En deze http://www.onlinebedrijfs(...)oranje-vissers-petjequote:Op vrijdag 22 augustus 2014 09:44 schreef gewoonmeppen het volgende:
[..]
Ja, nu je het zegt
[ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ]
Is dat nu visserslatijn?quote:Het vissers hoedje kan worden voorzien van uw eigen teksten, afbeeldingen of logo met een maximale aafmeting van 10 x 5 cm op voorzijde
Jagen kan je toch niet vergelijken met vissen? Vissen staat tot jagen als snorkelen staat tot duiken.quote:Op vrijdag 22 augustus 2014 10:15 schreef Dimens het volgende:
Mannen die nog nooit hebben gejaagd en niet weten hoe een vangst voelt.
Vissen is voor de luie jager.quote:Op vrijdag 22 augustus 2014 10:16 schreef DroogDok het volgende:
[..]
Jagen kan je toch niet vergelijken met vissen? Vissen staat tot jagen als snorkelen staat tot duiken.
Het is dezelfde variant als knikkeren/golf spelen.quote:Op vrijdag 22 augustus 2014 10:16 schreef DroogDok het volgende:
[..]
Jagen kan je toch niet vergelijken met vissen? Vissen staat tot jagen als snorkelen staat tot duiken.
kinderen die zichzelf mannen noemenquote:Op vrijdag 22 augustus 2014 10:15 schreef Dimens het volgende:
Ik doe dat niet. Ik noem jou ook nergens een man.quote:Op vrijdag 22 augustus 2014 11:42 schreef Pavement het volgende:
[..]
kinderen die zichzelf mannen noemen
Dat is wel de grootste aids die je op je hoofd kan zetten, ja.quote:Op vrijdag 22 augustus 2014 09:59 schreef Boca_Raton het volgende:
[..]
En deze http://www.onlinebedrijfs(...)oranje-vissers-petje
quote:Op vrijdag 22 augustus 2014 12:04 schreef Sapstengel het volgende:
Heeft iemand pics van meiden met een karper?
Alsof jij ooit je eigen vangst van a tot z klaargemaakt hebtquote:Op vrijdag 22 augustus 2014 10:15 schreef Dimens het volgende:
Het vet randje van een kipfilet afsnijden: eigen vangst van a tot z.quote:Op vrijdag 22 augustus 2014 12:25 schreef fathank het volgende:
[..]
Alsof jij ooit je eigen vangst van a tot z klaargemaakt hebt
Ik heb zowel fazanten als konijnen geschoten en deze geplukt / gevild en bereid.quote:Op vrijdag 22 augustus 2014 12:25 schreef fathank het volgende:
[..]
Alsof jij ooit je eigen vangst van a tot z klaargemaakt hebt
quote:Op zaterdag 27 april 2013 21:18 schreef Dimens het volgende:
Ik schiet wel eens een fazant of konijn om hem vervolgens zelf te plukken / villen en te bereiden. Ik vind het wel grappig hoe mensen daarop reageren als ik zeg daar absoluut geen moeite mee te hebben.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |