Zou jij niet gefrustreerd zijn als alles en iedereen om je heen weg is (janmaat, bmi, de vrij) terwijl jij op het WK zo mogelijk nog beter speelde dan in ieder geval BMI.quote:Op donderdag 21 augustus 2014 21:18 schreef erik013 het volgende:
[..]
Man man man, idd zeg. Wat een chagrijnige smoel zeg. De frustratie druipt er gewoon vanaf.
Uh, oke.quote:Op donderdag 21 augustus 2014 21:19 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Zou jij niet gefrustreerd zijn als alles en iedereen om je heen weg is (janmaat, bmi, de vrij) terwijl jij op het WK zo mogelijk nog beter speelde dan in ieder geval BMI.
En dat je die jongen dus gewoon ziet shinen in de CL gisteren..
Ik zou mijn leven haten.
Heeft zijn gehele carrière bij het eerste elftal niet op zijn natuurlijke positie gespeeld.quote:Op donderdag 21 augustus 2014 21:19 schreef Pleun2011 het volgende:
Wat me altijd opvalt is dat Vilhena nooit opvalt
Uh, okequote:Op donderdag 21 augustus 2014 21:20 schreef RetRy32 het volgende:
[..]
Heeft zijn gehele carrière bij het eerste elftal niet op zijn natuurlijke positie gespeeld.
Vilhena, Boetius, de grote mannen van Feyenoord die het wel even gingen doen... Blijken toch een beetje te blijven steken op de pure middelmaat. En dan valt het hele zooitje als los zand uit elkaar als wat er verder wel liep en bovengemiddeld was ondertussen verkocht is door van Geeltje.quote:Op donderdag 21 augustus 2014 21:19 schreef Pleun2011 het volgende:
Zou zomaar eens kunnen kloppen.. maar ze zijn nog steeds erg jong, het kan nog wat wordenquote:Op donderdag 21 augustus 2014 21:20 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Vilhena, Boetius, de grote mannen van Feyenoord die het wel even gingen doen... Blijken toch een beetje te blijven steken op de pure middelmaat. En dan valt het hele zooitje als los zand uit elkaar als wat er verder wel liep en bovengemiddeld was ondertussen verkocht is door van Geeltje.
We spelen met 10 man.quote:Op donderdag 21 augustus 2014 21:22 schreef elCholo het volgende:
te Vrede heeft gewoon geen één bal aan een medespeler weten te geven, zelfs op een afstand van 3 meter niet
Ze zijn beiden niet eens 20. Alsof je dan kan verwachten dat ze de kar gaan trekken. Geen idee door welke randdebiel dat idee geschetst is, maar blijkbaar heb je nog zieltjes zoals jou die er nog intrappen ook.quote:Op donderdag 21 augustus 2014 21:20 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Vilhena, Boetius, de grote mannen van Feyenoord die het wel even gingen doen... Blijken toch een beetje te blijven steken op de pure middelmaat. En dan valt het hele zooitje als los zand uit elkaar als wat er verder wel liep en bovengemiddeld was ondertussen verkocht is door van Geeltje.
Het is ook pure middelmaat.quote:Op donderdag 21 augustus 2014 21:19 schreef Pleun2011 het volgende:
Depay, Eriksen, El Ghaziquote:Op donderdag 21 augustus 2014 21:22 schreef Caland het volgende:
[..]
Ze zijn beiden niet eens 20. Alsof je dan kan verwachten dat ze de kar gaan trekken. Geen idee door welke randdebiel dat idee geschetst is, maar blijkbaar heb je nog zieltjes zoals jou die er nog intrappen ook.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |