heb liever iets minder goed geregeldquote:Op donderdag 21 augustus 2014 22:30 schreef Elan het volgende:
[..]
Hoe denk je dat die wegen en OV hier zo goed geregeld zijn je betaalt alleen al 25 cent meer per liter benzine en drie keer zoveel wegenbelasting.
Ben je ooit weleens in Belgie geweest?quote:Op donderdag 21 augustus 2014 22:30 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Je moet daar ook niet voor je plezier heengaan.
[..]
Is al een uur naar Amsterdam met de bus. Geen idee hoelang dan nog naar een willekeurige Belgische krottenwijk.
5 uur denk ik zo . Godver vooral die dorpen zijn echt skeerquote:Op donderdag 21 augustus 2014 22:30 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
[..]
Is al een uur naar Amsterdam met de bus. Geen idee hoelang dan nog naar een willekeurige Belgische krottenwijk.
quote:
Ja. Het stonk er ook echt 24/7 in dat grafland.quote:Op donderdag 21 augustus 2014 22:30 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ben je ooit weleens in Belgie geweest?
Zolang reizen voor een Belgisch mokkel. Kan ze beter hierheen komen en ook meteen blijven.quote:Op donderdag 21 augustus 2014 22:30 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
5 uur denk ik zo . Godver vooral die dorpen zijn echt skeer
verwijder dan gewoonquote:Op donderdag 21 augustus 2014 22:31 schreef Amarantha het volgende:
En elke dag naar elkaar openbaar op FB 'love you, wil je nooit meer kwijt. Xxxxx' Dat je dat af en toe doet.. oké maar elke dag op elke status
Die blijft ook zo grappig inderdaadquote:
Gewoon een trollende reactie erbij zetten. Elke dag weer.quote:Op donderdag 21 augustus 2014 22:31 schreef Amarantha het volgende:
En elke dag naar elkaar openbaar op FB 'love you, wil je nooit meer kwijt. Xxxxx' Dat je dat af en toe doet.. oké maar elke dag op elke status
Half zou ik zeggenquote:Op donderdag 21 augustus 2014 20:10 schreef supersof het volgende:
[..]
jimbo![]()
![]()
ik vroeg me eerder af of jij nog leefde
Haha is zo lullig, gaat ze vast vragen waarom als ze hier binnenkort weer eens langs komt op een zaterdagquote:
Terechte klachtquote:Op donderdag 21 augustus 2014 22:31 schreef Amarantha het volgende:
dan geef je gewoon de reden?quote:Op donderdag 21 augustus 2014 22:32 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Haha is zo lullig, gaat ze vast vragen waarom als ze hier binnenkort weer eens langs komt op een zaterdag
Dat wilde ik ook maarjaquote:Op donderdag 21 augustus 2014 22:32 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
[..]
Zolang reizen voor een Belgisch mokkel. Kan ze beter hierheen komen en ook meteen blijven.
Hoezo? Ik zou trouwens niet eens weten hoe.quote:Op donderdag 21 augustus 2014 22:30 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Goed moment om hem weer eens aan te spreken.
Je kan niet zomaar alles zeggen tochquote:Op donderdag 21 augustus 2014 22:32 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
dan geef je gewoon de reden?
Zie het probleem niet.
Je kan toch best zeggen dat je het godsgruwelijk irritant vind.quote:Op donderdag 21 augustus 2014 22:33 schreef Elan het volgende:
[..]
Je kan niet zomaar alles zeggen toch
Hoort sowieso niet echt op fb thuis, vind ik.quote:Op donderdag 21 augustus 2014 22:31 schreef Amarantha het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |