Laat maar weten als je wat hebt gevonden en toe bent aan gezinsuitbreidingquote:Op vrijdag 22 augustus 2014 16:31 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
[..]
Ja er staat momenteel niks naar ons zin te koop in de plaats waar wij naartoe willen wat in onze prijs categorie valt haha. Waren er met 1 bezig bij het willen van een bid uitbrengen kregen we de mededeling verkocht. Dus we zoeken verder
Zal ik doen. Maar ik blijf meelezen/postenquote:Op vrijdag 22 augustus 2014 16:36 schreef Miss_Isis het volgende:
[..]
Laat maar weten als je wat hebt gevonden en toe bent aan gezinsuitbreiding
Jij hebt straks echt wel een Nori-pupquote:Op vrijdag 22 augustus 2014 17:33 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
[..]
Zal ik doen. Maar ik blijf meelezen/posten
Als het aan mij zou liggen ja. Ik vind het namelijk echt fantastisch hoe Isis met haar dieren omgaat enzo. Maar gelukkig ook voor mezelf heb ik hier nog iemand in huis die nog wel met zijn verstand kan denken haha.quote:Op vrijdag 22 augustus 2014 17:36 schreef Valerie. het volgende:
[..]
Jij hebt straks echt wel een Nori-pup![]()
Te dom zijn om te poepen en dan toch je mening spuien. Het zou verboden moeten worden.quote:Op zaterdag 23 augustus 2014 14:06 schreef Rode_banaan het volgende:
Je hond gebruiken als geldmachine. Het zou verboden moeten worden.![]()
![]()
![]()
![]()
Heel slim, alvast rustig in de week leggen, dan heeft hij nog even de tijd om er aan te wennen. Zo pak ik dit soort dingen ook altijd aanquote:Op zaterdag 23 augustus 2014 11:31 schreef Qwea het volgende:
*zachtjes lacht*
Ik noemde tussen neus en lippen door dit topic en een evt labje erbij, tegen Mo... het werd niet afgeschoten vooralsnog
Preciesquote:Op zaterdag 23 augustus 2014 15:00 schreef Miss_Isis het volgende:
[..]
Heel slim, alvast rustig in de week leggen, dan heeft hij nog even de tijd om er aan te wennen. Zo pak ik dit soort dingen ook altijd aan
Ah, duidelijk, jullie zijn van harte welkomquote:Op zaterdag 23 augustus 2014 15:14 schreef Qwea het volgende:
[..]
PreciesNiet gelijk met een pup aan komen zetten. Dikke kans trouwens dat als je pups hebt, we "even komen kijken".
Ja gewoon puppyknuffelen hoor! Meer niet.quote:Op zaterdag 23 augustus 2014 15:19 schreef Miss_Isis het volgende:
[..]
Ah, duidelijk, jullie zijn van harte welkomKom vooral eens geheel vrijblijvend kennis maken met de puppy's als ze er zijn, wordt vast reuze gezellig
Tuurlijk. En misschien een kopje koffie drinken, meer niet.quote:Op zaterdag 23 augustus 2014 16:16 schreef Qwea het volgende:
[..]
Ja gewoon puppyknuffelen hoor! Meer niet.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."If cats looked like frogs we'd realize what nasty, cruel little bastards they are." ~ Terry Pratchett.
Kom eens kijken F&F / Op de Beestenboerderij, Deel III!
Bedankt voor het compliment, maar ze komt niet uit een werklijn hoor, dat is me te arbeidsintensief. Ze staat hier gewoon gunstig op de fotoquote:Op zaterdag 23 augustus 2014 18:21 schreef _Multiply86_ het volgende:
Mooi labje, tenminste niet zo'n dikke show lab.. zeker meer field trial lijnen ook?
Ben benieuwd naar de pupjes... hier nog 1,5 tot 2 jaar wachten voordat er een nestje komt als alles verder in orde is.
Leuk! Al zou ik het persoonlijk misschien wel jammer vinden als het nestje van mijn hond bij een ander thuis geboren zou worden, ook al is dat de officiële (mede) eigenaar. Aan de andere kant, het scheelt wel heel veel (schoonmaak)werk!quote:Op zaterdag 23 augustus 2014 20:00 schreef _Multiply86_ het volgende:
Ze heeft ook niet zo'n zware kop zoals je weleens ziet.. showlabjes zijn tonnetjes.
Met de Weim ja, is nu net 16 maanden. Nestje niet bij mij hoor, ik heb haar samen met de fokker dus ze krijgt nestje bij haar. Is ook een vriendin van mij. Uiterlijk zit verder wel goed, ze heeft ook al een aardig lijstje met titels. HD en ED doen we als ze 18 maanden is. Hopelijk voor het nestje nog een C diploma erop en misschien veldwerk kwalificatie, zou leuk zijn
Heb je een foto?quote:Op zondag 24 augustus 2014 14:26 schreef Qwea het volgende:
Ooh lol, dat heeft link ook! Niet zo extreem, maar als je op zijn oren kijkt zijn ze met bruine gloed
Dit is brindle omdat het geen effen tan aftekening is op de pootjes, maar lichtgekleurde haartjes tussen de donkere haren. Je hebt ze ook wel in black&tan, dus met effen lichte plekken, dan zien ze er een beetje uit als rottweilersquote:Op zondag 24 augustus 2014 14:31 schreef oh-oh het volgende:
Grappig dat dat brindle heet en niet black and tan, bij brindle denk ik echt aan die getijgerde honden
Nee de kleuren zijn bij een show wel allemaal samen en door elkaar heen in dezelfde groep. Maar een zo duidelijke kleurfout is volgens mij wel diskwalificerend; ik weet in ieder geval dat je er niet mee kan showen en fokken. Dus dan neem ik aan dat je gediskwalificeerd wordt als je het probeertquote:Op zondag 24 augustus 2014 14:33 schreef oh-oh het volgende:
Labjes showen net als poedel ook op kleur of niet? Volgens mij is het dan idd een disk.
Ja dat heet ook zo iddquote:Op zondag 24 augustus 2014 14:34 schreef oh-oh het volgende:
Ik dacht dat brindle gewoon zo heet als de hele hond die kleur heeft en dus niet zoals bij deze overwegend zwart met wat bruine accenten, dus ik heb weer wat geleerd.
Ik moet er niet aan denken om naast mijn 4 honden nog een nestje in huis te hebben haha.quote:Op zondag 24 augustus 2014 14:17 schreef Miss_Isis het volgende:
[..]
Leuk! Al zou ik het persoonlijk misschien wel jammer vinden als het nestje van mijn hond bij een ander thuis geboren zou worden, ook al is dat de officiële (mede) eigenaar. Aan de andere kant, het scheelt wel heel veel (schoonmaak)werk!
Ah, wel de lusten maar niet de lasten dus; elke week een paar keer puppyknuffelen en daarna lekker naar huis en de fokker met alle troep achter laten. Dat is helemaal slim geregeldquote:Op zondag 24 augustus 2014 15:27 schreef _Multiply86_ het volgende:
[..]
Ik moet er niet aan denken om naast mijn 4 honden nog een nestje in huis te hebben haha.
Bij het vorige nestje veel opgepast, maar blij als ik weer naar huis kon gaan haha.
Ze zit dichtbij, kan zoveel langskomen als ik wil en ze is gek op de fokker dus geen probleem. Waarschijnlijk pas ik dan ook een paar dagen per week op.
Ik vind zelf blond het mooist. Blonden hebben zo'n lief koppie vaak vind ik, en een lieve zachte uitdrukking. Maar misschien is mijn voorkeur ook wel deels ingegeven doordat ons teefje vroeger toen ik klein was een blonde wasquote:Op zondag 24 augustus 2014 15:28 schreef _Multiply86_ het volgende:
Ik vind die kleur van de pup wel mooi, jammer dat het niet mag haha. Bruin en zwart vind ik sowieso bij dit ras het mooiste.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |