De massa denkt invloed te hebben op een stemming, terwijl in de achterkamertjes een of andere despoot de uiteindelijke beslissing maakt.quote:Op vrijdag 22 augustus 2014 17:40 schreef TwentyFourr het volgende:
[..]
Misschien is het handiger om je bijdehante klep te houden en/of mij het in twee zinnen uit te leggen aangezien ik geen idee heb hoe een modverkiezing werkt
quote:Op vrijdag 22 augustus 2014 17:40 schreef TwentyFourr het volgende:
[..]
Misschien is het handiger om je bijdehante klep te houden en/of mij het in twee zinnen uit te leggen aangezien ik geen idee heb hoe een modverkiezing werkt
Ik weet niet of je zelf aspiraties hebt voor deze positie, maar met dit soort gedrag is Wikipedia-moderatorschap meer iets voor jouquote:
Lijkt me logisch dat een aantal mods zich buigen over een nieuw crewlid, dus in dat opzicht is het een verkiezingquote:Op vrijdag 22 augustus 2014 17:43 schreef ChevyCaprice het volgende:
waar zie je überhaupt staan dat hij wordt verkozen
Tja, in andere subfora wordt de "discussie" gewoon na anderhalf topic afgekapt. Hier gaat de campagne door tot het bittere einde. Zolang de stembussen nog niet zijn gesloten, telt elke stem.quote:Op vrijdag 22 augustus 2014 17:48 schreef TwentyFourr het volgende:
[..]
Lijkt me logisch dat een aantal mods zich buigen over een nieuw crewlid, dus in dat opzicht is het een verkiezing
alleen het feit dat jullie hier al 8 topics over praten verbaasde mij en zette mij wellicht op het verkeerde been om er meer achter te zoeken
Is mij niet onbekend maar heb ik verder geen persoonlijke ervaring meequote:Op vrijdag 22 augustus 2014 17:42 schreef hoink581 het volgende:
[..]
De massa denkt invloed te hebben op een stemming, terwijl in de achterkamertjes een of andere despoot de uiteindelijke beslissing maakt.
Moet voor jou niet onbekend klinken.
Liefde en waardering voor jou maar daar ben ik enerzijds niet voor benaderd en anderzijds denk ik niet dat dat iets voor mij isquote:
Waarom mij niet? Ik doe zo m'n best.quote:Op vrijdag 22 augustus 2014 17:56 schreef TwentyFourr het volgende:
[..]
Liefde en waardering voor jou maar daar ben ik enerzijds niet voor benaderd en anderzijds denk ik niet dat dat iets voor mij is
Maar ik wil jou of Guus best steunen hoor, als dat ook maar enige invloed heeft
Je steunt mij al met jouw aanwezigheid hier.quote:Op vrijdag 22 augustus 2014 17:56 schreef TwentyFourr het volgende:
Maar ik wil jou of Guus best steunen hoor, als dat ook maar enige invloed heeft
Blijf je best doen en op een gegeven moment weet ik zeker dat je op de mod-radar zal verschijnenquote:Op vrijdag 22 augustus 2014 17:59 schreef Homijn het volgende:
[..]
Waarom mij niet? Ik doe zo m'n best.
Ok. #Deadprez4mod though.quote:Op vrijdag 22 augustus 2014 18:03 schreef TwentyFourr het volgende:
[..]
Blijf je best doen en op een gegeven moment weet ik zeker dat je op de mod-radar zal verschijnen
Fabeltastischquote:Op vrijdag 22 augustus 2014 17:59 schreef BlauweTijger het volgende:
[..]
Je steunt mij al met jouw aanwezigheid hier.
Nee, dat impliceerde ik ook niet. Maar meer gezien je studiegebied enz.quote:Op vrijdag 22 augustus 2014 17:52 schreef TwentyFourr het volgende:
[..]
Is mij niet onbekend maar heb ik verder geen persoonlijke ervaring mee
Je mag stemmen:quote:Op vrijdag 22 augustus 2014 18:10 schreef eend112 het volgende:
Mogen we stemmen? En wie willen nog meer mod worden?
Wil je ook nog mod worden?quote:Op vrijdag 22 augustus 2014 18:08 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Nee, dat impliceerde ik ook niet. Maar meer gezien je studiegebied enz.
Nee dat lijkt me geen goed idee. Niet omdat ik hem niet geschikt vindt maar meer omdat deadprez zich op school moet richten.quote:Op vrijdag 22 augustus 2014 18:10 schreef Fylax het volgende:
[..]
Je mag stemmen:
Deadprez4mod?
Ja of Ja
Oke. Luister je vanavond mee naar mijn radioshow?quote:Op vrijdag 22 augustus 2014 18:12 schreef eend112 het volgende:
[..]
Nee dat lijkt me geen goed idee. Niet omdat ik hem niet geschikt vindt maar meer omdat deadprez zich op school moet richten.
Hoe laat?quote:Op vrijdag 22 augustus 2014 18:13 schreef Fylax het volgende:
[..]
Oke. Luister je vanavond mee naar mijn radioshow?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |