whats up manquote:Op zaterdag 13 september 2014 10:25 schreef Eric_Cantona het volgende:
Als er "daarboven" al iets zou zijn, dan geloof ik er nu zeker niet meer in. Zoveel ellende in de omgeving en dan ook in m'n eigen situatie waar 't nooit eens zonder gedoe kan verlopen.
Ongelofelijke k#tzooi.
Held!quote:Op zaterdag 13 september 2014 16:27 schreef WeirdlyWired het volgende:
Ik word steeds zenuwachtiger. Vanavond/vannacht de 80 van de langstraat lopen
Het zit je ook niet mee met al die haarballenquote:
quote:Op maandag 15 september 2014 08:45 schreef Dven het volgende:
[..]
Het zit je ook niet mee met al die haarballen
quote:
What's wrong?quote:Op maandag 15 september 2014 13:24 schreef Helsinki het volgende:
Achja, het komt wel weer goed allemaal.
Ook Blerg-dagje hier. Geweldig weekend gehad, dat wel.quote:
Zelfde issue als eerder? Bij mij helaas wel...quote:Op maandag 15 september 2014 13:24 schreef Helsinki het volgende:
Achja, het komt wel weer goed allemaal.
Herkenbaar.quote:Op maandag 15 september 2014 15:06 schreef Jhovall het volgende:
[..]
Ook Blerg-dagje hier. Geweldig weekend gehad, dat wel.
Doodgegooid vandaag met nog meer werk en vergaderingen. En verder word ik echt ziek van mijn retarded sterke gevoelens tegenover twee personen die ik constant onder controle moet houden om niets belachelijks te doen.
*nu ben ik stiekem vergeten welke issue aan jouw persoon zatquote:Op maandag 15 september 2014 15:26 schreef yats het volgende:
[..]
Zelfde issue als eerder? Bij mij helaas wel...
[..]
Herkenbaar.
Nee, iets anders. Hier kan ik helaas niet zoveel aan doen. Althans, ik zie niet wat ik zou kunnen doen. Lekker vaag weerquote:Op maandag 15 september 2014 15:26 schreef yats het volgende:
[..]
Zelfde issue als eerder? Bij mij helaas wel...
[..]
Herkenbaar.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |