Eventjes op vakantie momenteelquote:
Heel mooi. Ik hou ervan. Past bij de boerderij.quote:Op zondag 28 september 2014 13:36 schreef MrSubtle het volgende:
We zijn nog steeds op vakantie maar hebben inmiddels een foto gekregen van de vloer in de woonkamer. Terug naar oude look met heel matte kleurloze lak.
Mooi? Niet mooi?
[ afbeelding ]
Ik merk het haha!quote:
We krijgen heel veel vragen over de kosten van een verbouwing als deze... we praten in principe nooit over geld, maar laat ik dan een keer een tipje van de sluier oplichten en zeggen dat een verbouwing als deze een kostenplaatje heeft van 6 cijfers. Meer wil ik er niet over kwijtquote:Op maandag 29 september 2014 08:59 schreef Parzival het volgende:
ik hoop dat die boerderij niet te veel heeft gekost haha.. want die verbouwing zal aardig wat duiten nodig hebben..
kon ook haast niet anders dat het kostenplaatje in de buurt komt van dat soort cijfers (als ik de foto's zo zie allemaal)quote:Op woensdag 1 oktober 2014 14:38 schreef MrSubtle het volgende:
[..]
We krijgen heel veel vragen over de kosten van een verbouwing als deze... we praten in principe nooit over geld, maar laat ik dan een keer een tipje van de sluier oplichten en zeggen dat een verbouwing als deze een kostenplaatje heeft van 6 cijfers. Meer wil ik er niet over kwijt
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |