quote:
Baconballs met Nutella, Baconballs met Nutella..quote:Op donderdag 21 augustus 2014 20:56 schreef ChocoFan het volgende:
[..]We zijn inmiddels in het bezit van een 5 kg pot Nutella.
![]()
Mijn zoon wilde hem al een jaar.
quote:Op donderdag 21 augustus 2014 20:59 schreef Voxs het volgende:
[..]
[..]
Baconballs met Nutella, Baconballs met Nutella..
Nope, nu geen zin in beiden
Je geeft je zoon toch geen 5kg pot Nutella?quote:Op donderdag 21 augustus 2014 20:56 schreef ChocoFan het volgende:
[..]We zijn inmiddels in het bezit van een 5 kg pot Nutella.
![]()
Mijn zoon wilde hem al een jaar.
ja hier zit een sligro het dichtstbij dus hoop dat zij ze ook hebben anders ff door nd macroquote:Op donderdag 21 augustus 2014 20:58 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Graag gedaan, ik vind de macro altijd leuk om naar de verpakkingen in het groot te kijken.
Heeft hij helemaal zelf gekocht. Zonder hulp van mama.quote:Op donderdag 21 augustus 2014 20:59 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Je geeft je zoon toch geen 5kg pot Nutella?
kun je wel mooi je hele lijf meee insmeren voot nutellaseksquote:Op donderdag 21 augustus 2014 20:59 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Je geeft je zoon toch geen 5kg pot Nutella?
Sligro is toch bijna hetzelfde idee? En anders naar de macro.quote:Op donderdag 21 augustus 2014 21:00 schreef PeZu het volgende:
[..]
ja hier zit een sligro het dichtstbij dus hoop dat zij ze ook hebben anders ff door nd macro
Nog nooit geprobeerd.quote:Op donderdag 21 augustus 2014 21:02 schreef PeZu het volgende:
Chocolade en vlees kan nog best goed combineren
Chocolade en peper is sowieso een goede combi.quote:Op donderdag 21 augustus 2014 21:05 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Nog nooit geprobeerd.![]()
Het schijnt wel lekker te zijn in de chili con carne. Dus dat ga ik nog een keer proberen.
goede leverworst in de choco fontein dopenquote:Op donderdag 21 augustus 2014 21:05 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Nog nooit geprobeerd.![]()
Het schijnt wel lekker te zijn in de chili con carne. Dus dat ga ik nog een keer proberen.
De chocolade dan.![]()
jupsquote:Op donderdag 21 augustus 2014 21:06 schreef Voxs het volgende:
[..]
Chocolade en peper is sowieso een goede combi.
Ok, dat kan, vandaar de tip dan ook denk ik.quote:Op donderdag 21 augustus 2014 21:06 schreef Voxs het volgende:
[..]
Chocolade en peper is sowieso een goede combi.
Gatver.quote:Op donderdag 21 augustus 2014 21:06 schreef PeZu het volgende:
[..]
goede leverworst in de choco fontein dopen
eerst proberen dan getverenquote:
Ik wilde deze uitproberen want vanavond wat lui.quote:Op donderdag 21 augustus 2014 21:07 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Ok, dat kan, vandaar de tip dan ook denk ik.
En ben je in een UI testbui de afgelopen dagen?
Verandering is niet altijd eng.quote:Op donderdag 21 augustus 2014 21:09 schreef Voxs het volgende:
[..]
Ik wilde deze uitproberen want vanavond wat lui.
Maar ze "zit" niet lekker dus straks maar weer de andere
die is er nogquote:Op donderdag 21 augustus 2014 21:12 schreef liesje1979 het volgende:
Ze hadden eerst Milka met Tuc, die was lekker. Maar hier uit het assortiment.
Milkaquote:Op donderdag 21 augustus 2014 21:12 schreef liesje1979 het volgende:
Hier hebben ze die nog wel hoor.quote:Op donderdag 21 augustus 2014 21:12 schreef liesje1979 het volgende:
Dat dus.quote:Op donderdag 21 augustus 2014 21:17 schreef PeZu het volgende:
Sowieso zijn veel chocorepen lekkerder gekoeld e soms bevroren
Is dat van Cote D ? Dat wist ik niet. Als kind vond ik dat erg lekker. Ik wist niet dat het nog bestond.quote:
De laatste keer dat ik het kocht was bij de jumbo volgens mij.quote:Op donderdag 21 augustus 2014 21:18 schreef Voxs het volgende:
[..]
Is dat van Cote D ? Dat wist ik niet. Als kind vond ik dat erg lekker. Ik wist niet dat het nog bestond.
wie wil nou mijn koetjesrepenquote:Op donderdag 21 augustus 2014 21:20 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
De laatste keer dat ik het kocht was bij de jumbo volgens mij.
Die hebben wel vaker van die dingen, zoals koetjesrepen.
quote:Op donderdag 21 augustus 2014 21:22 schreef PeZu het volgende:
[..]
wie wil nou mijn koetjesrepen
Koetjesrepen in mijn vacht
Neem alstublieft mijn koetjesrepen
quote:Op donderdag 21 augustus 2014 20:46 schreef ChocoFan het volgende:
Bij de macro hadden ze deze, bijna gekocht, maar het is nou eenmaal slecht voor mij.
Deze hadden ze ook vast...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
ps. Deze had ik 22-6 al gepost..
Wat ie-j niet wilt dat oe geschied doet dat ook een ander niet
Die jeugd van tegenwoordig..quote:
Uitslover.quote:Op donderdag 21 augustus 2014 21:23 schreef Joezi het volgende:
Ik haal alleen chocolade bij een echte chocolatier. Die supermarkt troep is niet te vreten.
quote:
quote:Op donderdag 21 augustus 2014 21:23 schreef Inodder het volgende:
[..]
Deze hadden ze ook vast...
[ afbeelding ]
ps. Deze had ik 22-6 al gepost..
[ afbeelding ]
quote:
Aha. die kon ik nog niet.quote:
Ha, ja!quote:Op donderdag 21 augustus 2014 21:20 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
De laatste keer dat ik het kocht was bij de jumbo volgens mij.
Die hebben wel vaker van die dingen, zoals koetjesrepen.
Wat plat, ik haal de cacao altijd persoonlijk in de Congo en dan verwerk ik het zelf ....quote:Op donderdag 21 augustus 2014 21:23 schreef Joezi het volgende:
Ik haal alleen chocolade bij een echte chocolatier. Die supermarkt troep is niet te vreten.
Klopt, ze zijn niet meer te vreten als je volwassen bent.quote:Op donderdag 21 augustus 2014 21:26 schreef Inodder het volgende:
[..]
Ha, ja!
Laatst een keer meegenomen... In mijn herinneringen van vroeger waren ze heerlijk...
Maar ze bleken hardstikke goor
Eens, Smerig die koetjesrepen.quote:Op donderdag 21 augustus 2014 21:27 schreef PeZu het volgende:
Gore cacaofantasie is het mag geen chocolade heten
UTO / [UTOPIA SC #280]passievoorjenanustwassenmetbadstofribbroekenquote:Op donderdag 21 augustus 2014 21:25 schreef ChocoFan het volgende:
[..]We gaan niet alles onthouden hier hoor.
Ik ben bang van welquote:Op donderdag 21 augustus 2014 21:25 schreef ChocoFan het volgende:
[..]We gaan niet alles onthouden hier hoor.
ja iddquote:Op donderdag 21 augustus 2014 21:28 schreef Voxs het volgende:
[..]
Eens, Smerig die koetjesrepen.
Milka vind ik ook niet lekker. Te 'romig' ofzo.
Pffff, het is goed hoor, jij was eerder.quote:Op donderdag 21 augustus 2014 21:29 schreef Inodder het volgende:
[..]
UTO / [UTOPIA SC #280]passievoorjenanustwassenmetbadstofribbroeken
Je dacht er eerder anders over...quote:
quote:
Mijn comment ging meer over dat PeZu er zo enthousiast over was.quote:Op donderdag 21 augustus 2014 21:32 schreef Inodder het volgende:
[..]
Je dacht er eerder anders over...
[..]
Ach so...quote:Op donderdag 21 augustus 2014 21:33 schreef Baconbus het volgende:
[..]
Mijn comment ging meer over dat PeZu er zo enthousiast over was.
Zelf heb ik liever pure bacon, al die verwerkte troep is overrated.![]()
pffff alles wordt gelogd hierquote:Op donderdag 21 augustus 2014 21:33 schreef Baconbus het volgende:
[..]
ja offer mij maar opquote:Op donderdag 21 augustus 2014 21:33 schreef Baconbus het volgende:
[..]
Vond het heel aimabel van mezelf.quote:Op donderdag 21 augustus 2014 21:36 schreef PeZu het volgende:
[..]
ja offer mij maar op![]()
Ik was zo enthousiast omdat ik ze ga halen voor een chill sesiies met de dudes morgen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |