Ja, vroeger werd ik gewoon bijna agressief van ditquote:Op vrijdag 22 augustus 2014 00:47 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
Vi kijken ze ook nooit buitenlands voetbal.
ben bij m'n moeder dus geen ps3quote:Op vrijdag 22 augustus 2014 00:46 schreef Grielen het volgende:
[..]
Wat is dit? Meneertje heeft wel tijd om op FOK! te zitten maar kan geen GTA spelen?
Zo ken ik GG7 dus echt nietquote:Op vrijdag 22 augustus 2014 00:48 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Jij bent veel te serieus. Is niet gezond
quote:Op vrijdag 22 augustus 2014 00:45 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
Mss iemand nog goede ui voor me dan?
Pardon?quote:Op vrijdag 22 augustus 2014 01:04 schreef Koral het volgende:
8 reeksen die voor het merendeel zijn volgeschreven door dezelfde users![]()
Sorry maar ik moet toch echt tot de conclusie komen dat jullie te weinig publiek trekken, te weinig "zwevende" leden aan jullie weten te binden, en waarschijnlijk ook nog eens te vroeg pieken.
Zwevende leden doen er niet toe, het zijn de admins die beslissen.quote:Op vrijdag 22 augustus 2014 01:04 schreef Koral het volgende:
Sorry maar ik moet toch echt tot de conclusie komen dat jullie te weinig publiek trekken, te weinig "zwevende" leden aan jullie weten te binden, en waarschijnlijk ook nog eens te vroeg pieken.
Moet jij niet op een ander forum gaan zeuren?quote:Op vrijdag 22 augustus 2014 01:04 schreef Koral het volgende:
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Nee.quote:Op vrijdag 22 augustus 2014 01:08 schreef hmmmmmmm het volgende:
[..]
Moet jij niet op een ander forum gaan zeuren?
Publieke opinie vriend, admins zijn ook maar mensenquote:Op vrijdag 22 augustus 2014 01:08 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Zwevende leden doen er niet toe, het zijn de admins die beslissen.
Geen UI hebben.quote:Op vrijdag 22 augustus 2014 01:04 schreef Koral het volgende:
Geen UI hebben is klassiek en tijdloosquote:Op vrijdag 22 augustus 2014 01:13 schreef Homijn het volgende:
[..]
Geen UI hebben.
Ik denk dat ik je aangeef bij de UI-politie.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |