Guten Tag xxxquote:Op donderdag 21 augustus 2014 20:48 schreef Helpmefok het volgende:
Ik ga loempia's in de frituur flikkeren
Deze bal had hij niet kunnen hebben allicht, desondanks had die schompesmongool de muur gewoon moeten organiseren. En dat is hem aan te rekenen.quote:Op donderdag 21 augustus 2014 20:49 schreef Caland het volgende:
[..]
Ja ik wen er maar aan dat ook de meest onmogelijke ballen voor Mulder moeten zijn. Ook in het stadion zo vaak.
Kijkt die Mulder dan staan joh. Die kankuhlul. Met zn handen in zn zij. Die mottie toch gewoon hebben joh.
In Kiev.quote:Op donderdag 21 augustus 2014 20:52 schreef Vasion het volgende:
Zit op mobiel nu in het boutenland waar kan ik deze wedstrijd bekijke ?
Ook degenen die hij niet aanraakt.quote:Op donderdag 21 augustus 2014 20:51 schreef Henrys het volgende:
Immers verneukt echt elke bal die hij aanraakt
RTL7 heeft een livestream online staan.quote:Op donderdag 21 augustus 2014 20:52 schreef Vasion het volgende:
Volgens mij had de helft van die muur ook iets van 'deze lui kunnen er toch niets van, even uitrennen en we blokken hem wel' om de bal er vervolgens zo in te zien gaan.quote:Op donderdag 21 augustus 2014 20:51 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Deze bal had hij niet kunnen hebben allicht, desondanks had die schompesmongool de muur gewoon moeten organiseren. En dat is hem aan te rekenen.
Laag tempo en toch onzorgvuldig.quote:Op donderdag 21 augustus 2014 20:44 schreef ace_eleven het volgende:
[..]
erg traag, redelijk vaak slordig, potentieel gevaarlijke aanvallen verprutsen, mwoa, ik zie wel het een en ander aan verbeterpuntjes
Soms gaat hij er ook op zitten.quote:Op donderdag 21 augustus 2014 20:52 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Ook degenen die hij niet aanraakt.
Ikzelf zit in Duitsland en kijk hier: http://www.rtlxl.nl/#!/rt(...)46-b011-242b0e7161d2quote:Op donderdag 21 augustus 2014 20:52 schreef Vasion het volgende:
Immers zijn linkerbeen loopt nog zijn rechterbeen in de wegquote:Op donderdag 21 augustus 2014 20:55 schreef Caland het volgende:
Immers probeerde een gat te trekken maar liep gewoon Clasie in de weg
Hij geeft mij het gevoel dat ik ook nog in Feyenoord 1 had kunnen spelen.quote:Op donderdag 21 augustus 2014 20:55 schreef Caland het volgende:
Immers probeerde een gat te trekken maar liep gewoon Clasie in de weg
Koeman had een echte Feyenoorder geweest als hij ons verlost had van Immers.quote:Op donderdag 21 augustus 2014 20:57 schreef ArtoriasTAW het volgende:
Houd even op over Immers jongens. Hij is en zal altijd de #1 blijven voor de 10 positie. Kijk eens naar de dingen die hij goed doet in plaats van fout!
probeer firstrowsportsquote:Op donderdag 21 augustus 2014 20:58 schreef Vasion het volgende:
Video kan niet worden afgespeeld op dit apparaat
En waarom doet die kanjer janlul niet homosite
Het naar de kleedkamer lopen in minuut 46 ging behoorlijk foutloos.quote:Op donderdag 21 augustus 2014 20:57 schreef ArtoriasTAW het volgende:
Houd even op over Immers jongens. Hij is en zal altijd de #1 blijven voor de 10 positie. Kijk eens naar de dingen die hij goed doet in plaats van fout!
De volgendequote:Op donderdag 21 augustus 2014 20:58 schreef Caland het volgende:
Ik dacht trouwens dat Boetius geschorst was voor deze wedstrijd.
Een legendarische pot voetbal met alles erop en eraan, een wedstrijd waarover je over 30 jaar in de kroeg nog over praatquote:Op donderdag 21 augustus 2014 20:57 schreef Helpmefok het volgende:
HAHAHAHA, waar zit ik nou in he-mels-naam naar te kijken
Pakt veel kaarten de laatste tijd.quote:Op donderdag 21 augustus 2014 20:58 schreef Caland het volgende:
Ik dacht trouwens dat Boetius geschorst was voor deze wedstrijd.
Hij struikelde bijna over zijn eigen voeten. Zag je dat niet?quote:Op donderdag 21 augustus 2014 20:58 schreef Haringkop het volgende:
[..]
Het naar de kleedkamer lopen in minuut 46 ging behoorlijk foutloos.
Gozer ga je lekker aftrekken in een steegje achter Centraal op negers en marokkanen maar niet hierquote:Op donderdag 21 augustus 2014 21:00 schreef RetRy32 het volgende:
Kan achahbar niet erin komen, is de ideale speler voor het tempo te verhogen.
De bal zal niet eens bij Achabar komen mits hij als verdediger gaat spelen...quote:Op donderdag 21 augustus 2014 21:00 schreef RetRy32 het volgende:
Kan achahbar niet erin komen, is de ideale speler voor het tempo te verhogen.
tenzij*quote:Op donderdag 21 augustus 2014 21:00 schreef Samael het volgende:
[..]
De bal zal niet eens bij Achabar komen mits hij als verdediger gaat spelen...
zit achabar dan uberhaupt bij de selectie?quote:Op donderdag 21 augustus 2014 21:00 schreef Samael het volgende:
[..]
De bal zal niet eens bij Achabar komen mits hij als verdediger gaat spelen...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |