wtf jij bent slimquote:Op donderdag 21 augustus 2014 19:16 schreef Heeinz het volgende:
[..]
Bestel bij de McDonald's je drinken zonder ijs, je hebt meer drinken en het is toch al koud. Bestel ook bijv hamburgers zonder augurk, dan krijg je een hamburger die echt net gemaakt is
Waarom duurt 't met augurk langer dan?quote:Op donderdag 21 augustus 2014 19:16 schreef Heeinz het volgende:
hamburgers zonder augurk, dan krijg je een hamburger die echt net gemaakt is
Precies.quote:Op donderdag 21 augustus 2014 19:17 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Ik heb toch de hele 1ste helft gekeken
quote:Op donderdag 21 augustus 2014 19:17 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Waarom duurt 't met augurk langer dan?
Is dit een grap of begrijp je mij nietquote:Op donderdag 21 augustus 2014 19:17 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Waarom duurt 't met augurk langer dan?
Ik begrijp je nietquote:Op donderdag 21 augustus 2014 19:19 schreef Heeinz het volgende:
[..]
Is dit een grap of begrijp je mij niet
Ik hoop op een grap, ik kan wel een lolletje gebruiken namelijk.quote:Op donderdag 21 augustus 2014 19:19 schreef Heeinz het volgende:
[..]
Is dit een grap of begrijp je mij niet
Die heeft er alweer 2 in liggen in Frankrijk.quote:Op donderdag 21 augustus 2014 19:20 schreef ClapClapYourHands het volgende:
Toivonen had die bal gemaakt
Jawelquote:Op donderdag 21 augustus 2014 19:20 schreef FL_Freak het volgende:
[..]
Ga weg je geeft niks om voetbal.
Paxgodquote:Op donderdag 21 augustus 2014 19:21 schreef Paxcon het volgende:
PEC - Praag is veel leuker, maar wie ben ik
Diepquote:Op donderdag 21 augustus 2014 19:21 schreef Paxcon het volgende:
Als je bij de Mac komt en je bestelt een hamburger, krijg je er een die er misschien al een paar minuten ligt. Bestel je eentje zonder augurk maken ze die speciaal voor jou en is die lekker warm enzoquote:
Heb je een bril op?quote:Op donderdag 21 augustus 2014 19:21 schreef Paxcon het volgende:
Gaat het niet omquote:Op donderdag 21 augustus 2014 19:21 schreef Paxcon het volgende:
Ik kijk nu nog zwemmen op TV. Boeiender dan Feyenoord.quote:Op donderdag 21 augustus 2014 19:22 schreef Caland het volgende:
De voorbeschouwing op 7 is beter dan de wedstrijden. Geneegod.
Bedankt voor je verhelderende uitleg.quote:Op donderdag 21 augustus 2014 19:22 schreef Heeinz het volgende:
[..]
Als je bij de Mac komt en je bestelt een hamburger, krijg je er een die er misschien al een paar minuten ligt. Bestel je eentje zonder augurk maken ze die speciaal voor jou en is die lekker warm enzo![]()
+ je hebt geen augurk, nog beter
Geen dank. Kipnuggets met chilisaus bij de Mac, zomaar nog een tipquote:Op donderdag 21 augustus 2014 19:22 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Bedankt voor je verhelderende uitleg.
Even koffie pakken.
Dit doet mij aan een ander stadion denken.quote:Op donderdag 21 augustus 2014 19:23 schreef ClapClapYourHands het volgende:
Lekker druk in het PSV stadion
De helft is leeg
Altijd zo met dit soort boutwedstrijden.quote:Op donderdag 21 augustus 2014 19:23 schreef ClapClapYourHands het volgende:
De helft is leeg
Carnavalquote:Op donderdag 21 augustus 2014 19:23 schreef ClapClapYourHands het volgende:
De helft is leeg
Met de helft ben je nog heel voorzichtig. Zit maar 200 man ofzo.quote:Op donderdag 21 augustus 2014 19:23 schreef ClapClapYourHands het volgende:
De helft is leeg
Dit is racisme op another level.quote:Op donderdag 21 augustus 2014 19:24 schreef Aiciu het volgende:
Die Wijnaldum lijkt net een zwarte chinees
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |