Zo gaat het zo vaak. Er worden aannames gedaan die niet kloppen of waarvoor het bewijs aan alle kanten rammelt. De Deventer Moordzaak is één van de voorbeelden. Knoops heeft diverse onschuldige personen vrijgepleit.quote:Op donderdag 21 augustus 2014 23:39 schreef marcodej het volgende:
Er was helemaal niets en toch is ie veroordeeld. Best knap.
de rechter vooral, indien hij gelijk heeftquote:
Even ervan uitgaande dat je aanname klopt. Dat de criminaliteit bij Chinezen die niet in de cijfers terug te vinden hoger is.quote:Op donderdag 21 augustus 2014 23:39 schreef Xaobotnik het volgende:
[..]
Witteboordencriminaliteit merken we niet, dus hebben we geen last van. Verder is de pakkans kleiner. Je kan niet alle criminaliteit terugvinden in de cijfers.
Ja ik heb daar geen cijfers van, maar het strafrecht in de VS vind ik sowieso wel dubieus. Regelmatig ter dood veroordeelden die toch onschuldig bleken te zijn.quote:Op donderdag 21 augustus 2014 23:37 schreef Monolith het volgende:
[..]
Het betreft ook de duur van de straf bij gelijke delicten en dergelijke.
Ik hoop het.quote:Op donderdag 21 augustus 2014 23:41 schreef Pulzzar het volgende:
[..]
Zou de uitspraak "hij liegt dat hij zwart ziet" trouwens ook een racistische oorsprong hebben, vraag ik me all of a sudden af?
Omdat hij het toch gedaan heeft.quote:Op donderdag 21 augustus 2014 23:42 schreef PowerLoungen het volgende:
Waarom lacht die nigga nu steeds?
Wij witten hoeven ons daar geen zorgen over te maken.quote:Op donderdag 21 augustus 2014 23:42 schreef gosschalks het volgende:
Wel eng dat je kennelijk veroordeeld kan worden met zo weinig bewijs
D'r worden ook mensen maanden vastgezet zonder veroordeling. Kan allemaal.quote:Op donderdag 21 augustus 2014 23:42 schreef gosschalks het volgende:
Wel eng dat je kennelijk veroordeeld kan worden met zo weinig bewijs
Iedereen voor de gek houdenquote:Op donderdag 21 augustus 2014 23:43 schreef marcodej het volgende:
[..]
Omdat hij het toch gedaan heeft.
Zou deze man wel een valse bekentenis hebben afgelegd dan?quote:Op donderdag 21 augustus 2014 23:43 schreef agter het volgende:
[..]
D'r worden ook mensen maanden vastgezet zonder veroordeling. Kan allemaal.
Geen idee, maar er is i.i.g. een gebrek aan bewijs.quote:Op donderdag 21 augustus 2014 23:43 schreef J0kkebr0k het volgende:
Poll: Liegt deze kerel?
• Ja
• Nee
Tussenstand:
[ afbeelding ]
Ook een poll maken? Klik hier
Hij heeft altijd ontkend.quote:Op donderdag 21 augustus 2014 23:44 schreef gosschalks het volgende:
[..]
Zou deze man wel een valse bekentenis hebben afgelegd dan?
Ik ook.quote:Op donderdag 21 augustus 2014 23:44 schreef Pleun2011 het volgende:
Denk dat hij het gewoon gedaan heeft..
Zijn toch altijd meerdere rechters?quote:Op donderdag 21 augustus 2014 23:42 schreef Ahmad1nejad het volgende:
[..]
de rechter vooral, indien hij gelijk heeft
Doen ze in de stadsbus ook.quote:Op donderdag 21 augustus 2014 23:45 schreef luxerobots het volgende:
In de gevangenis sorteren de mensen zich weer in hun subgroep en ras.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |