Waar gaat het om: aanleiding tot dit topic
Inmiddels is duidelijk geworden uit voorgaande discussies:
8maart2003deel1hetbegin
8maart2003deel2 de eerste update
8maart2003eenhoax?
Dat het net ze goed een HOAX kan zijn alsmede dat het een daadwerkelijke bekendmaking van iets extraordinair kan zijn. Helaas moeten we waarschijnlijk tot 8maart2003 wachten.
Speculeren is een leuke bezigheid, maar het is nog leuker om er ook nog een goede theorie bij te verzinnen. Dus voor- en tegenstanders moeten elkaar gewoon bestoken met plausibele opties, waarbij het liefste met een redelijke onderbouwing van je bewering.
Niemand kan op dit moment weten wat er waar is, of er een bedrijf, organisatie achter zit en of het een grap van een stel personen is.
Laten we vooral verder gaan met dingen die o.a. het leven zo leuk kan maken; speculeren en fantaseren
En ik hoop echt dat het iets geweldigs is dat er op 8 maart uit de doeken wordt gedaan!
quote:Niet helemaal overtuigd. Ook al zal er een afbeelding van een foto op internet verschijnen en ook al is het iets wereldschokkends, niet iedereen zal dit als zodanig erkennen, vanwege de mogelijkheid tot fraude via photoshop... Juist het feit dat een foto op internet het ultieme bewijs ergens van is, is verdacht... Anyway, en ook al is het wereldschokkend, 100% uitsluiten kunnen we het immers niet, het heeft iig al plaats gevonden en het heeft de wereld niet veranderd...
Niemand kan op dit moment weten wat er waar is, of er een bedrijf, organisatie achter zit en of het een grap van een stel personen is.
quote:...dan is het goed...
Waarom ik deze op slot gooi is omdat de titel van dat andere topic wat algemener is, niks ten nadele van de topic opener van dit topic dus
quote:Dat wilde ik zeggen
Op donderdag 24 oktober 2002 22:19 schreef Ryan3 het volgende:[..]
...dan is het goed...
quote:Awright...
Op donderdag 24 oktober 2002 22:21 schreef Bastard het volgende:[..]
Dat wilde ik zeggen
quote:Volgens mij is dat ook niet het hele verhaal. Want waarom zou hij dan nu anders zoeken naar meer informatie over het 'onderwerp' op de foto? Hij heeft een vermoeden dat als je het in een groter geheel ziet, het duidelijk iets is dat de wereld moet weten volgens hem. Niets is volgens mij wereldschokkend.
Op donderdag 24 oktober 2002 21:59 schreef Ryan3 het volgende:[..]
... Juist het feit dat een foto op internet het ultieme bewijs ergens van is, is verdacht...
quote:11 september was wereldschokkend toch...? En het bewijs voor het bezoek, via UFO's, van buitenaardsen is ook wereldschokkend...
Op donderdag 24 oktober 2002 23:19 schreef Nyrem het volgende:[..]
Volgens mij is dat ook niet het hele verhaal. Want waarom zou hij dan nu anders zoeken naar meer informatie over het 'onderwerp' op de foto? Hij heeft een vermoeden dat als je het in een groter geheel ziet, het duidelijk iets is dat de wereld moet weten volgens hem. Niets is volgens mij wereldschokkend.
quote:11 september was meer emotioneel, niet zozeer schokkend dat het kon gebeuren. Volgens mij was het wachten op die dag. Maar nu vindt je het zelf wel wereldschokkend? Waar je ergens anders zegt dat je het niet wereldschokkend vindt?
Op donderdag 24 oktober 2002 23:25 schreef Ryan3 het volgende:[..]
11 september was wereldschokkend toch...? En het bewijs voor het bezoek, via UFO's, van buitenaardsen is ook wereldschokkend...
Stel even dat het geen hoax is. Wat zou het dan kunnen zijn, wat zo wereldschokkend zou kunnen zijn?
Een Armageddon voorspeling? Aliens? Time-travellers? Een Yeti-stad , het was tenslotte in een bergachtig gebied gevonden. Misschien wel de echte The Discovery of Heaven
I See Dead people enzo
Ik heb er zelf niet veel verstand van, maar Nostradamos was één van deze personen die bekend werd om z'n voorspellingen.
quote:Vertaling: Mischien heb ik teveel samenzweringsromans gelezen de afgelopen jaren.
Maybe I'd read to many conspiracy novels over the years.
Hij verlult zichzelf hiermee. Hij is dus zo'n persoon die zulke boeken koopt en leest. Als je deze tekst naar een professioneel psycholoog laat zien zal hij door deze zin bewijzen dat de tekst een leugen is.
quote:Sorry maar dit vind ik dus een flauwekul redenatie.
Op vrijdag 25 oktober 2002 01:25 schreef delapoko het volgende:
1 zin doet het hem:
[..]Vertaling: Mischien heb ik teveel samenzweringsromans gelezen de afgelopen jaren.
Hij verlult zichzelf hiermee. Hij is dus zo'n persoon die zulke boeken koopt en leest. Als je deze tekst naar een professioneel psycholoog laat zien zal hij door deze zin bewijzen dat de tekst een leugen is.
Trouwens, waar komt iedereen toch aan dat woord, wereldschokkend, wordt namelijk NERGENS gezegd op die site.
quote:
Op vrijdag 25 oktober 2002 02:05 schreef Refragmental het volgende:Trouwens, waar komt iedereen toch aan dat woord, wereldschokkend, wordt namelijk NERGENS gezegd op die site.
quote:Klinkt als... Wereldschokkend.
On March 8th 2003 something extraordinary will be posted on this siteSomething that will shock you
Something that could have Global implications
Something that will make you want to rethink your future...
quote:Nope, er staat echt duidelijk dat het wereldwijde gevolgen zal hebben, niet dat het wereldschokkend is.
Op vrijdag 25 oktober 2002 03:22 schreef DaMayan het volgende:[..]
[..]Klinkt als... Wereldschokkend.
quote:Wereldwijde gevolgen én dat het schokt...
Op vrijdag 25 oktober 2002 03:30 schreef Refragmental het volgende:[..]
Nope, er staat echt duidelijk dat het wereldwijde gevolgen zal hebben, niet dat het wereldschokkend is.
oké hij zegt het inderdaad niet precies maar volgens mij bedoelt hij wel iets in die trand.
Ik heb contact met HM weten te leggen. Althans hij heeft een mailtje teruggestuurd.
quote:
I appreciate the correspondence I have received. I will try to cover the
general subject matter of all comments and concerns in future postings.Regards,
HM
quote:lol ja he
Op vrijdag 25 oktober 2002 14:13 schreef WheeledWarrior het volgende:
Nou, lekker duidelijk antwoord weer
volgens mij is het een ge-automatiseerde reactie.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |