abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_6450248
Weer een nieuw topic. Geen suggestieve header, gewoon een topic voor discussie.

Waar gaat het om: aanleiding tot dit topic

Inmiddels is duidelijk geworden uit voorgaande discussies:
8maart2003deel1hetbegin
8maart2003deel2 de eerste update
8maart2003eenhoax?
Dat het net ze goed een HOAX kan zijn alsmede dat het een daadwerkelijke bekendmaking van iets extraordinair kan zijn. Helaas moeten we waarschijnlijk tot 8maart2003 wachten.
Speculeren is een leuke bezigheid, maar het is nog leuker om er ook nog een goede theorie bij te verzinnen. Dus voor- en tegenstanders moeten elkaar gewoon bestoken met plausibele opties, waarbij het liefste met een redelijke onderbouwing van je bewering.

Niemand kan op dit moment weten wat er waar is, of er een bedrijf, organisatie achter zit en of het een grap van een stel personen is.

Laten we vooral verder gaan met dingen die o.a. het leven zo leuk kan maken; speculeren en fantaseren

donderdag 24 oktober 2002 @ 18:54:29 #2
35614 nikanoru
[TK]Merry Fucking Christmas!
pi_6450319
-edit-

Gaat verspreiding niet sneller als hij de fotos op het internet pleurt?
i.p.v. wachten?

edit: Ik moet ff leren lezen.

Dear Lord,please make it stop.Ik vind je lief. f0toboekThis is evolution,the monkey,the man,then the gun.
pi_6450380
Ik blijf er bij dat er een hele grote kans is dat het een hoax is. Maar die kleine kans dat het niet zo is, zij het naiviteit of nieuwsgierigheid, zorgt er toch voor dat ik de site in de gaten zal houden.

En ik hoop echt dat het iets geweldigs is dat er op 8 maart uit de doeken wordt gedaan!

Too lazy to be an evil genius..
PSN ID: Cheironnl
pi_6453873
quote:
Niemand kan op dit moment weten wat er waar is, of er een bedrijf, organisatie achter zit en of het een grap van een stel personen is.
Niet helemaal overtuigd. Ook al zal er een afbeelding van een foto op internet verschijnen en ook al is het iets wereldschokkends, niet iedereen zal dit als zodanig erkennen, vanwege de mogelijkheid tot fraude via photoshop... Juist het feit dat een foto op internet het ultieme bewijs ergens van is, is verdacht... Anyway, en ook al is het wereldschokkend, 100% uitsluiten kunnen we het immers niet, het heeft iig al plaats gevonden en het heeft de wereld niet veranderd...
I´m back.
  donderdag 24 oktober 2002 @ 22:09:18 #5
8372 Bastard
Persona non grata
pi_6454081
-laat maar-

[Dit bericht is gewijzigd door Bastard op 24-10-2002 22:15]

The truth was in here.
pi_6454250
quote:
Op donderdag 24 oktober 2002 22:09 schreef Bastard het volgende:
-laat maar-
Wat?
I´m back.
pi_6454311
quote:
Waarom ik deze op slot gooi is omdat de titel van dat andere topic wat algemener is, niks ten nadele van de topic opener van dit topic dus
...dan is het goed...
I´m back.
  donderdag 24 oktober 2002 @ 22:21:13 #8
8372 Bastard
Persona non grata
pi_6454358
quote:
Op donderdag 24 oktober 2002 22:19 schreef Ryan3 het volgende:

[..]

...dan is het goed...

Dat wilde ik zeggen
The truth was in here.
pi_6454391
quote:
Op donderdag 24 oktober 2002 22:21 schreef Bastard het volgende:

[..]

Dat wilde ik zeggen

Awright...
I´m back.
pi_6455863
quote:
Op donderdag 24 oktober 2002 21:59 schreef Ryan3 het volgende:

[..]

... Juist het feit dat een foto op internet het ultieme bewijs ergens van is, is verdacht...

Volgens mij is dat ook niet het hele verhaal. Want waarom zou hij dan nu anders zoeken naar meer informatie over het 'onderwerp' op de foto? Hij heeft een vermoeden dat als je het in een groter geheel ziet, het duidelijk iets is dat de wereld moet weten volgens hem. Niets is volgens mij wereldschokkend.
pi_6456024
quote:
Op donderdag 24 oktober 2002 23:19 schreef Nyrem het volgende:

[..]

Volgens mij is dat ook niet het hele verhaal. Want waarom zou hij dan nu anders zoeken naar meer informatie over het 'onderwerp' op de foto? Hij heeft een vermoeden dat als je het in een groter geheel ziet, het duidelijk iets is dat de wereld moet weten volgens hem. Niets is volgens mij wereldschokkend.

11 september was wereldschokkend toch...? En het bewijs voor het bezoek, via UFO's, van buitenaardsen is ook wereldschokkend...
I´m back.
  donderdag 24 oktober 2002 @ 23:37:42 #12
30961 Knaller
knalt er op los
pi_6456300
Ik vind het wel leuk en interresant om te lezen allemaal maar denk niet dat het serieus is...
Een grap, reclamestunt of iets dergelijks... in ieder geval wel vermakelijk om te volgen!!
"A single rose can be my garden, a single friend my world."
pi_6456338
quote:
Op donderdag 24 oktober 2002 23:25 schreef Ryan3 het volgende:

[..]

11 september was wereldschokkend toch...? En het bewijs voor het bezoek, via UFO's, van buitenaardsen is ook wereldschokkend...

11 september was meer emotioneel, niet zozeer schokkend dat het kon gebeuren. Volgens mij was het wachten op die dag. Maar nu vindt je het zelf wel wereldschokkend? Waar je ergens anders zegt dat je het niet wereldschokkend vindt?
Waarschijnlijk heb ik dat dan verkeerd begrepen?
  donderdag 24 oktober 2002 @ 23:50:06 #14
30751 DaMayan
Turtle Warriors
pi_6456540
De mensheid heeft het recht om het te weten zegt ie he? Hmmm...

Stel even dat het geen hoax is. Wat zou het dan kunnen zijn, wat zo wereldschokkend zou kunnen zijn?
Een Armageddon voorspeling? Aliens? Time-travellers? Een Yeti-stad , het was tenslotte in een bergachtig gebied gevonden. Misschien wel de echte The Discovery of Heaven I See Dead people enzo

One good thing about music. When it hits you feel no pain.
pi_6457623
Ik denk toch dat we het antwoord kunnen vinden uit de verhalen die de 'Zieners en Waarzeggers' hebben verkondigd in het verleden. Daar zijn er wel een stuk of 1000 van, maartoch heeft 1 of meerdere zieners over deze onthulling wat geschreven of gezegd. Zijn er misschien belangrijke personen die met deze onthulling iets te maken kunnen hebben?

Ik heb er zelf niet veel verstand van, maar Nostradamos was één van deze personen die bekend werd om z'n voorspellingen.

pi_6458169
1 zin doet het hem:
quote:
Maybe I'd read to many conspiracy novels over the years.
Vertaling: Mischien heb ik teveel samenzweringsromans gelezen de afgelopen jaren.

Hij verlult zichzelf hiermee. Hij is dus zo'n persoon die zulke boeken koopt en leest. Als je deze tekst naar een professioneel psycholoog laat zien zal hij door deze zin bewijzen dat de tekst een leugen is.

pi_6458433
quote:
Op vrijdag 25 oktober 2002 01:25 schreef delapoko het volgende:
1 zin doet het hem:
[..]

Vertaling: Mischien heb ik teveel samenzweringsromans gelezen de afgelopen jaren.

Hij verlult zichzelf hiermee. Hij is dus zo'n persoon die zulke boeken koopt en leest. Als je deze tekst naar een professioneel psycholoog laat zien zal hij door deze zin bewijzen dat de tekst een leugen is.

Sorry maar dit vind ik dus een flauwekul redenatie.
Hij leest dus zo'n boeken... ja en?
Dus omdat iemand zulke boeken leest is ie ook meteen een leugenaar?

Trouwens, waar komt iedereen toch aan dat woord, wereldschokkend, wordt namelijk NERGENS gezegd op die site.

vrijdag 25 oktober 2002 @ 03:22:39 #18
30751 DaMayan
Turtle Warriors
pi_6458681
quote:
Op vrijdag 25 oktober 2002 02:05 schreef Refragmental het volgende:

Trouwens, waar komt iedereen toch aan dat woord, wereldschokkend, wordt namelijk NERGENS gezegd op die site.

quote:
On March 8th 2003 something extraordinary will be posted on this site

Something that will shock you

Something that could have Global implications

Something that will make you want to rethink your future...

Klinkt als... Wereldschokkend.
pi_6458702
quote:
Op vrijdag 25 oktober 2002 03:22 schreef DaMayan het volgende:

[..]

[..]

Klinkt als... Wereldschokkend.

Nope, er staat echt duidelijk dat het wereldwijde gevolgen zal hebben, niet dat het wereldschokkend is.
  vrijdag 25 oktober 2002 @ 03:36:37 #20
30751 DaMayan
Turtle Warriors
pi_6458719
quote:
Op vrijdag 25 oktober 2002 03:30 schreef Refragmental het volgende:

[..]

Nope, er staat echt duidelijk dat het wereldwijde gevolgen zal hebben, niet dat het wereldschokkend is.

Wereldwijde gevolgen én dat het schokt...

oké hij zegt het inderdaad niet precies maar volgens mij bedoelt hij wel iets in die trand.

vrijdag 25 oktober 2002 @ 10:02:13 #21
38559 WheeledWarrior
More than meets the eye
pi_6459561
Kans is 99% dat het een hoax is. Als de gemiddelde forummer roept dat ie aliens heeft gezien ofzo dan wordt ie uitgelachen. Als een onbekende persoon een amateuristische website in elkaar flanst gaat iedereen twijfelen of het niet echt kan zijn. Raar hoor.
  vrijdag 25 oktober 2002 @ 14:07:13 #22
15352 Nyrem
Wag the dog
pi_6463083
*nieuws*

Ik heb contact met HM weten te leggen. Althans hij heeft een mailtje teruggestuurd.

quote:
I appreciate the correspondence I have received. I will try to cover the
general subject matter of all comments and concerns in future postings.

Regards,

HM

vrijdag 25 oktober 2002 @ 14:13:01 #23
38559 WheeledWarrior
More than meets the eye
pi_6463182
Nou, lekker duidelijk antwoord weer
  vrijdag 25 oktober 2002 @ 14:16:47 #24
15352 Nyrem
Wag the dog
pi_6463252
quote:
Op vrijdag 25 oktober 2002 14:13 schreef WheeledWarrior het volgende:
Nou, lekker duidelijk antwoord weer
lol ja he

volgens mij is het een ge-automatiseerde reactie.

vrijdag 25 oktober 2002 @ 14:18:10 #25
15352 Nyrem
Wag the dog
pi_6463282
oh en hij heet Harry Morgan (stond in emailafzender)
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')