Jemig FFT!quote:Op vrijdag 22 augustus 2014 15:47 schreef FutureFairytale het volgende:
Roomijs in een dikke laag Belgische chocolade, tussen 2 Jules de Strooper botergalettes
Wauw dat klinkt lekkerquote:Op vrijdag 22 augustus 2014 15:47 schreef FutureFairytale het volgende:
Roomijs in een dikke laag Belgische chocolade, tussen 2 Jules de Strooper botergalettes
Mhe beetje standaard toch? Niet dat het niet lekker is !!!!quote:Op zaterdag 23 augustus 2014 16:01 schreef uniekhoorn het volgende:
Wij gaan naar een steakhouse/pizzaria...
Dus ik weet het echt helemaal niet wat ik moet kiezen
deze ga ik proberen te onthouden. Ik weet nooit wat ik met venkel moet doen, maar dit ziet er goed uit!quote:Op zaterdag 23 augustus 2014 18:46 schreef golfer het volgende:
Vanavond hadden we spaghetti met venkel, tomaat, crème fraiche en grote grijze gamba's.
Erg lekker.
Nomnomnom, gekozen voor de soft Shel crab en het buikspek en het was allebei heel lekker. De kok weet duidelijk wat het recept voor momofuku's buikspek isquote:Op zaterdag 23 augustus 2014 19:26 schreef Zo-is-dat het volgende:
Zo lekker eten bij piet Hein eek en daarna een filmpje![]()
http://www.pietheineek.nl/nl/restaurantzaal/avondkaart
quote:Op zaterdag 23 augustus 2014 21:24 schreef uniekhoorn het volgende:
[..]
Mietje!
Had shaslikk, shoarma en kebab met extra warme groente, frietjes enzooSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En nog de helft vd aardappeltjes van lief opgegetenDie patat moet je niet eten, ook al is het wel lekker., wel knap dat je het weg krijgt daar heb ik 2 weken genoeg aan.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Zo nog maar wat kwark, karamelvla en peerIk zwaai naar dieren.
Kweet niet, was bij de kruidvat voor 99 cent.. dat was ruim 1 euro teveelquote:Op zondag 24 augustus 2014 01:11 schreef FutureFairytale het volgende:
Die zijn inderdaad smerig! Waarom koop je geen echte chips? Al die gezonde light dingen zijn allemaal een stuk minder dan de gewone Lay's.
En je hebt je eetplaatjes verwijderd
Ik had vanavond biefstuk en gamba's in mosterdjus (surf n turf) met patatjes en aardbeiengebakje toe. Eerder nachos met guacamole en salsa
Spekkoek, wat is dat eigenlijk? Pils, vanavond soepje met varkenssate ofzoquote:
Heel erg lekkerquote:Op zondag 24 augustus 2014 15:46 schreef Geerd het volgende:
[..]
Spekkoek, wat is dat eigenlijk? Pils, vanavond soepje met varkenssate ofzo
Klopt, bij de biologische slager hier verkopen ze het ook. Maar wat is het?quote:Op zondag 24 augustus 2014 17:47 schreef drakin het volgende:
[..]
Heel erg lekker
Ik dacht dat het al aardig bekent was maar vanmiddag was hier ook al iemand die het niet kende.
Het is een indische koek die uit lichte en donkere laagjes bestaat. Lijkt op opgestapelde pannenkoeken vind ik zelf.
Een gekruide koek. Gewoon eens proberen.quote:Op zondag 24 augustus 2014 17:48 schreef Geerd het volgende:
[..]
Klopt, bij de biologische slager hier verkopen ze het ook. Maar wat is het?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |