quote:Op donderdag 21 augustus 2014 23:24 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Dan ben je echt een kanker mongool als je je relatie in maanden bijhoudt
Ik zou zelf het jaar niet weten waarin ik en mijn wijf seriues werden
Wel weet ik dat ik der in 2006 voor 't eerst neukte in september
Alleen scharen met Fas.quote:Op donderdag 21 augustus 2014 23:24 schreef Fera het volgende:
[..]
Nee. Altijd mij boven de rest scharen. Ik ben fucking fantastisch.
M`n wijffie'' zegt hij waarschijnlijk in het echtquote:
Autisme is tog ook een stoornis :squote:Op donderdag 21 augustus 2014 23:24 schreef Elan het volgende:
[..]
Serieus?![]()
Wij hebben zelfde stoornis kan niet anders.
Zoveel waarheid in deze postquote:Op donderdag 21 augustus 2014 23:24 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Dan ben je echt een kanker mongool als je je relatie in maanden bijhoudt
Ik zou zelf het jaar niet weten waarin ik en mijn wijf seriues werden
Wel weet ik dat ik der in 2006 voor 't eerst neukte in september
welke stoornis heb je elanquote:Op donderdag 21 augustus 2014 23:24 schreef Elan het volgende:
[..]
Serieus?![]()
Wij hebben zelfde stoornis kan niet anders.
Nee, ik roep altijd "A". Lekker makkelijk.quote:Op donderdag 21 augustus 2014 23:25 schreef Fok-it het volgende:
[..]
M`n wijffie'' zegt hij waarschijnlijk in het echt
Dat je een slechte vader bent?quote:
Zou hem aanklagen.quote:Op donderdag 21 augustus 2014 23:24 schreef Snowbells het volgende:
[..]
Krijg nog minstens een jaar alimentatie van hem
Nou of het koud was weet ik niet.quote:Op donderdag 21 augustus 2014 23:24 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Heeft WP zijn koude kroket in SNow gestoken? Wat is dit?
En zijn 'wijf' zegt dan op fb:quote:Op donderdag 21 augustus 2014 23:25 schreef Fok-it het volgende:
[..]
M`n wijffie'' zegt hij waarschijnlijk in het echt
quote:
quote:Op donderdag 21 augustus 2014 23:26 schreef Snowbells het volgende:
[..]
En zijn 'wijf' zegt dan op fb:
vandaag samen met me mannetje lekker wat wezen drinken nu gezellig bankhangen met een drankje en wat snaks xx
Toevallig net gisteren gedaanquote:Op donderdag 21 augustus 2014 23:25 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Je muis blijft hangen op de smilie
Geeft niets joh
Ff muisje kopen
Haha, Facebook.quote:Op donderdag 21 augustus 2014 23:26 schreef Snowbells het volgende:
[..]
vandaag samen met me mannetje lekker wat wezen drinken nu gezellig bankhangen met een drankje en wat snaks xx
'lekker drankje gedaan'quote:Op donderdag 21 augustus 2014 23:26 schreef Snowbells het volgende:
[..]
? ik zie het jong nooit hoe kan ik dan een goeie of slechte vader zijn?quote:Op donderdag 21 augustus 2014 23:26 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Dat je een slechte vader bent?
[..]
Zou hem aanklagen.
[..]
Nou of het koud was weet ik niet.
Oef, ik ben zojuist respect verloren.quote:Op donderdag 21 augustus 2014 23:26 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Nou of het koud was weet ik niet.
naar welke leeftijd gedraag je je danquote:Op donderdag 21 augustus 2014 23:26 schreef Elan het volgende:
[..]
Niet gedragen naar je leeftijd toch
HMF heeft dat ook
Rotterdamse ziekte
Ik dacht dat zij ''A'' roept en dat je dan je piemel erin steekt.quote:Op donderdag 21 augustus 2014 23:26 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Nee, ik roep altijd "A". Lekker makkelijk.
Hardop lachen om deze postquote:Op donderdag 21 augustus 2014 23:26 schreef Snowbells het volgende:
[..]
Ff de frituur aan, lekker met m`n ventje voetbal kijken terwijl hij met z`n strak opgezwollen broekje mensen uitscheld op een internetforum.quote:Op donderdag 21 augustus 2014 23:26 schreef Snowbells het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 21 augustus 2014 23:26 schreef Snowbells het volgende:
[..]
Neuh dan hoor je "AH KANKER PAS OP DALIJK SCHEUR IK UIT".quote:Op donderdag 21 augustus 2014 23:27 schreef Fera het volgende:
[..]
Ik dacht dat zij ''A'' roept en dat je dan je piemel erin steekt.
ik bedoelde het als aanvulling hoorquote:
Net gefrituurdquote:Op donderdag 21 augustus 2014 23:27 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ff de frituur aan, lekker met m`n ventje voetbal kijken terwijl hij met z`n strak opgezwollen broekje mensen uitscheld op een internetforum.
Op FOK!?quote:Op donderdag 21 augustus 2014 23:27 schreef supersof het volgende:
[..]
naar welke leeftijd gedraag je je dan
Zie hem al zitten ook echtquote:Op donderdag 21 augustus 2014 23:27 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ff de frituur aan, lekker met m`n ventje voetbal kijken terwijl hij met z`n strak opgezwollen broekje mensen uitscheld op een internetforum.
weet je zeker dat ze ouder is als 6?quote:Op donderdag 21 augustus 2014 23:27 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Neuh dan hoor je "AH KANKER PAS OP DALIJK SCHEUR IK UIT"..
'Zeg eens Aaaa'quote:Op donderdag 21 augustus 2014 23:27 schreef Fera het volgende:
[..]
Ik dacht dat zij ''A'' roept en dat je dan je piemel erin steekt.
gvdquote:
Ze kan haar kaak niet goed oprekken? Wat een amateur.quote:Op donderdag 21 augustus 2014 23:27 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Neuh dan hoor je "AH KANKER PAS OP DALIJK SCHEUR IK UIT"..
Dat is je probleem. Geen alimentatie en niet op bezoek gaan. 'Nooit geld'quote:Op donderdag 21 augustus 2014 23:26 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
? ik zie het jong nooit hoe kan ik dan een goeie of slechte vader zijn?
tyf een end op joh
Ahw. Wat zonde.quote:Op donderdag 21 augustus 2014 23:26 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Oef, ik ben zojuist respect verloren.
Volgens mij ben jij de grootste hier op dit moment maar goed..quote:Op donderdag 21 augustus 2014 23:28 schreef Helpmefok het volgende:
Maar serieus deze SC heeft nog meer kankermongolen als de nieuwe VBL SC
Waar is die goede ouwe tijd
mijn broertje van 14 gebruikt niet woorden die jij gebruikt in een zinsopbouw van iemand met taalkundig beter inzicht dus denk wel iets ouderquote:Op donderdag 21 augustus 2014 23:28 schreef Elan het volgende:
[..]
Op FOK!?
Meh 14 of zo![]()
Wat denk jij?
Ja daarop reageer ikquote:Op donderdag 21 augustus 2014 23:28 schreef supersof het volgende:
[..]
ik bedoelde het als aanvulling hoor
Deze vrouw weet.quote:
Dan ga je toch lekker weer wegquote:Op donderdag 21 augustus 2014 23:28 schreef Helpmefok het volgende:
Jij hebt een postid tegen de 4 ton aan joh mongool, jij hebt totaal geen idee hoe het oldskool FOK is waar alles konquote:Op donderdag 21 augustus 2014 23:29 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Volgens mij ben jij de grootste hier op dit moment maar goed..
Hij noemt Snow jr ook nog eens een 'hij'quote:Op donderdag 21 augustus 2014 23:29 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Dat is je probleem. Geen alimentatie en niet op bezoek gaan. 'Nooit geld'Echt waar hoor. Vaders zoals jij bahbahbah
[..]
Ahw. Wat zonde.
LOOP MAAR WEER WEGquote:Op donderdag 21 augustus 2014 23:29 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Dan ga je toch lekker weer weg
echt vreselijk, gewoon verwijderen johquote:Op donderdag 21 augustus 2014 23:29 schreef Snowbells het volgende:
[..]
Ja daarop reageer ik![]()
Heb ook van die types op fb, 1tje is 19, verloofd, woont samen en schrijft elke dag wel 23 van die statussen
Ga ik zo doen, als ik wat anders te doen hebquote:Op donderdag 21 augustus 2014 23:29 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Dan ga je toch lekker weer weg
Wie haat je uit de VBL SC danquote:Op donderdag 21 augustus 2014 23:28 schreef Helpmefok het volgende:
quote:Op donderdag 21 augustus 2014 23:29 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Jij hebt een postid tegen de 4 ton aan joh mongool, jij hebt totaal geen idee hoe het oldskool FOK is waar alles kon
Jij bent meer FOK 8.0 ofzo
DGKquote:Op donderdag 21 augustus 2014 23:30 schreef Fok-it het volgende:
[..]
LOOP MAAR WEER WEG
Ik vind HMF een beetje op Huub lijken uit DGK
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |