Je moet eens opletten wat Te Vrede doet als er een bal de 16 inkomt die niet voor hem is. Hij staat dan met z'n handjes in de zij te kijken naar de afvallende of doorgekopte bal. Hij mist elk instinct om als een echte spits te anticiperen op zulke ballen.quote:Op donderdag 21 augustus 2014 21:45 schreef Wiebeldak het volgende:
[..]
Dat is gewoon een goede spits, maar dan moet je wel de ballen aangespeeld krijgen. Hij krijgt zo ontzettend weinig goede ballen en als hij die we;l krijgt zitten ze er gewoon vaak goed in.
Nou nou nouquote:Op donderdag 21 augustus 2014 21:46 schreef Wiebeldak het volgende:
Die kanker snor moet weer even zijn smoel houden op RTL met zijn denigrerende gepraat.
PEC heeft gewoon een betere scouting/netwerk dan Feyenoordquote:Op donderdag 21 augustus 2014 21:47 schreef macca728 het volgende:
[..]
Lachman ook weg, Benson en Gyon Fernandeze natuurlijk.
Dan heb je Dordt - Zwolle gemist gok ik zo.quote:Op donderdag 21 augustus 2014 21:45 schreef erik013 het volgende:
[..]
Niet qua club natuurlijk, maar puur qua elftal: ik denk dat PEC op dit moment echt gewoon beter en verder is dan wat er bij Feyenoord op het veld staat.
Da's niet zo heel moeilijk, heb ik het idee ondertussen... Alle briljante verrassingen kwamen toevallig aanzettenquote:Op donderdag 21 augustus 2014 21:48 schreef Henrys het volgende:
[..]
PEC heeft gewoon een betere scouting/netwerk dan Feyenoord
Die hebben ze wel winnend afgesloten met vlagen mooi voetbal, Feyenoord speelt nog veel slechter en speelt gelijk en verliest. De mooie voetbalmomenten zijn bij Feyenoord dit seizoen nog op 1 hand te tellenquote:Op donderdag 21 augustus 2014 21:48 schreef Caland het volgende:
[..]
Dan heb je Dordt - Zwolle gemist gok ik zo.
We zijn een paar potjes onderweg en de selectie moet nog versterkt worden. Ik gok zo dat we weer op een puntje of 30 van Zwolle komen dit seizoen.quote:Op donderdag 21 augustus 2014 21:50 schreef Henrys het volgende:
[..]
Die hebben ze wel winnend afgesloten met vlagen mooi voetbal, Feyenoord speelt nog veel slechter en speelt gelijk en verliest. De mooie voetbalmomenten zijn bij Feyenoord dit seizoen nog op 1 hand te tellen
Al 3 jaar maar hij werkt zo hard......quote:Op donderdag 21 augustus 2014 21:51 schreef erik013 het volgende:
Is het wel eens gebeurt dat zelfs (doorgaans hondstrouwe) Feyenoord-supporters het niet meer op kunnen brengen om een speler te steunen? Want Immers stelt het Legioen nu wel heel erg op de proef toch?
Het is dat ze er niets van kunnen, maar dat heeft weinig met de kuip te maken.quote:Op donderdag 21 augustus 2014 21:50 schreef Wiebeldak het volgende:
Thuis zijn ze de lul. (Bijna)Volle kuip................ Dat is alles.
Is wel vaker gebeurd hoor..quote:Op donderdag 21 augustus 2014 21:51 schreef erik013 het volgende:
Is het wel eens gebeurt dat zelfs (doorgaans hondstrouwe) Feyenoord-supporters het niet meer op kunnen brengen om een speler te steunen? Want Immers stelt het Legioen nu wel heel erg op de proef toch?
In de zestien is het een aardige spits voor eredivisiebegrippen, en hij voetbalt soms aardig mee. Je moet hem geen steekpass in de diepte geven, die verprutst 'ie standaard.quote:Op donderdag 21 augustus 2014 21:42 schreef Wiebeldak het volgende:
[..]
Als hij meer GOEDE voorzetten krijgt kopt of schiet ie er nog zo 10 in. Die kerel is gewoon in potentie erg goed.
Met zijn foute passings wel maar met zijn inzet totaal niet.quote:Op donderdag 21 augustus 2014 21:51 schreef erik013 het volgende:
Nee.quote:Op donderdag 21 augustus 2014 21:48 schreef Henrys het volgende:
[..]
PEC heeft gewoon een betere scouting/netwerk dan Feyenoord
Klopt daarom moet Kazim erachter lopen.quote:Op donderdag 21 augustus 2014 21:52 schreef Sloggi het volgende:
[..]
In de zestien is het een aardige spits voor eredivisiebegrippen, en hij voetbalt soms aardig mee. Je moet hem geen steekpass in de diepte geven, die verprutst 'ie standaard.
Hij loopt veel ja, maar die slordigheidjes zijn niet alleen gebrek aan kwaliteit. Ook echt gewoon een soort van laksheid soms...quote:Op donderdag 21 augustus 2014 21:51 schreef macca728 het volgende:
[..]
Al 3 jaar maar hij werkt zo hard......
Wij hebben grotendeels een prima elftal. Probleem is dat je twee spelers in de as hebt die niet voldoen, en daar moet voor de komende twee weken verandering in komen.quote:Op donderdag 21 augustus 2014 21:43 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Wij hebben een kloteteam. Maar je gaat ons toch niet vergelijken met fucking PEC Zwolle?
Ja moet versterkt worden maar het beste waar we op kunnen hopen is Toornstraquote:Op donderdag 21 augustus 2014 21:51 schreef Caland het volgende:
[..]
We zijn een paar potjes onderweg en de selectie moet nog versterkt worden. Ik gok zo dat we weer op een puntje of 30 van Zwolle komen dit seizoen.
Grotendeels een prima elftal.. weet niet welke maatstaven jij hanteert, maar ik zie 11 klunzenquote:Op donderdag 21 augustus 2014 21:53 schreef Sloggi het volgende:
[..]
Wij hebben grotendeels een prima elftal. Probleem is dat je twee spelers in de as hebt die niet voldoen, en daar moet voor de komende twee weken verandering in komen.
of 3 seizoenen...quote:Op donderdag 21 augustus 2014 21:54 schreef Elan het volgende:
Mensen die Immers weer afkraken op basis van 1 wedstrijd
Mokotjo is niet weggepest. Maar die discussie ga ik niet nog een keer voeren. Alsof je met gehandicapten aan het praten bent hierquote:Op donderdag 21 augustus 2014 21:54 schreef Henrys het volgende:
[..]
Ja moet versterkt worden maar het beste waar we op kunnen hopen is Toornstra![]()
Een capabele TD had gewoon Ziyech vastgelegd en Mokotjo niet weggepest
Zaten we nu met Ziyech,Vilhena en Mokotjo ipv Vormer en Immers. Clasie heeft nu het zelfde gevoel als jij of ik in een G-team zouden meespelen
quote:Op donderdag 21 augustus 2014 21:54 schreef Elan het volgende:
quote:Op donderdag 21 augustus 2014 21:54 schreef Elan het volgende:
quote:Feyenoord speelde dus gelijk, maar had moeten winnen. rick Karsdorp bood de 28-jarige Hagenaar een niet te missen kans, maar Immers schoot één meter voor het doel toch over.
Speelde trouwens prima Mokotjo!quote:Op donderdag 21 augustus 2014 21:55 schreef Caland het volgende:
[..]
Mokotjo is niet weggepest. Maar die discussie ga ik niet nog een keer voeren. Alsof je met gehandicapten aan het praten bent hier
Over de algehele linie een prima rendement anders.quote:
Oja. Wat hebben die moffen gedaan tegen Garaqabachrach. Met de geweldenaren Ziyech en Mokotjo in de basis.quote:Op donderdag 21 augustus 2014 21:56 schreef Wiebeldak het volgende:
[..]
Speelde trouwens prima Mokotjo!
quote:Op donderdag 21 augustus 2014 21:56 schreef Mani89 het volgende:
Dit kan echt niet langer zo, we moeten sowieso 15 miljoen uittrekken voor nieuwe spelers en dan gelijk Guidetti halen. Dan maar weer in de schulden, dat verdienen we zo weer terug als we kampioen worden.
ja tegen RKC en NAC.quote:Op donderdag 21 augustus 2014 21:56 schreef Elan het volgende:
[..]
Over de algehele linie een prima rendement anders.
Dat hij op beslissende momenten vaak faalt en er als een ezel uit ziet kan ie ook niet zo heel veel aan doen.
Als Feyenoord je niet meer wil dan word je gewoon als afval behandeld. Probeerde ze ook met Schaken maar die gaat niet zo makkelijk weg met dat salarisquote:Op donderdag 21 augustus 2014 21:55 schreef Caland het volgende:
[..]
Mokotjo is niet weggepest. Maar die discussie ga ik niet nog een keer voeren. Alsof je met gehandicapten aan het praten bent hier
Als je daarmee veel doelpunten in EL kan maken, kan dat zichzelf wel weer terugverdienen, toch? Of geldt dat enkel voor CL?quote:
EL verdien je zo weinig dat Engelse clubs niet eens meer de moeite doenquote:Op donderdag 21 augustus 2014 21:58 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Als je daarmee veel doelpunten in EL kan maken, kan dat zichzelf wel weer terugverdienen, toch? Of geldt dat enkel voor CL?
Damn...quote:Op donderdag 21 augustus 2014 21:59 schreef Henrys het volgende:
[..]
EL verdien je zo weinig dat Engelse clubs niet eens meer de moeite doen
Er zitten alleen maar gehandicapten op den foks.quote:Op donderdag 21 augustus 2014 21:55 schreef Caland het volgende:
[..]
Door die opvatting, exact die opvatting zijn we zo diep in de schulden gekomen.quote:Op donderdag 21 augustus 2014 21:58 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Als je daarmee veel doelpunten in EL kan maken, kan dat zichzelf wel weer terugverdienen, toch? Of geldt dat enkel voor CL?
Alles staat of valt met je as, en daarin had je vandaag Mulder, Mathijsen, Immers en Te Vrede staan...quote:Op donderdag 21 augustus 2014 21:59 schreef Wiebeldak het volgende:
Met die spelers kun je sowieso veel meer.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |