Altijd weer die Roelvinkenteringquote:Op donderdag 28 augustus 2014 23:49 schreef ikweethetookniet het volgende:
Patricia Paay beroofd tijdens etentje
Was dit alweer Dave Roelvink![]()
quote:Dave Roelvink is opnieuw in opspraak. De zoon van zanger Dries Roelvink heeft namelijk weer een nacht in de cel geslapen. Dat bevestigt Dave aan RTL Boulevard.
Dave was afgelopen weekend aan het stappen in Amsterdam. "Ik was samen met een blond meisje en met een meisje met donkerblond haar", begint Dave. "Ik ging even naar de wc en toen ik weer terugliep, dacht ik dat ik het meisje met donkerblond haar van achteren zag staan. Ik gaf haar een tik op haar kont, maar het bleek dus niet dat meisje te zijn", vervolgt het voormalig model.
"Vervolgens ging ze herrie schoppen en om een lang verhaal kort te maken, kwam de politie erbij." Dave werkte niet mee en verzette zich tegen de politie. "Uiteindelijk werd ik meegenomen en heb ik een nacht in de cel gebracht", concludeert Dave.
Juwelenroof
Dave kwam begin augustus in opspraak omdat hij in verband wordt gebracht met een diefstal van sieraden en andere waardevolle spullen. Hij was met vrienden aanwezig bij een feestje in een villa, waar voor zo'n 60.000 euro aan sieraden, kleding en elektronica werd gestolen. Dave, die zegt hier niets mee te maken te hebben, zat een paar dagen vast.
Ook verscheen er een filmpje van hem waarin te zien is hoe de dochter van de eigenaar van het huis de acteur in het bubbelbad oraal bevredigt. De ouders van het 21-jarige meisje zouden vervolgens met het filmpje gechanteerd zijn.
quote:Op maandag 1 september 2014 16:34 schreef borisz het volgende:
http://www.rtlnieuws.nl/b(...)lvink-weer-nacht-cel
[..]
Maar het is zo'n lieve jongen.quote:
Verkeerde vrienden.quote:
Zodra mensen niet meer klagen over waarom hij in de media is.quote:Op maandag 1 september 2014 19:21 schreef SEMTEX het volgende:
Wat een vreselijke jankbal, wanneer verdwijnt-ie weer uit de media?
RTL-B is toch al geweest?quote:Op maandag 1 september 2014 19:29 schreef ikweethetookniet het volgende:
Vanavond het uitgebreide interview met Dave in RTL Boulevard!
http://www.rtlnieuws.nl/b(...)lvink-weer-nacht-cel
Ik kan niet wachten![]()
![]()
![]()
Idd Dave is daar al geweestquote:
heb niet eerder gehoord dat iemand er doior hiv beter uit ging zienquote:Op maandag 1 september 2014 20:08 schreef Cynix ® het volgende:
Jeu, zit Hammerstrein in een getuigenbeschermingsprogramma of zo?
Onherkenbaar.
Oh, dat wist ik niet.quote:Op maandag 1 september 2014 20:23 schreef JaneDoe het volgende:
[..]
heb niet eerder gehoord dat iemand er doior hiv beter uit ging zien
Wat? Her klinkt wel grappig maar ik snap er niets van.quote:Op maandag 1 september 2014 19:42 schreef ikweethetookniet het volgende:
[..]
Idd Dave is daar al geweest![]()
De aanklacht is nu ..............
Aanranding![]()
![]()
![]()
http://www.rtlxl.nl/#!/rt(...)b1-86aa-d0fb64209a9c
Vanaf min 35,00![]()
![]()
Onderin beeld: Hetcelfde liedje![]()
![]()
Meisje draait zich om en zegt He Jij bent toch Dave Roelvink![]()
Loopt naar buiten en haalt politie![]()
Die slaat hem in de boeien en laat hem 5 minuten geboied op het Leidse plein staan![]()
![]()
![]()
Dave vond dat niet leuk![]()
Waarom haalt hij zelf zijn recente problemen erbij? Geeft dat de agent minder recht om hem te arresteren?quote:maandag 1 september 2014, 20:01
Dave Roelvink ruziet met agent
Dave Roelvink kreeg ruzie met een agent nadat hij afgelopen weekend in de boeien werd geslagen voor poging tot aanranding.
"De politie wilde me in de boeien slaan zonder iets te zeggen. Daar was ik niet van gediend. Dan krijg je ruzie met me, of je nou agent bent of niet," vertelt Dave aan RTL.
© Foto Mario Nap
"Die man zet me geboeid tegen de muur aan op het Leidseplein. Hij laat me zo vijf minuten staan terwijl de bus voor me staat. Ik zeg 'vriend, ik weet niet of je weet wat er de afgelopen tijd gebeurd is, maar het is misschien niet zo slim om mij hier vijf minuten te laten staan met al die mensen om me heen. Waar ben je nou op uit?' Dus toen kreeg ik ook bonje met de agent."
"Ik heb weer wat meegemaakt hè", vertelt de zoon van Dries die de afgelopen tijd al eerder de cel van binnen zag. Over het incident afgelopen weekend: "Ik was uit met een meissie en ik loop een rondje, kom terug en geef haar een tik op haar kont. En dat was een ander meisje. Tien keer mijn excuses aangeboden. Toen vroeg ze op een nare toon 'jij bent toch Dave Roelvink?'. Ik zei 'dat klopt'."
Dave werd vrijwel onmiddellijk in de boeien geslagen op verdenking van aanranding en moest een nacht in de cel doorbrengen.
hiv zie je toch niet? toch pas als aids losbarst?quote:Op maandag 1 september 2014 20:23 schreef JaneDoe het volgende:
[..]
heb niet eerder gehoord dat iemand er doior hiv beter uit ging zien
Neequote:Op dinsdag 2 september 2014 08:22 schreef lady-wrb het volgende:
[..]
hiv zie je toch niet? toch pas als aids losbarst?
of zit ik er nu zo naast?
Alleen probeert hij het zonder gele zwembroekquote:Op dinsdag 2 september 2014 08:24 schreef Ole het volgende:
Het aandachttrekken heeft hij in elk geval niet van een vreemde!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |