Ja, klopt de hals heeft een zekere bolling. Daarnaast is het ook nog zo dat de hals over de lengte een holling heeft en ook die kun je veranderen, maar dat gaan we niet doen, ik ben ervan overtuigd het het wel lukt met het iets omhoog brengen van het saddle, het gaat vaak maar om een kwart millimeter ofzoquote:Op donderdag 21 augustus 2014 20:42 schreef Braindead2000 het volgende:
[..]
Ik wou zeggen dat het dan raar is dat het maar met 1 snaar gebeurd. Maar het is natuurlijk de dikste van de twee middelste snaren en die fretten (en de hals) lopen een beetje krom.
quote:Op donderdag 21 augustus 2014 20:47 schreef Braindead2000 het volgende:
[..]
Dat was wel een orgastisch gevoel om na al die uren dat stukje metaal eruit te krijgen.
wat niet?quote:Op donderdag 21 augustus 2014 20:53 schreef Voxs het volgende:
Te verleidelijk de SC. Ik doe net alsof ik het niet heb gezien.
quote:Op donderdag 21 augustus 2014 20:53 schreef Voxs het volgende:
Te verleidelijk de SC. Ik doe net alsof ik het niet heb gezien.
quote:
Baconballs met Nutella, Baconballs met Nutella..quote:Op donderdag 21 augustus 2014 20:56 schreef ChocoFan het volgende:
[..]We zijn inmiddels in het bezit van een 5 kg pot Nutella.
![]()
Mijn zoon wilde hem al een jaar.
quote:Op donderdag 21 augustus 2014 20:59 schreef Voxs het volgende:
[..]
[..]
Baconballs met Nutella, Baconballs met Nutella..
Nope, nu geen zin in beiden
Je geeft je zoon toch geen 5kg pot Nutella?quote:Op donderdag 21 augustus 2014 20:56 schreef ChocoFan het volgende:
[..]We zijn inmiddels in het bezit van een 5 kg pot Nutella.
![]()
Mijn zoon wilde hem al een jaar.
ja hier zit een sligro het dichtstbij dus hoop dat zij ze ook hebben anders ff door nd macroquote:Op donderdag 21 augustus 2014 20:58 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Graag gedaan, ik vind de macro altijd leuk om naar de verpakkingen in het groot te kijken.
Heeft hij helemaal zelf gekocht. Zonder hulp van mama.quote:Op donderdag 21 augustus 2014 20:59 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Je geeft je zoon toch geen 5kg pot Nutella?
kun je wel mooi je hele lijf meee insmeren voot nutellaseksquote:Op donderdag 21 augustus 2014 20:59 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Je geeft je zoon toch geen 5kg pot Nutella?
Sligro is toch bijna hetzelfde idee? En anders naar de macro.quote:Op donderdag 21 augustus 2014 21:00 schreef PeZu het volgende:
[..]
ja hier zit een sligro het dichtstbij dus hoop dat zij ze ook hebben anders ff door nd macro
Nog nooit geprobeerd.quote:Op donderdag 21 augustus 2014 21:02 schreef PeZu het volgende:
Chocolade en vlees kan nog best goed combineren
Chocolade en peper is sowieso een goede combi.quote:Op donderdag 21 augustus 2014 21:05 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Nog nooit geprobeerd.![]()
Het schijnt wel lekker te zijn in de chili con carne. Dus dat ga ik nog een keer proberen.
goede leverworst in de choco fontein dopenquote:Op donderdag 21 augustus 2014 21:05 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Nog nooit geprobeerd.![]()
Het schijnt wel lekker te zijn in de chili con carne. Dus dat ga ik nog een keer proberen.
De chocolade dan.![]()
jupsquote:Op donderdag 21 augustus 2014 21:06 schreef Voxs het volgende:
[..]
Chocolade en peper is sowieso een goede combi.
Ok, dat kan, vandaar de tip dan ook denk ik.quote:Op donderdag 21 augustus 2014 21:06 schreef Voxs het volgende:
[..]
Chocolade en peper is sowieso een goede combi.
Gatver.quote:Op donderdag 21 augustus 2014 21:06 schreef PeZu het volgende:
[..]
goede leverworst in de choco fontein dopen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |