Zelfs dan willen we jou niet als m od.quote:Op vrijdag 22 augustus 2014 00:04 schreef helemaalnaardemavo het volgende:
Mapima heeft beloofd met FOK! te stoppen als ik mod word.
Ben benieuwd wat de uitslag zal worden.
Is gewoon een goede sc.quote:
Zodra ik mod ben zal ik deze voor je slotten, deal?quote:Op vrijdag 22 augustus 2014 00:06 schreef vinnieboy het volgende:
[..]
Er zou een slotje op moeten komen
Uitslag is al bekend johquote:Op vrijdag 22 augustus 2014 00:06 schreef RetRy32 het volgende:
[..]
Jij stopt als de verkiezingen dichterbij komen?
Hoeveel inch haalde deadprez ?quote:Op vrijdag 22 augustus 2014 00:07 schreef vinnieboy het volgende:
[..]
Uitslag is al bekend joh. Yvonne was zeer tevreden met de bedprestaties van deadprez
nee deze moet openblijvenquote:Op vrijdag 22 augustus 2014 00:07 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Zodra ik mod ben zal ik deze voor je slotten, deal?
Ik ben een jonge god, ik kan het wel winnen van zo'n junkie.quote:Op vrijdag 22 augustus 2014 00:07 schreef vinnieboy het volgende:
[..]
Uitslag is al bekend joh. Yvonne was zeer tevreden met de bedprestaties van deadprez
not bad DPquote:
Yvonne was zo "tevreden" met de bedprestaties van deadprez dat ze uiteindelijk (openlijk) mij heeft aangewezen.quote:Op vrijdag 22 augustus 2014 00:07 schreef vinnieboy het volgende:
[..]
als je dat doetquote:Op vrijdag 22 augustus 2014 00:09 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Nee, dan fix ik een tweede KLB SC.
Ga weg konijnquote:Op vrijdag 22 augustus 2014 00:10 schreef Homijn het volgende:
[..]
Yvonne was zo "tevreden" met de bedprestaties van deadprez dat ze uiteindelijk (openlijk) mij heeft aangewezen.
moeilijk hequote:
Dit is een grap, toch?quote:Op vrijdag 22 augustus 2014 00:10 schreef ChevyCaprice het volgende:
het enige in m'n leven waar ik op dit moment naar uitkijk is de uitslag hiervan.
nee serieus.
quote:Op vrijdag 22 augustus 2014 00:12 schreef helemaalnaardemavo het volgende:
Hartstikke mooi als ze deadprez geen mod maken.
het enige op korte termijn danquote:
mee eens, want als dp het niet wordt, word ik hetquote:Op vrijdag 22 augustus 2014 00:12 schreef helemaalnaardemavo het volgende:
Hartstikke mooi als ze deadprez geen mod maken.
dat awerkwoaord moment dat je reiliasied dat je niks forwarrd lookt at all in korte termein.quote:Op vrijdag 22 augustus 2014 00:13 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
het enige op korte termijn dan
waarom een sm emoticonquote:
tering, wat heb je dan een triest leven zeg.quote:Op vrijdag 22 augustus 2014 00:10 schreef ChevyCaprice het volgende:
het enige in m'n leven waar ik op dit moment naar uitkijk is de uitslag hiervan.
nee serieus.
Je onderschat het maatschappelijk belang hiervan.quote:Op vrijdag 22 augustus 2014 00:22 schreef IsaacCuenca het volgende:
[..]
tering, wat heb je dan een triest leven zeg.
Zei de faler die geen pic kan plaatsenquote:Op vrijdag 22 augustus 2014 00:24 schreef Grielen het volgende:
[..]
Alle falers die boos worden als deadprez mod wordt:
[ afbeelding ]
plaatje kaputquote:Op vrijdag 22 augustus 2014 00:24 schreef Grielen het volgende:
[..]
Alle falers die boos worden als deadprez mod wordt:
[ afbeelding ]
Wat? bij mij doet ie het gewoon...quote:Op vrijdag 22 augustus 2014 00:25 schreef RetRy32 het volgende:
[..]
Zei de faler die geen pic kan plaatsen![]()
valt mee hoorquote:Op vrijdag 22 augustus 2014 00:22 schreef IsaacCuenca het volgende:
[..]
tering, wat heb je dan een triest leven zeg.
dat je plaatje kaput isquote:Op vrijdag 22 augustus 2014 00:26 schreef Grielen het volgende:
[..]
Wat? bij mij doet ie het gewoon...
Omdat jij hem al eens direct hebt geopend met jouw IPquote:Op vrijdag 22 augustus 2014 00:26 schreef Grielen het volgende:
[..]
Wat? bij mij doet ie het gewoon...
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 22 augustus 2014 00:26 schreef RetRy32 het volgende:
[..]
Omdat jij hem al eens direct hebt geopend met jouw IPDat kan ik toch niet wetenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.hier schreef kensei: haha komen
hier schreef UnicornFarts: Ik weet dat SV heet is, Grielen heet is, maar van jou heb ik nog geen bewijs.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |