Zelfs dan willen we jou niet als m od.quote:Op vrijdag 22 augustus 2014 00:04 schreef helemaalnaardemavo het volgende:
Mapima heeft beloofd met FOK! te stoppen als ik mod word.
Ben benieuwd wat de uitslag zal worden.
Is gewoon een goede sc.quote:
Zodra ik mod ben zal ik deze voor je slotten, deal?quote:Op vrijdag 22 augustus 2014 00:06 schreef vinnieboy het volgende:
[..]
Er zou een slotje op moeten komen
Uitslag is al bekend johquote:Op vrijdag 22 augustus 2014 00:06 schreef RetRy32 het volgende:
[..]
Jij stopt als de verkiezingen dichterbij komen?
Hoeveel inch haalde deadprez ?quote:Op vrijdag 22 augustus 2014 00:07 schreef vinnieboy het volgende:
[..]
Uitslag is al bekend joh. Yvonne was zeer tevreden met de bedprestaties van deadprez
nee deze moet openblijvenquote:Op vrijdag 22 augustus 2014 00:07 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Zodra ik mod ben zal ik deze voor je slotten, deal?
Ik ben een jonge god, ik kan het wel winnen van zo'n junkie.quote:Op vrijdag 22 augustus 2014 00:07 schreef vinnieboy het volgende:
[..]
Uitslag is al bekend joh. Yvonne was zeer tevreden met de bedprestaties van deadprez
not bad DPquote:
Yvonne was zo "tevreden" met de bedprestaties van deadprez dat ze uiteindelijk (openlijk) mij heeft aangewezen.quote:Op vrijdag 22 augustus 2014 00:07 schreef vinnieboy het volgende:
[..]
als je dat doetquote:Op vrijdag 22 augustus 2014 00:09 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Nee, dan fix ik een tweede KLB SC.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |