etc.quote:Op zondag 24 augustus 2014 15:02 schreef StarmanFR het volgende:
[..]
Dat klopt, toch ben ik liever 1m90 dan 1m70. Maar daarin tegen kan je ook echt te lang zijn. En dan ben ik liever 1m70 dan 2 m.
Waarom?quote:Op zondag 24 augustus 2014 15:02 schreef StarmanFR het volgende:
[..]
Dat klopt, toch ben ik liever 1m90 dan 1m70. Maar daarin tegen kan je ook echt te lang zijn. En dan ben ik liever 1m70 dan 2 m.
Aangezien wij het vlakste land op aarde zijn vind ik het ergens wel terecht dat Nederlanders gemiddeld gezien het langste volk op aarde zijn. Soort compensatie.quote:Op zondag 24 augustus 2014 15:02 schreef Skillstorm het volgende:
[..]
Nouja, als het goed is, is alles wel afgestemd voor de gemiddelde lengte in huizen Etc.Dus gemiddeld is best.
Ben zelf niet Nederlands maar voor echte Nederlanders ja, zeker een compensatie.quote:Op zondag 24 augustus 2014 15:04 schreef StarmanFR het volgende:
[..]
Aangezien wij het vlakste land op aarde zijn vind ik het ergens wel terecht dat Nederlanders gemiddeld gezien het langste volk op aarde zijn. Soort compensatie.
Vind ik ook, ik ben een keer met mijn ouders naar Marrakech in Marokko geweest, en daar is het echt hard werken om te overleven. Veel mensen daar hebben nauwelijks vakantie. Dat waren althans de verhalen van de mensen die in een riad werken.quote:Op zondag 24 augustus 2014 15:05 schreef Samson het volgende:
Tja, vind NL een heerlijk land om te wonen, ondanks het weer af en toe, maar het meest kan ik me ergeren aan mensen die hier niet hun roots hebben en die overal tegenaan lopen te schoppen, terwijl het in hun thuisland een ellendig bestaan is dus dat ze eigenlijk in hun handen mogen knijpen dat ze het hier zo goed hebben.
Dat klopt. Zelf ben ik allochtoon en je merkt toch dat je het gewoon onwijs goed hebt hier.quote:Op zondag 24 augustus 2014 15:05 schreef Samson het volgende:
Tja, vind NL een heerlijk land om te wonen, ondanks het weer af en toe, maar het meest kan ik me ergeren aan mensen die hier niet hun roots hebben en die overal tegenaan lopen te schoppen, terwijl het in hun thuisland een ellendig bestaan is dus dat ze eigenlijk in hun handen mogen knijpen dat ze het hier zo goed hebben.
Als ik terugkom van vakantie dan valt het eigenlijk altijd direct hoe goed we het hebben in dit land met zijn allen. We zijn met zijn allen echt enorm verwendquote:Op zondag 24 augustus 2014 15:07 schreef Skillstorm het volgende:
[..]
Dat klopt. Zelf ben ik allochtoon en je merkt toch dat je het gewoon onwijs goed hebt hier.
Maar de meesten realiseren zich dat niet. Van die figuren die lopen te zeiken dat de uitkering te laag is ben ik ook tegengekomen. Om te kotsen toch.
quote:Met stip op één: Het weer.
2. Het gebrek aan natuur.
3. Woongenot (bang for bucks)
4. Dat alles gereguleerd en gecultiveerd is en moet zijn.
5. De mentaliteit van mijn landgenoten.
6. Automobilistje pesten door belastingen en weg inrichting etc.
7. Gebrek aan politieke visie en daadkracht.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |