Yup , ruim 3 uur onderweg met de trein iedere week godverdommequote:Op donderdag 21 augustus 2014 22:26 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Mooie meisjes is prima hoor, maar dan moet je wel gewoon altijd in Nederland afspreken want om dat land daar in te trekken is zo'n gezeik.
klonk gewoon als een vuvuzela hahahaquote:
Belastingparadijs toch.quote:Op donderdag 21 augustus 2014 22:26 schreef Insomnia_ het volgende:
jan boskamp woont niet voor niets in belgie
quote:Op donderdag 21 augustus 2014 22:27 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Die is in Rotterdam opgegroeid dus die is wel gewend aan gepauper.
Niet weer deze discussiequote:Op donderdag 21 augustus 2014 22:27 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
komt ook door nederlandse mentaliteit
genoeg mensen die prima verdienen rijden vercrackte occasion
Ik nog wel langer denk ik.quote:Op donderdag 21 augustus 2014 22:27 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Yup , ruim 3 uur onderweg met de trein iedere week godverdomme
is geen discussie maar een feitquote:
Dat is waar.quote:Op donderdag 21 augustus 2014 22:25 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Dat is ook niet makkelijk, nog steeds niet.
Brugge is wel echt pauper als je daar loopt is het net Amsterdam dat veertig jaar geen renovatie gehad heeft.quote:Op donderdag 21 augustus 2014 22:27 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Die is in Rotterdam opgegroeid dus die is wel gewend aan gepauper.
schattig tochquote:Op donderdag 21 augustus 2014 22:28 schreef Amarantha het volgende:
Haha, ik ken een stelletje. Hebben nu 8 maanden en hij heeft nu een tattoo met een afdruk van haar mondlippen laten zetten. Ze waren paar maand terug al verloofd
Nederlanders zijn vervelend zuinig.quote:Op donderdag 21 augustus 2014 22:28 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
is geen discussie maar een feit
het is echt niet dat duitsers en belgen veel rijkeren hebben in vergelijking met nederland
kopen gewoon mooie waggie
zijn ook goedkopre
Noord Holland is veel langer ja . Al hoef je misschien maar 2 keer over te stappenquote:
Wat schattig zeg.quote:Op donderdag 21 augustus 2014 22:28 schreef Amarantha het volgende:
Haha, ik ken een stelletje. Hebben nu 8 maanden en hij heeft nu een tattoo met een afdruk van haar mondlippen laten zetten. Ze waren paar maand terug al verloofd
Wow.quote:Op donderdag 21 augustus 2014 22:28 schreef Amarantha het volgende:
klopt.quote:Op donderdag 21 augustus 2014 22:29 schreef Fera het volgende:
[..]
Nederlanders zijn vervelend zuinig.
Ik vind het echt zieligquote:
Nee, al jaren niet meer.quote:Op donderdag 21 augustus 2014 22:29 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Spreek je die Belg nog wel eens?
Lekker de naam van je vriendin als tat na een week verkeringquote:
Hoe denk je dat die wegen en OV hier zo goed geregeld zijn je betaalt alleen al 25 cent meer per liter benzine en drie keer zoveel wegenbelasting.quote:Op donderdag 21 augustus 2014 22:28 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
is geen discussie maar een feit
het is echt niet dat duitsers en belgen veel rijkeren hebben in vergelijking met nederland
kopen gewoon mooie waggie
zijn ook goedkopre
Je moet daar ook niet voor je plezier heengaan.quote:Op donderdag 21 augustus 2014 22:28 schreef Elan het volgende:
[..]
Brugge is wel echt pauper als je daar loopt is het net Amsterdam dat veertig jaar geen renovatie gehad heeft.
Al die zeventiende eeuwse geveltjes zijn kapot en alles is smerig.
Is al een uur naar Amsterdam met de bus. Geen idee hoelang dan nog naar een willekeurige Belgische krottenwijk.quote:Op donderdag 21 augustus 2014 22:29 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Noord Holland is veel langer ja . Al hoef je misschien maar 2 keer over te stappen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |