Was wel goed hoor, mijn keuze overigens.quote:
Niet alleen aan de Eredivisie. .quote:Op vrijdag 22 augustus 2014 01:58 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
met dank aan de e-re-di-vi-sie?
Ja Ruud was baas.quote:Op vrijdag 22 augustus 2014 01:58 schreef Elan het volgende:
[..]
Met die vieze Kelly toch ook.
Was altijd wel fan van Ruud toen
Dat geldt voor mij ook, maar voordat ik FOK!te verspilde ik mijn tijd op andere manieren. Dus dat is geen achteruitgang.quote:Op vrijdag 22 augustus 2014 01:59 schreef Mexicanobakker het volgende:
soms krijg ik wel het idee dat ik hier iets te vaak rondhang
Ik hang hier gelukkig maar weinig rond de laatste tijd.quote:Op vrijdag 22 augustus 2014 01:59 schreef Mexicanobakker het volgende:
soms krijg ik wel het idee dat ik hier iets te vaak rondhangmaar ik ben toch niet iemand die zn leven kan volplannen
Ook de Jupiler League.quote:Op vrijdag 22 augustus 2014 01:59 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Niet alleen aan de Eredivisie. .
En het WK vissen op rtl 7. Genot.quote:
Zeker oppervlakkig meisje?quote:Op vrijdag 22 augustus 2014 01:59 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Was wel goed hoor, mijn keuze overigens.
Als je daar later op terug kijkt heb je zo`n andere smaak ook gekregen.
Was een schat van een meid hoor, maar zou er nu geen relatie mee willen
Nah niet oppervlakkig, maar mijn ma zag haar paar jaar geleden in de trein, ze herkende haar helemaal niet terugquote:Op vrijdag 22 augustus 2014 02:01 schreef Elan het volgende:
[..]
Zeker oppervlakkig meisje?
Ken die struggles wel toen me ex eindelijk opkankerde was ik allang blij dat er geen spanningen meer waren in huis.
Kon toch niks meer goed doen
De Gouden Kooi was wel tof vooral die dikke troll moet echt nog steeds lachen om zijn acties met die Huub of zoquote:Op vrijdag 22 augustus 2014 01:59 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ja Ruud was baas.
Kelly was geloof ik later deel.
Schold je haar ook elke dag verrot?quote:Op vrijdag 22 augustus 2014 02:01 schreef Elan het volgende:
[..]
Zeker oppervlakkig meisje?
Ken die struggles wel toen me ex eindelijk opkankerde was ik allang blij dat er geen spanningen meer waren in huis.
Kon toch niks meer goed doen
quote:Op vrijdag 22 augustus 2014 02:02 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Schold je haar ook elke dag verrot?
Jaapquote:Op vrijdag 22 augustus 2014 02:02 schreef Elan het volgende:
[..]
De Gouden Kooi was wel tof vooral die dikke troll moet echt nog steeds lachen om zijn acties met die Huub of zo
Terror Jaap die in kots gaat rollenquote:Op vrijdag 22 augustus 2014 02:02 schreef Elan het volgende:
[..]
De Gouden Kooi was wel tof vooral die dikke troll moet echt nog steeds lachen om zijn acties met die Huub of zo
Nee man er werd sowieso weinig gesproken die periodequote:Op vrijdag 22 augustus 2014 02:02 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Schold je haar ook elke dag verrot?
Jaquote:Op vrijdag 22 augustus 2014 02:02 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Terror Jaap die in kots gaat rollen![]()
Natasiaquote:Op vrijdag 22 augustus 2014 02:03 schreef Elan het volgende:
[..]
Ja![]()
Of toen hij die zwarte feeks helemaal over de zeik maakte bij een of ander feestje
zie ik elan ook wel doenquote:Op vrijdag 22 augustus 2014 02:02 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Terror Jaap die in kots gaat rollen![]()
Dat is toch juist heerlijk man, geen gezeik.quote:Op vrijdag 22 augustus 2014 02:03 schreef Elan het volgende:
[..]
Nee man er werd sowieso weinig gesproken die periode
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |