Laat Depay dit niveau eens een seizoen lang volhouden in plaats van te gaan roeptoeteren als er drie potjes gespeeld zijn.quote:Op donderdag 21 augustus 2014 21:27 schreef erik013 het volgende:
[..]
Hoe oud is Depay? Die is volgens mij ongeveer even oud maar heeft deze zomer zulke enorme stappen gezet... En na 2 jaar in de basis gespeeld te hebben mag je van een speler best wel iets verwachten. 20 is voor eredivisiebegrippen gewoon volwassen.
Wie moeten er nog meer in dat MASSA graf dan?quote:Op donderdag 21 augustus 2014 21:29 schreef Helpmefok het volgende:
IIIIIIIIIIIIIMMERS IN EEN MASSAGRAF
IIIIIIIIIMMERS IN EEN MASSAGRAF
IMMERS IN EEN MASSAGRAF
Ok, dag Loek.quote:Op donderdag 21 augustus 2014 21:30 schreef Henrys het volgende:
Ga wel PEC kijken die spelen tenminste nog mooi voetbal, Feyenoord speelt al 2 jaar kut maar behaalde nog resultaat. Nu spelen ze nog veel slechter en ook nog eens zonder resultaat.
Kan ik ook eindelijk die hartmonitor op marktplaats zetten en beginnen met verwerken van mijn Immerstrauma
Nou ja, laat Boetius eerst eens 1 goede pot spelen dit seizoenquote:Op donderdag 21 augustus 2014 21:29 schreef Caland het volgende:
[..]
Laat Depay dit niveau eens een seizoen lang volhouden in plaats van te gaan roeptoeteren als er drie potjes gespeeld zijn.
Is goed Loek / Ritmoquote:Op donderdag 21 augustus 2014 21:30 schreef Henrys het volgende:
Ga wel PEC kijken die spelen tenminste nog mooi voetbal, Feyenoord speelt al 2 jaar kut maar behaalde nog resultaat. Nu spelen ze nog veel slechter en ook nog eens zonder resultaat.
Kan ik ook eindelijk die hartmonitor op marktplaats zetten en beginnen met verwerken van mijn Immerstrauma
Immers kost ons weer de groepsfasequote:Op donderdag 21 augustus 2014 21:30 schreef Tomasso het volgende:
Kan Immers niet een mortier tegen z'n kop aan krijgen? Lelijker zal hij er niet van worden. Serieus de slechtste speler ooit. Wat een klapmongool. Optyfen ermee.
Die is al lang blij dat hij niet met Boeitius,Te Vrede en Vormer hoeft te spelenquote:Op donderdag 21 augustus 2014 21:29 schreef erik013 het volgende:
Ziyech, kijk je mee? Dit is degene waar je de concurrentie niet mee aan wou gaan.
Nou nou nouquote:Op donderdag 21 augustus 2014 21:30 schreef Tomasso het volgende:
Kan Immers niet een mortier tegen z'n kop aan krijgen? Lelijker zal hij er niet van worden. Serieus de slechtste speler ooit. Wat een klapmongool. Optyfen ermee.
Je geeft gelukkig zelf al toe wat een ongelofelijk opportunistische paardelul je bent.quote:Op donderdag 21 augustus 2014 21:30 schreef erik013 het volgende:
[..]
Nou ja, laat Boetius eerst eens 1 goede pot spelen dit seizoen
Alweer ja. Dorpsmongool. Flikker hem lekker in de Schilderswijk neer met een Israelische vlag ofzo.quote:Op donderdag 21 augustus 2014 21:31 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Immers kost ons weer de groepsfase
Ja je vraagt je af waaromquote:Op donderdag 21 augustus 2014 21:31 schreef Henrys het volgende:
Zal je zien dat Boeitius zondag gewoon weer in de basis staat
successupporterquote:Op donderdag 21 augustus 2014 21:30 schreef Henrys het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |