Waar gaat het om: aanleiding tot dit topic
Inmiddels is duidelijk geworden uit voorgaande discussies:
8maart2003deel1hetbegin
8maart2003deel2 de eerste update
8maart2003eenhoax?
Dat het net ze goed een HOAX kan zijn alsmede dat het een daadwerkelijke bekendmaking van iets extraordinair kan zijn. Helaas moeten we waarschijnlijk tot 8maart2003 wachten.
Speculeren is een leuke bezigheid, maar het is nog leuker om er ook nog een goede theorie bij te verzinnen. Dus voor- en tegenstanders moeten elkaar gewoon bestoken met plausibele opties, waarbij het liefste met een redelijke onderbouwing van je bewering.
Niemand kan op dit moment weten wat er waar is, of er een bedrijf, organisatie achter zit en of het een grap van een stel personen is.
Laten we vooral verder gaan met dingen die o.a. het leven zo leuk kan maken; speculeren en fantaseren
En ik hoop echt dat het iets geweldigs is dat er op 8 maart uit de doeken wordt gedaan!
quote:Niet helemaal overtuigd. Ook al zal er een afbeelding van een foto op internet verschijnen en ook al is het iets wereldschokkends, niet iedereen zal dit als zodanig erkennen, vanwege de mogelijkheid tot fraude via photoshop... Juist het feit dat een foto op internet het ultieme bewijs ergens van is, is verdacht... Anyway, en ook al is het wereldschokkend, 100% uitsluiten kunnen we het immers niet, het heeft iig al plaats gevonden en het heeft de wereld niet veranderd...
Niemand kan op dit moment weten wat er waar is, of er een bedrijf, organisatie achter zit en of het een grap van een stel personen is.
quote:...dan is het goed...
Waarom ik deze op slot gooi is omdat de titel van dat andere topic wat algemener is, niks ten nadele van de topic opener van dit topic dus
quote:Dat wilde ik zeggen
Op donderdag 24 oktober 2002 22:19 schreef Ryan3 het volgende:[..]
...dan is het goed...
quote:Awright...
Op donderdag 24 oktober 2002 22:21 schreef Bastard het volgende:[..]
Dat wilde ik zeggen
quote:Volgens mij is dat ook niet het hele verhaal. Want waarom zou hij dan nu anders zoeken naar meer informatie over het 'onderwerp' op de foto? Hij heeft een vermoeden dat als je het in een groter geheel ziet, het duidelijk iets is dat de wereld moet weten volgens hem. Niets is volgens mij wereldschokkend.
Op donderdag 24 oktober 2002 21:59 schreef Ryan3 het volgende:[..]
... Juist het feit dat een foto op internet het ultieme bewijs ergens van is, is verdacht...
quote:11 september was wereldschokkend toch...? En het bewijs voor het bezoek, via UFO's, van buitenaardsen is ook wereldschokkend...
Op donderdag 24 oktober 2002 23:19 schreef Nyrem het volgende:[..]
Volgens mij is dat ook niet het hele verhaal. Want waarom zou hij dan nu anders zoeken naar meer informatie over het 'onderwerp' op de foto? Hij heeft een vermoeden dat als je het in een groter geheel ziet, het duidelijk iets is dat de wereld moet weten volgens hem. Niets is volgens mij wereldschokkend.
quote:11 september was meer emotioneel, niet zozeer schokkend dat het kon gebeuren. Volgens mij was het wachten op die dag. Maar nu vindt je het zelf wel wereldschokkend? Waar je ergens anders zegt dat je het niet wereldschokkend vindt?
Op donderdag 24 oktober 2002 23:25 schreef Ryan3 het volgende:[..]
11 september was wereldschokkend toch...? En het bewijs voor het bezoek, via UFO's, van buitenaardsen is ook wereldschokkend...
Stel even dat het geen hoax is. Wat zou het dan kunnen zijn, wat zo wereldschokkend zou kunnen zijn?
Een Armageddon voorspeling? Aliens? Time-travellers? Een Yeti-stad , het was tenslotte in een bergachtig gebied gevonden. Misschien wel de echte The Discovery of Heaven
I See Dead people enzo
Ik heb er zelf niet veel verstand van, maar Nostradamos was één van deze personen die bekend werd om z'n voorspellingen.
quote:Vertaling: Mischien heb ik teveel samenzweringsromans gelezen de afgelopen jaren.
Maybe I'd read to many conspiracy novels over the years.
Hij verlult zichzelf hiermee. Hij is dus zo'n persoon die zulke boeken koopt en leest. Als je deze tekst naar een professioneel psycholoog laat zien zal hij door deze zin bewijzen dat de tekst een leugen is.
quote:Sorry maar dit vind ik dus een flauwekul redenatie.
Op vrijdag 25 oktober 2002 01:25 schreef delapoko het volgende:
1 zin doet het hem:
[..]Vertaling: Mischien heb ik teveel samenzweringsromans gelezen de afgelopen jaren.
Hij verlult zichzelf hiermee. Hij is dus zo'n persoon die zulke boeken koopt en leest. Als je deze tekst naar een professioneel psycholoog laat zien zal hij door deze zin bewijzen dat de tekst een leugen is.
Trouwens, waar komt iedereen toch aan dat woord, wereldschokkend, wordt namelijk NERGENS gezegd op die site.
quote:
Op vrijdag 25 oktober 2002 02:05 schreef Refragmental het volgende:Trouwens, waar komt iedereen toch aan dat woord, wereldschokkend, wordt namelijk NERGENS gezegd op die site.
quote:Klinkt als... Wereldschokkend.
On March 8th 2003 something extraordinary will be posted on this siteSomething that will shock you
Something that could have Global implications
Something that will make you want to rethink your future...
quote:Nope, er staat echt duidelijk dat het wereldwijde gevolgen zal hebben, niet dat het wereldschokkend is.
Op vrijdag 25 oktober 2002 03:22 schreef DaMayan het volgende:[..]
[..]Klinkt als... Wereldschokkend.
quote:Wereldwijde gevolgen én dat het schokt...
Op vrijdag 25 oktober 2002 03:30 schreef Refragmental het volgende:[..]
Nope, er staat echt duidelijk dat het wereldwijde gevolgen zal hebben, niet dat het wereldschokkend is.
oké hij zegt het inderdaad niet precies maar volgens mij bedoelt hij wel iets in die trand.
Ik heb contact met HM weten te leggen. Althans hij heeft een mailtje teruggestuurd.
quote:
I appreciate the correspondence I have received. I will try to cover the
general subject matter of all comments and concerns in future postings.Regards,
HM
quote:lol ja he
Op vrijdag 25 oktober 2002 14:13 schreef WheeledWarrior het volgende:
Nou, lekker duidelijk antwoord weer
volgens mij is het een ge-automatiseerde reactie.
quote:Wat doe je nu??? Je verraadt zijn identiteit!! Nu kunnen de aliens em zo opzoeken in het telefoonboek!!!
Op vrijdag 25 oktober 2002 14:18 schreef Nyrem het volgende:
oh en hij heet Harry Morgan (stond in emailafzender)
quote:
Op vrijdag 25 oktober 2002 15:00 schreef WheeledWarrior het volgende:[..]
Wat doe je nu??? Je verraadt zijn identiteit!! Nu kunnen de aliens em zo opzoeken in het telefoonboek!!!
Ook klopen de brand plekken niet de film was tijdens de brand opgerolt tegen het eind van de film betekend dat zo'n 2 belichtingen per slag tussen nr20 en nr21 is de schade het grootst kijk je verder zie je dat ongeveer op 23 schade is op de zelfde plek maar het is minder kijk je verder dan zie je op frame 25 ook schade maar in mindere mate dat klopt in principe behalve dat frame 25 aan de buitkant zit dus daar hoort de schade het zwaarst te zijn en minder te worden naar mate je naar een lagere frame gaat tenzij de film van binnen uit branden.
Conclusie hij heeft de film verkeerd om opgerold voordat hij er vuur bij hield, daarna heeft hij het in stukken gebroken en op plekken meer schade toe gebracht met vuur.
Dus of het is een hoax of dit is niet de negatief die hij heeft gevonden.
[edit]
Na door denken klopt het wat in italic staat alleen als de film nog niet was terug gespoeld als het wel was terug gespoeld dan zit de hogere frame in de kern.
[/edit]
[Dit bericht is gewijzigd door piston op 25-10-2002 17:15]
quote:wat heb jij hem gemailed?
Op vrijdag 25 oktober 2002 14:07 schreef Nyrem het volgende:
*nieuws*Ik heb contact met HM weten te leggen. Althans hij heeft een mailtje teruggestuurd.
[..][/b]
quote:Gewoon de gebruikelijke kritische vragen. Natuurlijk ook het aanbieden van hulp
Op vrijdag 25 oktober 2002 15:42 schreef cptmarco het volgende:[..]
wat heb jij hem gemailed?
quote:Die negatieven kloppen wel. (alleen of ze ook echt zijn is de vraag)
Op vrijdag 25 oktober 2002 15:37 schreef piston het volgende:
Ik denk in iedergeval dat de negatief op zijn site nep is, nr 21 volgt nr 22 bij nr.22 zie je geen brand schade terwijl nr.21 zwaar verbrand is in de rechterboven hoek dus de film was gesneden voordat het verbrand is..
nahhhh, denk het toch maar niet he? Vermoed ik, hoop ik.....
quote:Er zijn wel meer Harry Morgan's in USA. Het is volgens mij net zoiets als Jim jansen ofzo.....
Op vrijdag 25 oktober 2002 17:17 schreef BwennieBren het volgende:
Harry Morgan een filmster ;?nahhhh, denk het toch maar niet he? Vermoed ik, hoop ik.....
quote:Er word toch gesteld dat slechts een deel van het negatief gered kon worden? Het plaatje van dat negatief op de site is volgens mij een deel dat niet gered kon worden.
Op vrijdag 25 oktober 2002 15:37 schreef piston het volgende:Dus of het is een hoax of dit is niet de negatief die hij heeft gevonden.
quote:ja en hij heeft niet gezegd dat de neg. verbrand waren, maar zijn vermoeden was aan iets met extreme hitte was blootgesteld.
Op vrijdag 25 oktober 2002 17:20 schreef Karboenkeltje het volgende:[..]
Er word toch gesteld dat slechts een deel van het negatief gered kon worden? Het plaatje van dat negatief op de site is volgens mij een deel dat niet gered kon worden.
quote:
Op vrijdag 25 oktober 2002 17:10 schreef Nyrem het volgende:[..]
Die negatieven kloppen wel. (alleen of ze ook echt zijn is de vraag)
Maar hij heeft ook al duidelijk gemaakt dat ze niet verbrand zijn.
hier heb ik frame 21 voor 22 gepaste let op de scherpe breuk bij 22 in de kleine cirkel en de schade aan de hoek van frame 21 links.
in de rooie ovaal rechts zie geen schade op de plek waar het hoort te zijn in verglijking met frame 21/22, een film is opgerold in een camara.
quote:Ja het zou goed kunnen. Maar het lijkt ook netalsof sommige negatieven krullen, wat je vanuit deze positie niet zo goed kunt zien. Maar ja om echt een sluitende analyse te maken, zouden we de negatieven in het echt moeten zien.
Op vrijdag 25 oktober 2002 17:33 schreef piston het volgende:[..]
hier heb ik frame 21 voor 22 gepaste let op de scherpe breuk bij 22 in de kleine cirkel en de schade aan de hoek van frame 21 links.
in de rooie ovaal rechts zie geen schade op de plek waar het hoort te zijn in verglijking met frame 21/22, een film is opgerold in een camara.
Maar ook nog stel dat je een hoaxer bent die zoiets met opzet doet, dan zou het wel heel slordig zijn.
Ik vind negatief nummer 20 een vreemde uiteinde hebben. Kan je zoiets knippen?
Ach het blijft leuk Toch? Ik denk dat we toch echt moeten wachten....
quote:repy mail 8 maart 2003 van hm
Op vrijdag 25 oktober 2002 14:07 schreef Nyrem het volgende:
*nieuws*Ik heb contact met HM weten te leggen. Althans hij heeft een mailtje teruggestuurd.
[..][/b]
quote:SPAM... sukkel doe dat lekker ergens anders
Op vrijdag 25 oktober 2002 18:15 schreef Pimterminus het volgende:
http://www.crushphoto.com/main.htm
quote:was mijn bedoeling..toch even kijken hoe kort jullie er nog op zaten
Op vrijdag 25 oktober 2002 18:18 schreef IrfieJ het volgende:[..]
SPAM... sukkel doe dat lekker ergens anders
quote:
Op vrijdag 25 oktober 2002 18:19 schreef Pimterminus het volgende:[..]
was mijn bedoeling..toch even kijken hoe kort jullie er nog op zaten
BRAVO
quote:Niks mis met een beetje amateur forensic wetenschapper spelen
Op vrijdag 25 oktober 2002 17:44 schreef Nyrem het volgende:[..]
Ja het zou goed kunnen. Maar het lijkt ook netalsof sommige negatieven krullen, wat je vanuit deze positie niet zo goed kunt zien. Maar ja om echt een sluitende analyse te maken, zouden we de negatieven in het echt moeten zien.
Maar ook nog stel dat je een hoaxer bent die zoiets met opzet doet, dan zou het wel heel slordig zijn.
Ik vind negatief nummer 20 een vreemde uiteinde hebben. Kan je zoiets knippen?
Ach het blijft leuk
Toch? Ik denk dat we toch echt moeten wachten....
quote:Gaan we nu ook al blote tienermeisjes posten hier....? (Ik ben een God in het diepst mijner gedachten...? Sure...!)
Op vrijdag 25 oktober 2002 18:15 schreef Pimterminus het volgende:
http://www.crushphoto.com/main.htm
quote:Zeker dat over het filmrolletje is idd bullshit.
just a couple of problems.1. If someone at the federal level wanted to block the publishing of the
info then they would simply pull the plug on the domain names the poster has
provided.2. The host for that domain is being paid somehow, and most hosting services
require credit card payment which requires a valid billing address, and
again provides a trail back to the originator.3. If someone wanted to post something that important they would
simultanesouly post the pictures themselves to every newsgroup from a public
library or cyber cafe, and do it right now to avoid the risk of capture
created by delaying.4. Film degrades chemically in heat, and it doesn't even take extreme heat
to render the emulsion undevelopable.5. A camera subjected to that kind of physical abbuse would have suffered
light leaks which would, over a period of time, completely blackened the
film.6. If the outer film case was charred and blackened how could he have known
what kind of film it was? Without knowing what kind of film it was it could
not be developed since each type of film has its own different chemical
development process. Slide film cannot be developed using black and white
chemicals, color print film cannot be developed using slide film chemicals,
and so on. Without knowing if it was Ektachrome, Kodachrome, Panachrome,
etc. etc., the proper set of chemicals could not have been selected.7. The four "sites" for which URL's are provided are all hosted at the same
server. Only the html filenames differ so the line about "closest
geographical site" is pure B.S. They are all hosted in the same
geographical location. (Specifically, WSC1.JOMAX.NET and WSC2.JOMAX.NET
through Go Daddy Software at http://www.godaddy.com registered by Domains by
Proxy, Inc. 15111 N Hayden Rd., Suite 160 PMB353 Scottsdale, Arizona
85260 United States Person registered to is unknown)8. If I can find out that much in 5 minutes over the net the FBI or whoever
could get a lot further by just driving to Scotsdale and knocking on the
door.
quote:heb je een link naar de site waar je dat vanaf gehaald hebt?
Op vrijdag 25 oktober 2002 19:55 schreef Chilly_Willy het volgende:[..]
Zeker dat over het filmrolletje is idd bullshit.
quote:Geef de man die dat schreef even een borrel van mij...
quote:Is gewoon een ge-automatiseerd mailtje.....zegt niet zoveel verder.
Op vrijdag 25 oktober 2002 18:12 schreef IrfieJ het volgende:[..]
repy mail 8 maart 2003 van hm
jaah die kreeg ik duz ook netoplichter
quote:Die redenen had ik ook al gelezen. Klopt geen hol van, zeker niet over de servertheorie. Die poster heeft het niet helemaal begrepen.
quote:Is gewoon van een newsgroup af, van een persoon net als jij en ik
Op vrijdag 25 oktober 2002 19:57 schreef cptmarco het volgende:[..]
heb je een link naar de site waar je dat vanaf gehaald hebt?
Maar die redenen van hem zijn allemaal te ondermijnen cq te weerleggen, dus is net zoveel speculatie als men hier zal vindt.
Alleen hij heeft het wat nauwkeuriger opgeschreven
quote:Hetgeen je ook over de hele 8 maart "prank" kan zeggen...imho...
Op vrijdag 25 oktober 2002 20:13 schreef Nyrem het volgende:[..]
Is gewoon van een newsgroup af, van een persoon net als jou en mij
Maar die redenen van hem zijn allemaal te ondermijnen cq te weerleggen, dus is net zoveel speculatie als men hier zal vindt.
Alleen hij heeft het wat nauwkeuriger opgeschreven
quote:Ja en dat heb ik imiddels ook al 10 keer gezegd
Op vrijdag 25 oktober 2002 20:15 schreef Ryan3 het volgende:[..]
Hetgeen je ook over de hele 8 maart "prank" kan zeggen...imho...
Dus men hoeft niet steeds een wellus nietus spelletje te spelen. Het blijft gewoon wachten.
Af en toe weer nieuw materiaal etc etc
Misschien reageert hij wel een keer persoonlijk op mijn email....wie weet.
Ik heb hem tenminste geen fucking fuckhead genoemd ofzoiets
quote:Is uit een newsgroup:
Op vrijdag 25 oktober 2002 19:57 schreef cptmarco het volgende:[..]
heb je een link naar de site waar je dat vanaf gehaald hebt?
Ik ben 7 maart jarig, en mijn schoonvader 8 maart, ik geef dan toch al een feestje
quote:Elke zin (als je op de site kijkt) begint met een hoofdletter en de rest kleine letters, behalve het woord 'book' in de eerste zin. Dat hele woord springt eruit.
Bookmark the appropriate site listed below.
Keep checking in for possible updates.
tis vergezocht, ik weet het....
quote:Maar kan wel. ik probeer de tekst ook al op 'hidden' grappen of hints te betrappen. .... dat kan altijd. Omdat er misschien wel een patroon inzit, wat niet opzet gemaakt is.
Op vrijdag 25 oktober 2002 21:20 schreef cptmarco het volgende:
tis vergezocht, ik weet het....
* Tussen juni en oktober 2003, bestaat er een grote waarschijnlijkheid dat wij op een morgen zullen ontwaken en dat maan verdwenen is. De maan is in feite een kunstmatige satelliet en er zijn vele bases aanwezig.
*Tussen 2003 en 2007 zullen waarschijnlijk de ons goed gezinde rassen om ons heen verschijnen. Wij zullen hen zien, maar ze zullen niet tussenbeide komen. Zij willen zien hoe wij met elkaar omgaan zonder manipulatie. Zij willen zien of wij dezelfde gedragslijn volgen, want zij willen niet hier komen om in onze problemen verzeild te raken of om te babysitten. Wij hebben geen babysitter nodig, wij hebben de waarheid nodig en wij moeten de moed hebben op rechtop te gaan staan en vragen te stellen en net zo lang slimme vragen te stellen tot we een antwoord krijgen.Dit moeten we allen doen, omdat wij gezamenlijk optrekken, we kunnen niet verliezen. Aan de ander kant, wanneer ze succes hebben om ons in de verdeeldheid te houden, dan kunnen we het wel schudden. Verdeel en heers. Verdeel en heers. Hoeveel verhalen in de geschiedenis moeten we nog zien? Je kunt niet verdeeld zijn en verwachten dat je Eén bent. Dat gebeurt niet.
*Tussen 2004 en 2007, zal onze gehele DNA codering, die het gehele raciale geheugen van 22 rassen omvat waaruit ons DNA is samengesteld, ontsloten worden. In 2007 zal iedereen het volledige bewustzijn bezitten van wie we zijn, waar we vandaan komen en wat we gaan doen
*Er bestaat een grote waarschijnlijkheid dat we in juli 2003 een magnetische poolverschuiving zullen hebben, en dat zal de eerste in 4671 jaar zijn. Dit zal alle elektrische apparaten op de planeet beïnvloeden. Dieren zullen verloren zijn. Het zal alles eruit gooien.
lol
dag geloofwaardigheid
Niet heel slecht...maar ik kan het beter verzinnen. Geloofwaardiger iig.
quote:@joppie
Op zaterdag 26 oktober 2002 17:51 schreef wouterheid het volgende:
kom op...lettertype zegt al genoeg...spelfouten zat...
en 2 mensen die 'm achtervolgen...hij wordt afgetapt..rekening geblokt..hallooo!dag geloofwaardigheid
![]()
Niet heel slecht...maar ik kan het beter verzinnen. Geloofwaardiger iig.
quote:ALs iemand gewoon even naar de toekomst reist, datum 8 maart 2003.
Op zaterdag 26 oktober 2002 17:57 schreef wouterheid het volgende:
Als iemand nou gewoon zijn IP tracet, kun je zo zien welke switchrouter ie gebruikt.
quote:Euhm, hoeft niet.
Op zaterdag 26 oktober 2002 22:48 schreef wouterheid het volgende:
hij zegt dat ie hele tijd naar ander hotel gaat enzo..
als je z'n ip weet kun je dat checken..
quote:Als je ioniserende straling (van een radioaktieve bron dus) bedoelt dan zijn de foto's bij voorbaat al waardeloos. Dan zouden alle opnames mooi egaal overbelicht zijn.
Op vrijdag 25 oktober 2002 17:22 schreef Nyrem het volgende:[..]
Dit kan ook 1 of andere straling zijn geweest (van afstand?)
Stel dat achter deze site nu gewoon de amerikaanse overheid zit. Met als doel dat je in een veel groter verband moet zien- kenmerken geld en macht.
Een medewerker van werner von Braun ( Dr. Rosin ) heeft onlangs gezegd/bekend dat er uiteindelijk -alien gevaar- zou worden gebruikt. Ná "de Koude oorlog", ''schurken staten" en het "globale terrorisme". (dus in de progessieve lijn van 'vijanden') Deze uitspraak heeft zijn gedaan voor 11september 2001.
Uiteindelijk zal er globale angst onstaan, wat veel geld kan vrijmaken voor het bewapenen van de ruimte en zorgt voor een globale staat van oorlog. Met als doel: controle door angst.
Allerlei getuigenverklaringen wijzen erop dat de overheid (usa) aan voorbereidingen werkt (fake ufo's, lijkende aliens: de zgn 'black projects' ). quote:
others told me explicitly that things that looked like UFOs but that are built and under the control of deeply secretive 'black' projects, were being used to simulate - hoax - ET-appearing events, including some abductions and cattle mutilations, to sow the early seeds of cultural fear regarding life in outer space
Of deze site daar iets mee te maken heeft? Weet ik niet. Maar bovengenoemde theorie is zeker niet ondenkbeeldig.
[Dit bericht is gewijzigd door Nyrem op 27-10-2002 22:45]
quote:En omdat de maan verdwijnt verschuiven de polen...op zich logisch.
Op maandag 28 oktober 2002 09:39 schreef Bastard het volgende:
Dus dat is het dan... de maan verdwijnt 8 maart 2003
quote:die site doet 't niet he?
Op maandag 28 oktober 2002 07:52 schreef eRR_ het volgende:
de 8 maart foto's
quote:En dat heeft weer " global impact " !!!
Op maandag 28 oktober 2002 10:07 schreef nikanoru het volgende:[..]
En omdat de maan verdwijnt verschuiven de polen...op zich logisch.
Weer een mysterie ontrafeld.
quote:zo dan
Op maandag 28 oktober 2002 10:08 schreef DaafAzuil het volgende:[..]
die site doet 't niet he?
quote:*zucht*
Op maandag 28 oktober 2002 13:02 schreef eRR_ het volgende:[..]
quote:Oh ja ? Misschien gebruikt hij er wel 20000 routers.
Op zaterdag 26 oktober 2002 17:57 schreef wouterheid het volgende:
Als iemand nou gewoon zijn IP tracet, kun je zo zien welke switchrouter ie gebruikt.
quote:Hij's niet grappig... ook niet na 10 keer.
Op maandag 28 oktober 2002 13:02 schreef eRR_ het volgende:[..]
quote:wordt vertaald als:
Please MOVE AND HOLD your MOUSE CURSOR over the little DOWN ARROWS in the translated web page in order to see a pop-up window with ALTERNATIVE TRANSLATIONS."
quote:En dat is nog maar de eerste zin!
Wees zo goed ZET EN SCHEEPSRUIM uw MUIS CURSOR tegenover naar de weinig WAAS SCHEUT ter naar de vertalen zwemvlies pagina teneinde zien te knal- opwaarts venster van UITWIJKMOGELIJKHEID Vertaalwerk.
quote:
- boekenlegger naar de toepasselijk terrein tochtband onder.
- vieren pointering ter voor ten spoedigste bijwerken
- verloop op voort voor iedereen u weet
- werkkring op waar dan ook u annuleerteken.
- vertalen op wanneer u spreken andere talen welk piste tochtband hiernaartoe.
- worden bedacht op wetenswaardigheid welk konden wisseling naar de zin u vinden zowat uw toekomstig...onthoud zulks terrein.....onthoud zulks jaartal
8march2003
naar de dag een verbluffend vondst zal zitten uitbrengen
Het zou deels fictie kunnen zijn in combinatie met feiten:
Er komt namelijk in 2003 een film uit (geloof ik) the Core
quote:Wel grappig omdat over dat onderwerp ook wel verschillende malen is gesproken....
Scientists discover that the Earth's core is about to stop spinning. This will cause tremendous natural disasters, wiping out life as we know it. A team of scientists is recruited in a crash project to send a ship and bomb into the center of the Earth to prevent the catastrophe.
quote:hier niet hoor
Op woensdag 30 oktober 2002 10:46 schreef ParAlien het volgende:
De site is weg... ???
quote:Hij heeft wel ge-update. Maar geen nieuw verhaal gepost...
Op woensdag 30 oktober 2002 10:46 schreef ParAlien het volgende:
De site is weg... ???
quote:Het gekke is dat hij tegenspreekt dat het om een hoax gaat, zou wel erg lam zijn als het dat dan wel blijkt te zijn. Maar ja het is een amerikaan en die zijn weleens vaker een beetje backwards.
Op woensdag 30 oktober 2002 18:26 schreef M.ALTA het volgende:
Is dit een antwoord ? Ik heb niet alles kunnen lezen.
Lijkt mij feministisch of niet ? n.l.http://www.100777.com/nwo/plan.htm
HET IS ZOOOOO NEP HEEL DIE 8 MAART!!!!!
geef me 1 reden om die man met zn 3 minuten in elkaar flans site te geloven.
quote:Dan blijf ik toch maar bij deze:
Op woensdag 30 oktober 2002 20:49 schreef Nyrem het volgende:[..]
Het gekke is dat hij tegenspreekt dat het om een hoax gaat, zou wel erg lam zijn als het dat dan wel blijkt te zijn. Maar ja het is een amerikaan en die zijn weleens vaker een beetje backwards.
http://www.universal-tao.com/article/casting.html
http://www.universal-tao.com/article (oppassen, niet alles is ok)
http://www.soulinvitation.com/indexdw.html
http://www.surfingtheapocalypse.com
Vooral:
http://www.surfingtheapocalypse.com/geometry.html
Schitterend !
[Dit bericht is gewijzigd door M.ALTA op 30-10-2002 21:36]
quote:Volgens mij snap jij niet zo goed wat ik bedoel.
Op woensdag 30 oktober 2002 21:12 schreef J-Will het volgende:
wat wil je dan dat de maker van de site ook nog gaat toegeven dat hij het uit zijn duim zuigt?
Dat is toch al duidelijk genoeg zonder dat hij toegeeftHET IS ZOOOOO NEP HEEL DIE 8 MAART!!!!!
geef me 1 reden om die man met zn 3 minuten in elkaar flans site te geloven.
quote:Bedoel je soms om te zeggen dat bv onze collectieve 'drang' naar openbaring van de waarheid, bv dit kan creëren op 1ofandere manier?
Op woensdag 30 oktober 2002 21:27 schreef M.ALTA het volgende:[..]
Dan blijf ik toch maar bij deze:
http://www.universal-tao.com/article/casting.html
http://www.universal-tao.com/article (oppassen, niet alles is ok)
http://www.soulinvitation.com/indexdw.html
http://www.surfingtheapocalypse.comVooral:
http://www.surfingtheapocalypse.com/geometry.html
Schitterend !
[Dit bericht is gewijzigd door Un-X-PecteD op 03-11-2002 18:56]
quote:LOL
Op woensdag 6 november 2002 20:00 schreef Breuls het volgende:
8-maart-2003 MIJN VISIE OP DINGEN DIE NIET KLOPPEN
tja al die argumenten van Giovanni zijn allang besproken en als hij alles eens doorleest dan had hij die vragen niet meer
giovanni
quote:jawel hoor rond 8 maart weer en als er wat nieuws is ..tot die tijd niet.
Op donderdag 7 november 2002 16:03 schreef -giovanni- het volgende:
HMMM reageert er niemand meer op dit topic ofzo?
quote:En tijdens de tussentijdse updates.
Op donderdag 7 november 2002 16:08 schreef Lord Dreamer het volgende:[..]
jawel hoor rond 8 maart weer en als er wat nieuws is ..tot die tijd niet.
quote:Volgens mij moet er dan een 'history' bestaan van pageviews, wil je dat men met jou als maker in zee gaat. Ik denk niet dat op basis van de huidige pageviews je zoveel bekende banners kunt laten plaatsen.
Op donderdag 7 november 2002 16:27 schreef tec het volgende:
Die kerel knalt op 8 maart gewoon ontzettend veel banners en popups op die page, en tjatjing $$$
quote:Laatste update. Interessant wat bold is gemaakt.
November 7th 2002Thanks to the radio stations that have mentioned my site and offered to interview me on their programs, but I must keep low for now.
A special thank you to Amy's i. Your readers are pretty much on the ball, picking up the numerous clues. Some of your readers have been spot on with what this event is about.
For those who tend to take things a little too seriously, please re-read the first paragraph of my posting on October 23rd and that should put you at ease.
A word of appreciation to those who have emailed me with positive comments, you are obviously enjoying the intent and mystery, leading up to the event.
HM
quote:Wat de fuck is "Amy's i"??
Op donderdag 7 november 2002 16:51 schreef Ryan3 het volgende:[..]
Laatste update. Interessant wat bold is gemaakt.
quote:Ok gevonden
Op donderdag 7 november 2002 17:22 schreef Refragmental het volgende:[..]
Wat de fuck is "Amy's i"??
Waar kun je dan de reacties van de lezers lezen?
quote:Een soort column van Amy ofzo...
Op donderdag 7 november 2002 17:22 schreef Refragmental het volgende:[..]
Wat de fuck is "Amy's i"??
quote:het volgende zegt iets over de laatste quote:
Op donderdag 7 november 2002 16:51 schreef Ryan3 het volgende:[..]
Laatste update. Interessant wat bold is gemaakt.
quote:(first paragraph)
For those who tend to take things a little too seriously, please re-read the first paragraph of my posting on October 23rd and that should put you at ease.
quote:
There are those who believe it is a hoax - but perhaps that is part of the plan - just read between the lines
[Dit bericht is gewijzigd door Nyrem op 07-11-2002 17:45]
quote:Nou het zou kunnen zijn dat: het juist de bedoeling in het algemeen is, om te denken dat vreemde/ufo/buitenaardsleven foto's/afbeeldingen altijd hoaxen zijn.
Op donderdag 7 november 2002 17:50 schreef Refragmental het volgende:
Maar wat is er dan tussen de regels door te lezen?
Een soort onverschilligheid onder de bevolking.
Blijkbaar hoeven we het niet al te serieus nemen (dat schrijft hij zelf), met de verwijzing dat het allemaal best wel eens een hoax zou kunnen zijn.
Want waarom zou je tussen de regels door moeten lezen als we het niet te serieus moeten nemen?
wel een betje vreemd he?
foto's weg:
quote:De hele site is weg?
Op vrijdag 8 november 2002 17:23 schreef -giovanni- het volgende:
als ik naar die site ga dan is die laatste update weg en die foto's staan er niet meer is dat bij jullie ook zo????wel een betje vreemd he?
foto's weg:
quote:
Page Not Found
The page you tried to access does not exist on this server. This page may not exist due to the following reasons:You are the owner of this web site and you have not uploaded (or incorrectly uploaded) your web site. For information on uploading your web site using FTP client software or web design software, click here for FTP Upload Information.
The URL that you have entered in your browser is incorrect. Please re-enter the URL and try again.
The Link that you clicked on incorrectly points to this page. Please contact the owner of this web site to inform them of this situation.
quote:Nee, hoor. Anyway hij waarschuwt de mensen die hun boeltje aan het verkopen zijn en hun kinderen al van school halen om de zaak niet al te serieus te nemen. Het kan ook een hoax zijn o.i.d.
Op vrijdag 8 november 2002 17:42 schreef Nyrem het volgende:[..]
De hele site is weg?
[..]
quote:Update wel, photo's niet nee. Die photo's zijn natuurlijk weggehaald, omdat ie daarover te veel kritische vragen kreeg...(?)
Op vrijdag 8 november 2002 17:50 schreef -giovanni- het volgende:
zie jij die update nog wel dan ? en die foto's
quote:ik krijg dus gewoon dit:
Op vrijdag 8 november 2002 17:47 schreef -giovanni- het volgende:
nee bij mij niet ik zie alleen die foto's en die update van 07 november niet
The page you tried to access does not exist on this server. This page may not exist due to the following reasons:
You are the owner of this web site and you have not uploaded (or incorrectly uploaded) your web site. For information on uploading your web site using FTP client software or web design software, click here for FTP Upload Information.
The URL that you have entered in your browser is incorrect. Please re-enter the URL and try again.
The Link that you clicked on incorrectly points to this page. Please contact the owner of this web site to inform them of this situation.
quote:zo legt een scepticus het uit.....
Op vrijdag 8 november 2002 17:48 schreef Ryan3 het volgende:[..]
Nee, hoor. Anyway hij waarschuwt de mensen die hun boeltje aan het verkopen zijn en hun kinderen al van school halen om de zaak niet al te serieus te nemen. Het kan ook een hoax zijn o.i.d.
heeft er iemand anders nog links die ook maar iets met dat 8 maart gebeuren te maken hebben?
quote:http://www.8march2003.com/
Op vrijdag 8 november 2002 17:58 schreef -giovanni- het volgende:
WAAROM DOET DAT K*T DING HET NIET
ik zie echt geen update het laatste wat ik zie is 23 october dat stukje
zet jij er eens een link naartoe misschien paktie em dan wel
Maar ik kom niet meer op die pagina.
quote:Ik bedoelde te zeggen dat Ryan het op die manier opvat, maar een ander persoon kan weer iets anders uit de tekst halen.
Op vrijdag 8 november 2002 18:00 schreef -giovanni- het volgende:
waar heb je dat vandaan gehaald dat van die scepticus?heeft er iemand anders nog links die ook maar iets met dat 8 maart gebeuren te maken hebben?
Het blijft wachten tot 8maart2003 of tja.. het hele verhaal is nu al afgelopen...
quote:Ik wel inclusief update... (maar zonder photo's)...
Op vrijdag 8 november 2002 18:01 schreef Nyrem het volgende:[..]
Maar ik kom niet meer op die pagina.
quote:vaag, misschien heb je de pagina offline beschikbaar ofzo? ik weet het niet... die van mij doet het niet meer.
Op vrijdag 8 november 2002 18:04 schreef Ryan3 het volgende:[..]
Ik wel inclusief update... (maar zonder photo's)...
quote:Volgens mij niet hoor. Ik heb hem een tijdje geleden aan mijn favorieten toegevoegd en hij doet het nog steeds. Misschien heb ik wel een speciale clearing...
Op vrijdag 8 november 2002 18:09 schreef Nyrem het volgende:[..]
vaag, misschien heb je de pagina offline beschikbaar ofzo? ik weet het niet... die van mij doet het niet meer.
quote:Ik denk dat je de uitverkorene bent!
Op vrijdag 8 november 2002 18:11 schreef Ryan3 het volgende:[..]
Volgens mij niet hoor. Ik heb hem een tijdje geleden aan mijn favorieten toegevoegd en hij doet het nog steeds. Misschien heb ik wel een speciale clearing...
; The Chosen one!
quote:I am the 1...
Op vrijdag 8 november 2002 18:15 schreef Nyrem het volgende:[..]
Ik denk dat je de uitverkorene bent!
; The Chosen one!
-------------------------
If you look at the back of the camera in the photo on the site, the back cover where you put the film is almost untouched and certainly not melted so as to solidify over the cover.
The biggest problem you have is trying to convey too much information. You obviously know nothing about film which gives your "story" away as a work of fiction. The photo of the "negatives" posted on your web site are just that - negatives. Meaning they had already been developed. Undeveloped film coming right out of a camera does not look like the photo you posted. What you did was take negatives from film you developed and torched them a bit. Therefore, since the story about the film is untrue, the rest of your work is nothing but fiction, and a poor work of fiction at that. You need to make something somewhat believable if you plan on selling it commercially. Another problem is your story of being caught almost immediately upon plugging terms in a search engine and having "agents" show up to your residence almost immediately - both physically impossible, as in defying the laws of physics.
dit vond ik op een andere site misschien wel interessant voor jullie
Maarre, vreemd dat de site het niet doet?
quote:http://www.8march2003.com doet 't bij mij nog steeds prima hoor, alleen http://www.8march2003.com/global2003eu.htm doet het niet meer
Op vrijdag 8 november 2002 19:13 schreef Kennyman het volgende:
Helaas zijn er geen foto's op dit moment online (site doet het niet) dus ik kan dat van die foto niet nachecken, maar dat het niet mogelijk is om zoekberichten te onderscheppen is onzin: daar is echelon immers voor, onder andere.
Maarre, vreemd dat de site het niet doet?
=edit=
Laatmaar, bij mij doet ie het ook niet, zat nog gecached
Misschien issie op dit moment wel weer wat erbij aan het zetten, dat daarom zn sites het niet doen
quote:[img]link naar de foto [/img]
Op vrijdag 8 november 2002 19:20 schreef -giovanni- het volgende:
als iemand even verteld hoe ik een foto post dan doe ik dat wel ff
quote:Mail em ff naar vossie59@hotmail.com dan zet ik hem wel online
Op vrijdag 8 november 2002 19:26 schreef -giovanni- het volgende:
ja maar hij staat op mn pc ik kan em niet uploaden ofzo?
Die hadden we toch al gezien?
quote:ja
Op vrijdag 8 november 2002 19:37 schreef vosss het volgende:
[afbeelding]Die hadden we toch al gezien?
Dit zijn gewoon ontwikkelde negatieven. Fake dus.
deze heb ik ergens gevonden op een forum die gozer ziet er een alien in in die negatieven.
quote:Ja dat hebben we ook al gedaan in een topic hierover
Op vrijdag 8 november 2002 19:59 schreef -giovanni- het volgende:
[afbeelding]deze heb ik ergens gevonden op een forum die gozer ziet er een alien in in die negatieven.
ik blijf nog steeds erbij dat ie misschien wel een recordpoging probeert te krijgen voo guiness book off records
wel jammer dat ie die foto's pas zo laat gaat posten
He´s posted today admitting it was a hoax, and thanked Amy´s i.
(Published in the Daily Mirror, a UK news paper).
November 7th 2002
Thanks to the radio stations that have mentioned my site and offered to interview me on their programs, but I must keep low for now.
A special thank you to Amy´s i. Your readers are pretty much on the ball, picking up the numerous clues. Some of your readers have been spot on with what this event is about.
A word of appreciation to those who have emailed me with positive comments, you are obviously enjoying the intent and mystery, leading up to the event.
HM
So can everyone stop worrying now?
Reasons put on Amy´s i were:
- Matrix Reloaded release (or preview)
- Playstation 3 pics.
- Picture of someone buying a segway
- Orange advert
- Andy Bignells birthday.
Most likely PS3 pics of Matrix Reloaded imo.
--------------------------------------------------------------------------------------------------------
deze gast zegt dus dat het is opgelost
quote:Hij komt dus niet uit Engeland. Want er zijn al mensen geweest die bezig zijn geweest met tracing via ipadres enzo...
Op vrijdag 8 november 2002 20:15 schreef -giovanni- het volgende:
Re: 8march2003.com
He is from the UK.He´s posted today admitting it was a hoax, and thanked Amy´s i.
(Published in the Daily Mirror, a UK news paper).
November 7th 2002
Thanks to the radio stations that have mentioned my site and offered to interview me on their programs, but I must keep low for now.
A special thank you to Amy´s i. Your readers are pretty much on the ball, picking up the numerous clues. Some of your readers have been spot on with what this event is about.
HM
So can everyone stop worrying now?Reasons put on Amy´s i were:
- Matrix Reloaded release (or preview)
- Playstation 3 pics.
- Picture of someone buying a segway
- Orange advert
- Andy Bignells birthday.Most likely PS3 pics of Matrix Reloaded imo.
--------------------------------------------------------------------------------------------------------deze gast zegt dus dat het is opgelost
tevens vond ik dit:
quote:indien dit het geval is snap ik niet wat er op de foto's zou moeten staan.
The above website has been looked at by many wondering what it was all about,well I can reveal all..................................................On the 8th March there will be visible a 12th planet,that is going to cause reversed polarity,it will alter the position of the north pole and will bring with it disasters and desceases.Just a gimic I think of course,heard this information on the radio today.
en op snopes:
quote:
Claim: Web site will reveal an "astounding" discovery to the world on 8 March 2003.
Status: Undetermined.Origins: 12 October 2002
was the launch date of www.8march2003.com, a mysterious site detailing, in fanciful tabloid style, a tale about the accidental discovery of an abandoned camera, the earth-shaking (but unexplained) revelations disclosed by the development of the film found within it, and stock conspiracy plot elements involving hacked computers, tapped phones, and secret agents, all related by an innocent chronicler of events now forced to live his life on the run as he dodges bad guys and promises to reveal something "astounding" to the world through his web site on 8 March 2003.(If the above link isn't working, try viewing a cached version of the page via Google.)
\What's behind all this -- promotion for an upcoming film, a genuine lunatic, or merely somebody who enjoys yanking people's chains? We don't know yet. The 8march2003.com domain name (and other associated domain names) was registered through a proxy service in order to prevent its being tracked back to someone identifiable, so there's not much to go by other than what's actually displayed on the site (although that hasn't stopped some from engaging in a little Internet sleuthing).
The favorite guess for now -- based on the site's use of words such as 'story' and 'novel' (i.e., "That is why I have chosen to reveal my story and warning in such a novel way"), the enlarged first four letters of the word 'bookmark' (i.e., "Bookmark the appropriate site listed below"), and the instructions for visitors to "read between the lines" (i.e., "There are those who believe it is a hoax - but perhaps that is part of the plan - just read between the lines") -- seems to be that the intent of the site is to generate publicity for a book of the conspiracy/thriller genre to be published next March.
Last updated: 7 November 2002
quote:want? conclusie is :
Op vrijdag 8 november 2002 23:37 schreef cptmarco het volgende:
bottom line: storm in een glas water en we kunnen weer rustig verder leven?
quote:ehh, een paar post hierboven stond toch dat hij toegegeven heeft dat het een hoax was??
Op vrijdag 8 november 2002 23:44 schreef eRR_ het volgende:[..]
want? conclusie is :
quote:Nope, dat heeft ie dus niet.
Op vrijdag 8 november 2002 23:46 schreef cptmarco het volgende:[..]
ehh, een paar post hierboven stond toch dat hij toegegeven heeft dat het een hoax was??
quote:Op dit forum hebben we ook zo iemand lopen
Op vrijdag 8 november 2002 19:59 schreef -giovanni- het volgende:
[afbeelding]deze heb ik ergens gevonden op een forum die gozer ziet er een alien in in die negatieven.
quote:Hehe, moet toegeven, dat toen ik zelf inzoomde op dat stukje het zelf ook zag (tijdje terug). Vond het wel freaky, maar hechte er niet veel waarde aan.
Op zaterdag 9 november 2002 00:28 schreef Bastard het volgende:[..]
Op dit forum hebben we ook zo iemand lopen
quote:Klopt, ik heb ook kleurverschil gezien, en automatisch maakten mijn hersenen een beeld van een persoon op die foto...
Op zaterdag 9 november 2002 00:35 schreef Refragmental het volgende:[..]
Hehe, moet toegeven, dat toen ik zelf inzoomde op dat stukje het zelf ook zag (tijdje terug). Vond het wel freaky, maar hechte er niet veel waarde aan.
quote:Zo ziet een mens in de rotspartijen op Mars ook de meest idiote patronen...
Op zaterdag 9 november 2002 00:38 schreef Bastard het volgende:[..]
Klopt, ik heb ook kleurverschil gezien, en automatisch maakten mijn hersenen een beeld van een persoon op die foto...
Tis maar wat je er in ziet ja..
quote:Doet me wederom denken aan die inktvlekken op plaatjes, " wat zie je hierin?... euhm een vlinder? "
Op zaterdag 9 november 2002 00:39 schreef Ryan3 het volgende:[..]
Zo ziet een mens in de rotspartijen op Mars ook de meest idiote patronen...
quote:Je bedoelt die vieze plaatjes...?
Op zaterdag 9 november 2002 00:40 schreef Bastard het volgende:[..]
Doet me wederom denken aan die inktvlekken op plaatjes, " wat zie je hierin?... euhm een vlinder? "
quote:Nee.. .die bij een psychiater..
Op zaterdag 9 november 2002 00:42 schreef Ryan3 het volgende:[..]
Je bedoelt die vieze plaatjes...?
quote:Roscharch o.i.d. idd, die bedoelde ik ook...
Op zaterdag 9 november 2002 00:43 schreef Bastard het volgende:[..]
Nee.. .die bij een psychiater..
quote:Kan er weinig in de juiste taal op internet van vinden geloof ik (mits de naam klopt) anders wilde ik wel een topic openen met 'misleiding van de brein' in de titel.
Op zaterdag 9 november 2002 00:46 schreef Ryan3 het volgende:[..]
Roscharch o.i.d. idd, die bedoelde ik ook...
quote:Moet toch zoiets zijn dacht ik...
Op zaterdag 9 november 2002 00:49 schreef Bastard het volgende:[..]
Kan er weinig in de juiste taal op internet van vinden geloof ik (mits de naam klopt) anders wilde ik wel een topic openen met 'misleiding van de brein' in de titel.
quote:Ja.. het moet rorschach wezen dus!
Op zaterdag 9 november 2002 01:00 schreef Ryan3 het volgende:[..]
Moet toch zoiets zijn dacht ik...
http://www.deltabravo.net/custody/rorschach.htm (staan wat tekeningen)
quote:De tweede "r" verkeerd gezet. Anyway nu kan jij het stukje schrijven dat je wilde schrijven...
Op zaterdag 9 november 2002 01:22 schreef Bastard het volgende:[..]
Ja.. het moet rorschach wezen dus!
Zag hem net staan in een boek wat ik aan het lezen ben, over toeval maar weer gesproken he.
http://www.deltabravo.net/custody/rorschach.htm (staan wat tekeningen)
quote:Nou wellicht iets voor later maar dan.. als de interpretaties van beelden weer uit de hand beginnen te lopen, wellicht dan dat ik het topic zal gaan openen...
Op zaterdag 9 november 2002 01:28 schreef Ryan3 het volgende:[..]
De tweede "r" verkeerd gezet. Anyway nu kan jij het stukje schrijven dat je wilde schrijven...
Nu eerst even storten op indigo voor mij.
quote:Geloven jullie dit? Ik weet niet wat ik er van moet denken, ik hoorde op irc dat er op die datum een 12de planeet in de buurt van de aarde kwam die de polen naar elkaar toe zou trekken oid (
This site was originally posted as a piece of writing with purposeful clues and discrepancies to indicate it's fictitious nature leading up to a pre publicity campaign to see how much interest it might generate. Quite honestly the overwhelming response and attention was not expected, or at least not so quickly. That was why the site was posted several months ahead with the intention of it slowly gathering momentum, leading up to the actual revealing date.
Wat denken jullie hiervan?
quote:Dat we het nog steeds moeten afwachten?
Op zaterdag 9 november 2002 14:19 schreef guan het volgende:[..]
quote:hij geeft dus nu toe dat het een geintje was en dat ie is geschrokken van het resultaat, en dus de site weer verwijderd heeft? what a bummer
Op zaterdag 9 november 2002 14:19 schreef guan het volgende:[..]
Geloven jullie dit? Ik weet niet wat ik er van moet denken, ik hoorde op irc dat er op die datum een 12de planeet in de buurt van de aarde kwam die de polen naar elkaar toe zou trekken oid (
). Op www.8-march-2003.tk denken ze dat de officiele site is gehacked door de FBI om de waarheid in (weer eens) te verbergen. Op IRC (irc.quakenet.org, #8march2003) denken ze er ook zo over. Vergelijk de onofficiele site maar eens met de echte. Zijn woordgebruik is opeens heel anders.
quote:
November 7th 2002Thanks to the radio stations that have mentioned my site and offered to interview me on their programs, but I must keep low for now.
A special thank you to Amy's i. Your readers are pretty much on the ball, picking up the numerous clues. Some of your readers have been spot on with what this event is about.
HM
quote:Waar lees je dat dan? Volgens mij blijft hij gewoon cryptisch
Op zaterdag 9 november 2002 18:39 schreef eRR_ het volgende:[..]
hij geeft dus nu toe dat het een geintje was en dat ie is geschrokken van het resultaat, en dus de site weer verwijderd heeft? what a bummer
quote:etc etc
but I must keep low for now
quote:ik kan bovenstaande niet anders lezen, dan dat hij schrijft dat een vooropgezet geintje is.
This site was originally posted as a piece of writing with purposeful clues and discrepancies to indicate it's fictitious onecht, aangenomen nature leading up to a pre publicity campaign to see how much interest it might generate.
As many have pointed out, if the story was for real it would have been shut down by now.
If you still wish to follow this event, please enjoy it as a fictitious story leading up to what will be revealed on the above mentioned date.
quote:ik snap alleen niet waarom ie niet tot 8 maart is blijven volhouden..
Op zaterdag 9 november 2002 19:41 schreef cptmarco het volgende:[..]
ik kan bovenstaande niet anders lezen, dan dat hij schrijft dat een vooropgezet geintje is.
quote:waarin
Op zaterdag 9 november 2002 20:25 schreef Ryan3 het volgende:
Had ik gelijk of had ik gelijk...?
quote:ja ik ook (dit had ik nog niet gelezen).
Op zaterdag 9 november 2002 19:41 schreef cptmarco het volgende:[..]
ik kan bovenstaande niet anders lezen, dan dat hij schrijft dat een vooropgezet geintje is.
quote:Hoax? Een jongen die 1 of andere afstudeerscriptie schrijft in communicatiewetenschappen? Gewoon een experiment van iemand?
Op zaterdag 9 november 2002 21:00 schreef eRR_ het volgende:[..]
waarin
quote:
Dear readers,This site was originally posted as a piece of writing with purposeful clues and discrepancies to indicate it's fictitious nature leading up to a pre publicity campaign to see how much interest it might generate. Quite honestly the overwhelming response and attention was not expected, or at least not so quickly. That was why the site was posted several months ahead with the intention of it slowly gathering momentum, leading up to the actual revealing date.
Most people have sent emails indicating that they enjoyed the site and looked forward to finding out about the potential release of a variety of things such as a new movie, computer game, SLR camera, novel, camera film and the list goes on.
There are some that have taken this site too seriously, and it has been brought to my attention that innocent people have been implicated as the creators of this site. I therefore feel it is appropriate to make this announcement. As many have pointed out, if the story was for real it would have been shut down by now.
If you still wish to follow this event, please enjoy it as a fictitious story leading up to what will be revealed on the above mentioned date. If there is enough interest, the original story may be re-posted as an optional link on this page within the next few weeks.
Kind Regards,
HM
quote:'t leek me ook al sterk dat die site tot na 8 maart 2003 in de lucht zou blijven
Op zondag 10 november 2002 20:11 schreef Adugra het volgende:
Precies, daar dacht ik ook al aan. Omdat niemand weet wie die pagina's upload, kan het zijn geweest dat de site is gehacked door de cia en vervolgens deze pagina er hebben opgezet.
quote:en zo kun je het uiteraard ook uitleggen...
Op zondag 10 november 2002 20:10 schreef Num het volgende:
Dit is vast een truc van de regering om ons wijs te maken dat het niets voorsteld!!!
quote:Ik had misschien nog een
Op zondag 10 november 2002 20:14 schreef cptmarco het volgende:[..]
en zo kun je het uiteraard ook uitleggen...
quote:Door wie?
Op maandag 11 november 2002 11:02 schreef Ryan3 het volgende:
Vervelend natuurlijk dat iedere keer elk sprankeltje van enig "hard bewijs" de grond ingeboord wordt...
Jullie wisten toch zo zeker dat ik fout zat? HAHAHAHAHAHA who's laughing now sillyboy(s)?
Hartstikke dom van jullie om je te laten meeslepen in dit verhaal.
Ik hoop dat jullie geleerd hebben nuchter met het internet om te gaan want het is wel gebleken dat elke idioot verhalen kan posten.
quote:Je bent kennelijk erg gefrustreerd; je krijgt zeker niet veel gelijk in het dagelijks leven he?
Op maandag 11 november 2002 18:43 schreef J-Will het volgende:
Mag ik jullie er met een bescheiden lachje op wijzen dat IK degene ben die lang voor deze update gezegd heeft dat er niks stond te gebeuren?
Speciale uitlachjes gaan naar die persoon die ten tijde van mijn posts
( in deel 1 denk ik) een powerpuffgirl icoon had en naar bastard, die met die kat in ieder geval:Jullie wisten toch zo zeker dat ik fout zat? HAHAHAHAHAHA who's laughing now sillyboy(s)?
Ik hoop dat jullie geleerd hebben nuchter met het internet om te gaan want het is wel gebleken dat elke idioot verhalen kan posten.
quote:Haha, gefrustreerd mannetje ben jij.
Op maandag 11 november 2002 18:43 schreef J-Will het volgende:
Mag ik jullie er met een bescheiden lachje op wijzen dat IK degene ben die lang voor deze update gezegd heeft dat er niks stond te gebeuren?
Speciale uitlachjes gaan naar die persoon die ten tijde van mijn posts
( in deel 1 denk ik) een powerpuffgirl icoon had en naar bastard, die met die kat in ieder geval:Jullie wisten toch zo zeker dat ik fout zat? HAHAHAHAHAHA who's laughing now sillyboy(s)?
Wat is er trouwens mis met het discussieren over een spraakmakende site? Mag dat soms niet? Aan je opmerkingen te zien niet dus.
quote:Ik
Op maandag 11 november 2002 21:06 schreef J-Will het volgende:
Maar wie bleek er uiteindelijk gelijk te hebben?
quote:Boeit dat?
Volgens mij moet jij nog leren wat discussieren is.
quote:is het bij jou al 8 maart 2003?
quote:Het meest schokkende is:
Op donderdag 24 oktober 2002 23:25 schreef Ryan3 het volgende:[..]
11 september was wereldschokkend toch...? En het bewijs voor het bezoek, via UFO's, van buitenaardsen is ook wereldschokkend...
11-september-2001 veroorzaakt NIET door Bin Laden.
quote:?
Op dinsdag 12 november 2002 19:37 schreef M.ALTA het volgende:[..]
Het meest schokkende is:
quote:Dat klopt, 11-september-2001 is veroorzaakt door diegene(n) die in het verleden een kalender hebben bedacht...
Op dinsdag 12 november 2002 19:37 schreef M.ALTA het volgende:[..]
Het meest schokkende is:
quote:waarom vager?
Op maandag 18 november 2002 15:35 schreef Antikal het volgende:
Er staat een update!En het wordt nog wat vager..
quote:oftewel, we gaan verder met het spannende kampvuurverhaaltje, als je maar niet vergeet dat het allemaal bullshit is.
Posted November 17 2002The purpose behind this site was to create intrigue, fascination and interest leading up to what this event is about. It has certainly achieved that objective. Once again, apologies to anyone who took it too seriously.
Now that the nature of this campaign has been revealed, please enjoy the adventure leading up to March 8 2003.
quote:Precies. *daarom* vager. Kom op zeg, rondrennende SHamanen? Ik moet zeggen dat het verhaal door deze update m.i. aan geloofwaardigheid heeft ingeboet.
Op maandag 18 november 2002 16:30 schreef eRR_ het volgende:[..]
waarom vager?
[..]oftewel, we gaan verder met het spannende kampvuurverhaaltje, als je maar niet vergeet dat het allemaal bullshit is.
Neemt overigens niet weg dat ik geregeld zal sjekken of er nog een updeet is
quote:nja idd, als ie nog niet had toegegeven dat het fictie is, was met dit laatste verhaal zelfs de meest die-hard conspiracy-theorist wel overtuigd..
Op maandag 18 november 2002 16:41 schreef Antikal het volgende:[..]
Precies. *daarom* vager. Kom op zeg, rondrennende SHamanen? Ik moet zeggen dat het verhaal door deze update m.i. aan geloofwaardigheid heeft ingeboet.
Neemt overigens niet weg dat ik geregeld zal sjekken of er nog een updeet is
Naja".....
"something big is about to happen"...
jep..nog 3 maandjes...
quote:HAHAHAHAHAAHAHA wat grappig, zelfs na 10 keer blijft ie grappig
Op maandag 2 december 2002 18:53 schreef Frutsel het volgende:
Great Mother...
8 maart , is dat "international womans day" of moederdag?
Hebben we nu ook al een internationale vrouwen dag...Naja".....
"something big is about to happen"...
jep..nog 3 maandjes...
P.s
Post anders ook ff gelijk die parodie site, dan hebben we die ook alweer gehad.
quote:Hoezo moederdag? Er staat toch womansday toch niet mothersday...?
Op maandag 2 december 2002 18:53 schreef Frutsel het volgende:
Great Mother...
8 maart , is dat "international womans day" of moederdag?
Hebben we nu ook al een internationale vrouwen dag...
quote:ja snap ik...
Op maandag 2 december 2002 20:05 schreef Ryan3 het volgende:[..]
Hoezo moederdag? Er staat toch womansday toch niet mothersday...?
quote:Grappig, daar loopt op TRU ook een topic over,,,
Subject: third secret of Fatima?
To: "'HM@8march2003.com'"
Priority: NormalDoes this have to do with the Third Secret of Fatima?
"Could Do."HM
quote:Goh...wat niet wegneemt dat zijn verhaal gewoon doorgaat en er gewoon foto's worden geplaatst.
Op maandag 9 december 2002 14:18 schreef Nyrem het volgende:
Het antwoord is al een paar maanden geleden gegeven hoor....H O A X
quote:nee maar dat wisten we ook al... weet niet wat er verder zo leuk meer aan is.... koop dan een goed boek ofzo..
Op maandag 9 december 2002 14:26 schreef eRR_ het volgende:[..]
Goh...wat niet wegneemt dat zijn verhaal gewoon doorgaat en er gewoon foto's worden geplaatst.
quote:Paar polaroids van zijn schoonmoeder wrs.... En ik leef dan met hem mee hoor, echt...
Op maandag 9 december 2002 14:26 schreef eRR_ het volgende:[..]
Goh...wat niet wegneemt dat zijn verhaal gewoon doorgaat en er gewoon foto's worden geplaatst.
Hij heeft weer een update (8 December) gefixed:
quote:Nowhere man
Op dinsdag 10 december 2002 21:56 schreef Ryan3 het volgende:
Er is een tijdje geleden 1 of andere geflopte tv-serie geweest over een vent die om 1 of andere reden moest vluchten voor allerlei duistere geheime diensten zoals de NSA, toch... Lijkt er een beetje op...
quote:Klopt hè, was een geflopte serie of zo... HM lijkt er een beetje op toch?
Op dinsdag 10 december 2002 23:34 schreef Refragmental het volgende:[..]
Nowhere man
quote:Jep, tis dat je het zegt, want de serie gaat over een fotograaf die foto's heeft die de amerikaanse regering koste wat kost terug wil hebben. Daarom is ie op de vlucht en heeft ie NIEMAND waar ie op kan vertrouwen, hele goeie serie, jammer dat ie geflopt is, heb het einde niet kunnen zien
Op dinsdag 10 december 2002 23:37 schreef Ryan3 het volgende:[..]
Klopt hè, was een geflopte serie of zo... HM lijkt er een beetje op toch?
quote:Damn' is gewoon hetzelfde wat jij hier zegt als onze vriend HM en dat terwijl ik ooit alleen een voorfilmpje gezien had...
Op dinsdag 10 december 2002 23:42 schreef Refragmental het volgende:[..]
Jep, tis dat je het zegt, want de serie gaat over een fotograaf die foto's heeft die de amerikaanse regering koste wat kost terug wil hebben. Daarom is ie op de vlucht en heeft ie NIEMAND waar ie op kan vertrouwen, hele goeie serie, jammer dat ie geflopt is, heb het einde niet kunnen zien
Ik vind het de teksten van dit hele verhaal (8 maart verhaal) trouwens overkomen als een slechte roman.
Ligt dat aan mij?
quote:http://forum.fok.nl/listtopics.php/7
Op woensdag 18 december 2002 11:58 schreef haarb0l het volgende:
Beetje offtopic, maar ik wil het nou toch wel weten - ik heb de laatste aflevering van Nowhere Man maar half gezien, en nou weet ik dus niet meer hoe ie afloopt! Kan iemand dat posten of is dat een zgn. spoiler? Hij is toch niet meer op tv...
Ga dat daar maar vragen dat forum is er voor bedoeld..
http://www.8march2003.com/disclaimer.htm
quote:
For those who have not been to this site before, this disclaimer was posted November 9 2002 in place of the original page for a short period due to the overwhelming response and conflicting information about its purpose.
There is also a new addition at the bottom of this page.
Dear reader,
This site was originally posted as a piece of writing with purposeful clues and discrepancies to indicate its fictitious nature leading up to a pre-publicity campaign to see how much interest it might generate. Quite honestly the overwhelming response and attention was not expected, or at least not so quickly. That was why the site was posted several months ahead with the intention of it slowly gathering momentum, leading up to the actual revealing date.
Most people have sent emails indicating that they enjoyed the site and looked forward to finding out about the potential release of a variety of things such as a new movie, computer game, SLR camera, novel, camera film and the list goes on.
There are some that have taken this site too seriously, and it has been brought to my attention that innocent people have been implicated as the creators of this site. I therefore feel it is appropriate to make this announcement. As many have pointed out, if the story was for real it would have been shut down by now.
If you still wish to follow this event, please enjoy it as a fictitious story leading up to what will be revealed on the above mentioned date. If there is enough interest, the original story may be re-posted as an optional link on this page within the next few weeks.
Kind Regards,
HM
Posted November 17 2002Thank you for your overwhelming positive response. I have posted some of the emails that I've received during the last month for your viewing.
The purpose behind this site was to create intrigue, fascination and interest leading up to what this event is about. It has certainly achieved that objective. Once again, apologies to anyone who took it too seriously.
Now that the nature of this campaign has been revealed, please enjoy the adventure leading up to March 8 2003.
Kind Regards,
HM
quote:Doettus niet zo schelden en spugen.
Op zaterdag 28 december 2002 15:00 schreef Blaze85 het volgende:
wat een stinklijerkon hij dat er niet bijvertellen
Da mag hier nie hoor.
quote:
The purpose behind this site was to create intrigue, fascination and interest leading up to what this event is about. It has certainly achieved that objective. Once again, apologies to anyone who took it too seriously.
We doen hier dus maar een slotje op.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |