quote:Op donderdag 21 augustus 2014 23:24 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Dan ben je echt een kanker mongool als je je relatie in maanden bijhoudt
Ik zou zelf het jaar niet weten waarin ik en mijn wijf seriues werden
Wel weet ik dat ik der in 2006 voor 't eerst neukte in september
Alleen scharen met Fas.quote:Op donderdag 21 augustus 2014 23:24 schreef Fera het volgende:
[..]
Nee. Altijd mij boven de rest scharen. Ik ben fucking fantastisch.
M`n wijffie'' zegt hij waarschijnlijk in het echtquote:
Autisme is tog ook een stoornis :squote:Op donderdag 21 augustus 2014 23:24 schreef Elan het volgende:
[..]
Serieus?![]()
Wij hebben zelfde stoornis kan niet anders.
Zoveel waarheid in deze postquote:Op donderdag 21 augustus 2014 23:24 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Dan ben je echt een kanker mongool als je je relatie in maanden bijhoudt
Ik zou zelf het jaar niet weten waarin ik en mijn wijf seriues werden
Wel weet ik dat ik der in 2006 voor 't eerst neukte in september
welke stoornis heb je elanquote:Op donderdag 21 augustus 2014 23:24 schreef Elan het volgende:
[..]
Serieus?![]()
Wij hebben zelfde stoornis kan niet anders.
Nee, ik roep altijd "A". Lekker makkelijk.quote:Op donderdag 21 augustus 2014 23:25 schreef Fok-it het volgende:
[..]
M`n wijffie'' zegt hij waarschijnlijk in het echt
Dat je een slechte vader bent?quote:
Zou hem aanklagen.quote:Op donderdag 21 augustus 2014 23:24 schreef Snowbells het volgende:
[..]
Krijg nog minstens een jaar alimentatie van hem
Nou of het koud was weet ik niet.quote:Op donderdag 21 augustus 2014 23:24 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Heeft WP zijn koude kroket in SNow gestoken? Wat is dit?
En zijn 'wijf' zegt dan op fb:quote:Op donderdag 21 augustus 2014 23:25 schreef Fok-it het volgende:
[..]
M`n wijffie'' zegt hij waarschijnlijk in het echt
quote:
quote:Op donderdag 21 augustus 2014 23:26 schreef Snowbells het volgende:
[..]
En zijn 'wijf' zegt dan op fb:
vandaag samen met me mannetje lekker wat wezen drinken nu gezellig bankhangen met een drankje en wat snaks xx
Toevallig net gisteren gedaanquote:Op donderdag 21 augustus 2014 23:25 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Je muis blijft hangen op de smilie
Geeft niets joh
Ff muisje kopen
Haha, Facebook.quote:Op donderdag 21 augustus 2014 23:26 schreef Snowbells het volgende:
[..]
vandaag samen met me mannetje lekker wat wezen drinken nu gezellig bankhangen met een drankje en wat snaks xx
'lekker drankje gedaan'quote:Op donderdag 21 augustus 2014 23:26 schreef Snowbells het volgende:
[..]
? ik zie het jong nooit hoe kan ik dan een goeie of slechte vader zijn?quote:Op donderdag 21 augustus 2014 23:26 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Dat je een slechte vader bent?
[..]
Zou hem aanklagen.
[..]
Nou of het koud was weet ik niet.
Oef, ik ben zojuist respect verloren.quote:Op donderdag 21 augustus 2014 23:26 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Nou of het koud was weet ik niet.
naar welke leeftijd gedraag je je danquote:Op donderdag 21 augustus 2014 23:26 schreef Elan het volgende:
[..]
Niet gedragen naar je leeftijd toch
HMF heeft dat ook
Rotterdamse ziekte
Ik dacht dat zij ''A'' roept en dat je dan je piemel erin steekt.quote:Op donderdag 21 augustus 2014 23:26 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Nee, ik roep altijd "A". Lekker makkelijk.
Hardop lachen om deze postquote:Op donderdag 21 augustus 2014 23:26 schreef Snowbells het volgende:
[..]
Ff de frituur aan, lekker met m`n ventje voetbal kijken terwijl hij met z`n strak opgezwollen broekje mensen uitscheld op een internetforum.quote:Op donderdag 21 augustus 2014 23:26 schreef Snowbells het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 21 augustus 2014 23:26 schreef Snowbells het volgende:
[..]
Neuh dan hoor je "AH KANKER PAS OP DALIJK SCHEUR IK UIT".quote:Op donderdag 21 augustus 2014 23:27 schreef Fera het volgende:
[..]
Ik dacht dat zij ''A'' roept en dat je dan je piemel erin steekt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |