Dacht naar 1 persoon toe. Dat is wel triest.quote:Op donderdag 21 augustus 2014 21:05 schreef Kaneelstokje het volgende:
Nee, meerderen. Stalkgedrag, bedreigingen en alles. The full monty.
Bogie is een hond, daar mag op gehaat worden.quote:Op donderdag 21 augustus 2014 21:05 schreef Fera het volgende:
[..]
Mensen die haten op Kaneel zijn mensen die nog zouden haten op Bogie. Niet serieus te nemen dus.
Wehehehe typisch wel.quote:Op donderdag 21 augustus 2014 21:07 schreef Watertornado het volgende:
Heb ik weer, een lapo zo ongewenst als muggen bij romantisch kaarslicht.
Haar manier van posten geeft het ook wel weg.quote:Op donderdag 21 augustus 2014 21:08 schreef artelligence het volgende:
Ik post altijd mobiel, dus zie geen icons! Daarom wist ik het niet. En ook geen zaad in kut reacties gelezen Fas en Feer.
Bedankt voor het bewijzen van mijn punt.quote:Op donderdag 21 augustus 2014 21:07 schreef twi het volgende:
[..]
Bogie is een hond, daar mag op gehaat worden.
Bij deze, Fas en Feer zijn ook meisjes. En TheGirlNextDoor. Maar dat had je al in de gaten, geloof ik.quote:Op donderdag 21 augustus 2014 21:08 schreef artelligence het volgende:
Ik post altijd mobiel, dus zie geen icons! Daarom wist ik het niet. En ook geen zaad in kut reacties gelezen Fas en Feer.
Wat?quote:
Ze heeft een vrouwenicoontje en ze vindt het lekker om volgespoten te worden. Dus ik denk een vrouw.quote:Op donderdag 21 augustus 2014 21:04 schreef artelligence het volgende:
[..]
Complicate is een 'zij'? It all makes sense now...
Ow you.quote:Op donderdag 21 augustus 2014 21:04 schreef Myraela het volgende:
Kaneel is gewoon speciaal. Sommige mensen begrijpen hem misschien niet en daarom beginnen ze maar te haten. Terwijl deze jongen eigenlijk een hart van goud heeft.
Ik ook nietquote:Op donderdag 21 augustus 2014 21:05 schreef twi het volgende:
Wat wordt er nu weer over mij geinsinueerd? Ik was er niet eens bij toen Tamashii het topic liet sluiten door haar vriendje.
Whehe.quote:Op donderdag 21 augustus 2014 21:09 schreef twi het volgende:
[..]
Bij deze, Fas en Feer zijn ook meisjes. En TheGirlNextDoor. Maar dat had je al in de gaten, geloof ik.
Ik haat nooit op Kaneel. Hoe meer ik op Kaneel haat, hoe meer ik eigenlijk mijn liefde voor hem uitspreek.quote:Op donderdag 21 augustus 2014 21:08 schreef Fera het volgende:
[..]
Bedankt voor het bewijzen van mijn punt.
Belangrijk voor het bier is natuurlijk dat je de eerste dag een groot vergelijk gaat houden. Daarna kan ik je aanraden de keuze op te schrijven aangezien je hem waarschijnlijk niet onthoudt tot de volgende dag.quote:Op donderdag 21 augustus 2014 21:07 schreef twi het volgende:
[..]
Bogie is een hond, daar mag op gehaat worden.
Oh, en Watertornado, heb je nog tips voor authentieke maaltijden die goed te nassen zijn in Praag? En bier natuurlijk. Biertips zijn welkom.
Je excuses aanbieden vanwege complicate.quote:Op donderdag 21 augustus 2014 21:09 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Wat?
[..]
Ze heeft een vrouwenicoontje en ze vindt het lekker om volgespoten te worden. Dus ik denk een vrouw.
[..]
Ow you.
[..]
Ik ook niet
[..]
Whehe.
She Who Must Not Be Named.quote:Op donderdag 21 augustus 2014 21:05 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
B I N G O and Bingo was his nam-o.
[..]
Nee, meerderen. Stalkgedrag, bedreigingen en alles. The full monty.
[..]
Daarvoor heb ik nooit zelfs maar een note gehad. Dus ik betwijfel het.
[..]
Fas was mijn partner in crime.
Comp, ja ach een raar iemand besef ik me nu. Eerst alles goed en aardig en poeslief doen, maar als ik dan beslis om hier te blijven posten wordt ik ineens via allerlei manieren geblokkeerd. Sorry hoor maar dat is gewoon triest.quote:Op donderdag 21 augustus 2014 21:05 schreef Myraela het volgende:
[..]
Uiteraard, anders liep er geen groepje wanhopige mannen om der heen.
Je klinkt als een vrouw nu.quote:Op donderdag 21 augustus 2014 21:09 schreef twi het volgende:
[..]
Ik haat nooit op Kaneel. Hoe meer ik op Kaneel haat, hoe meer ik eigenlijk mijn liefde voor hem uitspreek.
Dát wist ikquote:Op donderdag 21 augustus 2014 21:09 schreef twi het volgende:
[..]
Bij deze, Fas en Feer zijn ook meisjes. En TheGirlNextDoor. Maar dat had je al in de gaten, geloof ik.
Ik ben ook een meisje.quote:Op donderdag 21 augustus 2014 21:09 schreef twi het volgende:
[..]
Serieus ja?quote:Op donderdag 21 augustus 2014 21:10 schreef aeque het volgende:
[..]
Comp, ja ach een raar iemand besef ik me nu. Eerst alles goed en aardig en poeslief doen, maar als ik dan beslis om hier te blijven posten wordt ik ineens via allerlei manieren geblokkeerd. Sorry hoor maar dat is gewoon triest.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |