Gebeurt is.quote:
Jah.quote:Op dinsdag 23 september 2014 23:27 schreef Copycat het volgende:
Je vraagt je ten eerste af waarom hij een slaappill nodig heeft na een stapavondje ...
Per ongeluk de anabolen van papaquote:Op woensdag 24 september 2014 02:23 schreef Klaploper het volgende:
Volgende week neemt hij per ongeluk een chemokuur.
Ook erg triest om dit weer wereldkundig te maken. Carrière van Dave gaat dezelfde kant op als zijn vader, meer in het nieuws door wat hij zegt of doet dan waar hij zijn brood mee probeert te verdienen.quote:Op dinsdag 23 september 2014 23:17 schreef ikweethetookniet het volgende:
DAVE ROELVINK NEEMT KALMERINGSPIL OP VAKANTIE IN SPANJE
Een rustige dag voor Dries vandaag op vakantie. Zijn zoon Dave was de rust zelve toen hij kalmeringspil genomen had. Dat vertelt Dries op Facebook.
“Dave was heerlijk rustig vandaag”, begint de zanger zijn verhaal. Toen Dave ‘s nachts op de kamer kwam zocht hij naar een slaappil. Wat hij volgens Dries niet wist is dat Peter (de chauffeur van Dries) ook kalmeringstabletjes bij zich had. “Dave pakte in het donker het verkeerde stripje en nam een kalmeringspil in in plaats van een slaappil..! Wat een rust vandaag pfffffff”
http://www.show.nl/showfl(...)-op-vakantie-spanje/
Hij is weer goed bezig![]()
Klinkt alsof de journalist er bij was. Wat een kennis.quote:Op dinsdag 23 september 2014 23:17 schreef ikweethetookniet het volgende:
DAVE ROELVINK NEEMT KALMERINGSPIL OP VAKANTIE IN SPANJE
Een rustige dag voor Dries vandaag op vakantie. Zijn zoon Dave was de rust zelve toen hij kalmeringspil genomen had. Dat vertelt Dries op Facebook.
“Dave was heerlijk rustig vandaag”, begint de zanger zijn verhaal. Toen Dave ‘s nachts op de kamer kwam zocht hij naar een slaappil. Wat hij volgens Dries niet wist is dat Peter (de chauffeur van Dries) ook kalmeringstabletjes bij zich had. “Dave pakte in het donker het verkeerde stripje en nam een kalmeringspil in in plaats van een slaappil..! Wat een rust vandaag pfffffff”
http://www.show.nl/showfl(...)-op-vakantie-spanje/
Hij is weer goed bezig![]()
Wat ik me afvraag, is waarom die Dave gewoon niet naar school gaat. Hij is nog zo jong, thuis lijkt hij zat geld te hebben. Hij kan dus makkelijk naar het buitenland gaan, als hij vreest herkend te worden in NL. Er zijn zoveel interessante zaken op de wereld om kennis mee te maken en in te verdiepen. Er zijn ook veel mensen die niet gaan studeren of beperkt hebben gestudeerd wegens geldtekort. En hij kiest ervoor om te fungeren als een kledingpop, of teksten uit hoofd te leren bij acteren. Scène klaar en hij heeft er nooit meer wat aan. Klinkt echt raar.quote:Op woensdag 24 september 2014 12:20 schreef utrecht1970 het volgende:
[..]
Ook erg triest om dit weer wereldkundig te maken. Carrière van Dave gaat dezelfde kant op als zijn vader, meer in het nieuws door wat hij zegt of doet dan waar hij zijn brood mee probeert te verdienen.
In het buitenland is hij een nobody, hier is hij nog de zoon van..........quote:Op woensdag 24 september 2014 13:25 schreef Yiwei het volgende:
[..]
Wat ik me afvraag, is waarom die Dave gewoon niet naar school gaat. Hij is nog zo jong, thuis lijkt hij zat geld te hebben. Hij kan dus makkelijk naar het buitenland gaan, als hij vreest herkend te worden in NL. Er zijn zoveel interessante zaken op de wereld om kennis mee te maken en in te verdiepen. Er zijn ook veel mensen die niet gaan studeren of beperkt hebben gestudeerd wegens geldtekort. En hij kiest ervoor om te fungeren als een kledingpop, of teksten uit hoofd te leren bij acteren. Scène klaar en hij heeft er nooit meer wat aan. Klinkt echt raar.
Eigenwaarde en fatsoenquote:Op woensdag 24 september 2014 14:49 schreef Lucky_Strike het volgende:
Je moet ook wel een beetje verstand hebben om te studeren. Ik begin het idee te krijgen dat dat nou juist is wat ontbreekt bij die jongen
En dan die afknapper van dat accent opeens erbij... Haha!quote:Op dinsdag 30 september 2014 15:44 schreef WRH het volgende:
Echt he, zoals deze jongen telkens 'zwoel en sexy' () in de camera kijkt, ik voel gewoon plaatsvervangende schaamte. Ronduit gênant om naar zijn foto's te kijken.
Maar yeah, het is weer wereldnieuws dat de zoon van Dries Roelvink weer naar een feestje is geweest, wat is het toch weer een geweldige wereld.
En zo mannelijk ookquote:Op dinsdag 30 september 2014 15:44 schreef WRH het volgende:
Echt he, zoals deze jongen telkens 'zwoel en sexy' () in de camera kijkt, ik voel gewoon plaatsvervangende schaamte. Ronduit gênant om naar zijn foto's te kijken.
Maar yeah, het is weer wereldnieuws dat de zoon van Dries Roelvink weer naar een feestje is geweest, wat is het toch weer een geweldige wereld.
Ik heb bij die foto's altijd de indruk dat zijn ogen constant tranen of geïrriteerd zijn. Vervelende contactlenzen of zo.quote:
De zoon van Will Smith doet dat ook. Het ziet er echt zo sneu uitquote:Op dinsdag 30 september 2014 15:44 schreef WRH het volgende:
Volgens mij heeft ie gewoon een bril nodig.. zo keek ik vroeger ook toen ik er nog geen had, kon de krant niet lezen van een afstand en zat met samengeknepen ogen naar de TV te staren... ik herken dat welquote:Op dinsdag 30 september 2014 15:44 schreef WRH het volgende:
Die Jayden (ofzo) die heeft het kijken als een downie zich wel erg eigen gemaakt inderdaad. Als je zijn tweets leest heb je gelijk door dat hij rijp is voor het gesticht.quote:Op dinsdag 30 september 2014 20:21 schreef Lucky_Strike het volgende:
[..]
De zoon van Will Smith doet dat ook. Het ziet er echt zo sneu uit
Hoezo lees jij tweets van Jayden (of zo) Smith?quote:Op dinsdag 30 september 2014 20:25 schreef Klaploper het volgende:
Die Jayden (ofzo) die heeft het kijken als een downie zich wel erg eigen gemaakt inderdaad. Als je zijn tweets leest heb je gelijk door dat hij rijp is voor het gesticht.
Die zijn nogal viral gegaan. Heb zelf geen twitter account of zo. Ik zoek er wel even een paar op.quote:Op dinsdag 30 september 2014 20:29 schreef Copycat het volgende:
[..]
Hoezo lees jij tweets van Jayden (of zo) Smith?
http://www.suggest.com/ce(...)t-jaden-smith-tweetsquote:Op dinsdag 30 september 2014 20:38 schreef Klaploper het volgende:
[..]
Die zijn nogal viral gegaan. Heb zelf geen twitter account of zo. Ik zoek er wel even een paar op.
Oei, ook al een tamelijke nutcase.quote:Op dinsdag 30 september 2014 20:40 schreef Klaploper het volgende:
[..]
http://www.suggest.com/ce(...)t-jaden-smith-tweets
Allemaal echt van hem.
Laten wij als Fokkers! Daar alvast een titel voor verzinnenquote:Op woensdag 1 oktober 2014 06:42 schreef Pugg het volgende:
Vanochtend op de radio, er komt (zeer waarschijnlijk ) een real life soap van Pa en de rest van de familie.
DD, soms zit tegen, soms zit het mee!quote:Op woensdag 1 oktober 2014 07:56 schreef ikweethetookniet het volgende:
[..]
Laten wij als Fokkers! Daar alvast een titel voor verzinnen![]()
Triest, Drieser , Dave
quote:Op woensdag 1 oktober 2014 09:51 schreef tong80 het volgende:
Dave Roelvink heeft last van angstaanvallen sinds hij een paar nachten in de cel doorbracht. Het verblijf in de politiecel maakte grote indruk op hem. 'Nog steeds heb ik daardoor angstaanvallen', vertelt Dave in Story. ....
quote:Jezus wat een watje....angstaanvallen maar liefst. Pfff, die Dave is geen vent maar een kleuter. Had hij zijn teddybeer ook gemist in de cel?
Barbie gaat anders ook nog steeds goed.quote:Op woensdag 1 oktober 2014 10:45 schreef Copycat het volgende:
Wat een sukkel. En die RLS geloof ik niet zo, totaal geen gunfactor, die wannabe crimineel en zijn publiciteitsgeile pa.
Volgens mij loopt dat juist niet meer zo geweldig.quote:Op woensdag 1 oktober 2014 12:54 schreef Deckard het volgende:
[..]
Barbie gaat anders ook nog steeds goed.
Plus, daar begonnen de juridische strubbelingen ten tijde van de RLS. Waarna de teloorgang nog harder werd ingezet.quote:Op woensdag 1 oktober 2014 14:30 schreef Cynix ® het volgende:
Volgens mij loopt dat juist niet meer zo geweldig.
Semtex....wat ergquote:Op woensdag 1 oktober 2014 20:09 schreef SEMTEX het volgende:
Aww ik hoorde vandaag dit nummer tijdens het hardlopen en bedacht me dat het Dave's lijflied is
quote:Op woensdag 1 oktober 2014 21:26 schreef Adelante het volgende:
[..]
tong... wat erg van jou:
MUZ / Tong's centrale Dries Roelvink adoratie topic
Tong80 voorspelde het al in 2003quote:Op woensdag 1 oktober 2014 06:42 schreef Pugg het volgende:
Vanochtend op de radio, er komt (zeer waarschijnlijk ) een real life soap van Pa en de rest van de familie.
MUZ / Tong's centrale Dries Roelvink adoratie topic post nr 16quote:Wat zou interessanter zijn.
Een real live soap van Dries of van Wolter.
Wolter heeft natuurlijk wel iets meer flamboyante persoonlijkheid inzich.
quote:Op woensdag 1 oktober 2014 21:52 schreef ikweethetookniet het volgende:
[..]
Tong80 voorspelde het al in 2003
[..]
MUZ / Tong's centrale Dries Roelvink adoratie topic post nr 16
![]()
Ha ha haquote:Op woensdag 1 oktober 2014 22:14 schreef Ole het volgende:
Op AT5 is al eens een rls geweest over Dries http://www.at5.nl/tv/ik-ben-dries
http://www.at5.nl/tv/toen-op-de-buis/aflevering/9292
Dat was juist het geweldige!quote:
Idd toen de manager ermee stopte gaf hij Dries openlijk drie adviezenquote:Op donderdag 2 oktober 2014 12:21 schreef Ole het volgende:
Heb ze destijds allemaal gezien. Kreeg Dries zangles van Ben Cramer, maar had hij weer niet geoefend. Dries was drukker met de sportschool
Die manager is trouwens ook hilarisch.
In dit, maar ook in andere filmpjes, lees ik tussen de regels door dat pa heimelijk maar wat trots is op de pijpfilmpjes met zoon Dave. Zoon zelf staat ook altijd maar wat schaapachtig te ginnegappen. Ze denken écht dat dit in the long run goed is voor hun carrière.quote:Op donderdag 2 oktober 2014 11:44 schreef ikweethetookniet het volgende:
Dries Roelvink voelt zich schuldig
http://www.zie.nl/video/a(...)chuldig/55gzdxufdl9s
+ gratis ketting of ringquote:Op woensdag 1 oktober 2014 07:17 schreef WRH het volgende:
OMG, sleep dan de gele zwembroeken maar aan. Als de Action slim is dan koppelen ze er een mega reclame actie aan met 2 Driesjes, pardon, zwembroeken voor de prijs van 1, ofzo.
quote:Op donderdag 2 oktober 2014 17:47 schreef Ole het volgende:
Het is dezelfde Dries die ooit vertelde dat hij het in de kleedkamer met de bruid had gedaan.
http://www.telegraaf.nl/p(...)ermans_bruid___.html
Wat jij van voetbalgeschiedenis weet weet ik dan weer van SHO- geschiedenisquote:
We zouden bij Twee voor Twaalf een goed duo zijn Ole. Ik voor twaalfen jij erna.quote:Op donderdag 2 oktober 2014 18:16 schreef Ole het volgende:
[..]
Wat jij van voetbalgeschiedenis weet weet ik dan weer van SHO- geschiedenis
Hij wil niet in de succesvolle voetsporen van z'n vader treden.quote:Op zaterdag 4 oktober 2014 15:08 schreef ikweethetookniet het volgende:
Waarom niet in gele zwembroek zoals pa
[ afbeelding ]
quote:Op zaterdag 4 oktober 2014 15:11 schreef tong80 het volgende:
Hij wil niet in de succesvolle voetsporen van z'n vader treden.
http://www.telegraaf.nl/p(...)kt_in_gayclub__.htmlquote:Gele zwembroek
Jamai verrichtte de officiële openingshandeling. Hij zorgde ervoor dat de douche ging stromen. Aan Dave Roelvink was het daarna de taak om de douche in gebruik te nemen. Niet in een gele zwembroek, zoals papa Dries dat zou doen, hoewel er wel een geel stringetje voor hem klaar lag...
quote:Op zaterdag 4 oktober 2014 15:13 schreef ikweethetookniet het volgende:
http://www.telegraaf.nl/p(...)kt_in_gayclub__.html
Met filmpje![]()
quote:Op zaterdag 4 oktober 2014 15:17 schreef tong80 het volgende:
Hier wordt zelfs een blinde vink blij van.
Wel een blauwequote:Op zaterdag 4 oktober 2014 15:08 schreef ikweethetookniet het volgende:
Waarom niet in gele zwembroek zoals pa
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |