FireFox1 had het goed, maar schreef het verkeerd, hoort hij het punt niet te krijgen?quote:Op donderdag 21 augustus 2014 20:59 schreef Borizzz het volgende:
[..]
Dragon +1
Op iPad is posten nog lastig, kan verder nu.
Het moet een -1 zijn voor de spellingquote:Op donderdag 21 augustus 2014 20:56 schreef DragonFodder het volgende:
[..]
Dan heeft FireFox1 het punt wat mij betreft.
quote:Op donderdag 21 augustus 2014 21:00 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Het moet een -1 zijn voor de spellig
Niet gaan mierenneukenquote:
Dingdingding!quote:Op donderdag 21 augustus 2014 21:14 schreef Sands het volgende:
Speelde allemaal in een film met Morgan Freeman
Gaat je vast wel lukkenquote:Op donderdag 21 augustus 2014 21:19 schreef Sands het volgende:
Nog maar 19 punten om in te halenmoet te doen zijn.
Stop pretending I have a chancequote:
quote:Op donderdag 21 augustus 2014 21:28 schreef DragonFodder het volgende:
[..]
Stop pretending I have a chance
quote:My momma always said, "Life was like a box of chocolates. You never know what you're gonna get."
Als je het topic dood gooit dan gaat het natuurlijk nooit lukkenquote:
Wat bedoel je, hoe? Wat voor skillz mis je op de iPad?quote:
quote:A man wanting to stay in the US enters into a marriage of convenience, but it turns into more than that.
quote:A man's personality is dramatically changed after surviving a major airline crash.
quote:During a rural picnic, a few students and a teacher from an Australian girls' school vanish without a trace. Their absence frustrates and haunts the people left behind.
quote:A young Amish boy is sole witness to a murder; policeman John Book goes into hiding in Amish country to protect him until the trial.
Check, game on.quote:Op vrijdag 22 augustus 2014 00:21 schreef dekatophetspek het volgende:
Master and Commander
Witness
Gallipoli (prachtige oorlogsfilm met Mel Gibson)
Asap +1quote:
Zegt me helemaal niets zonder plaatjequote:
Zegt mij nietsquote:Op vrijdag 22 augustus 2014 09:25 schreef GradB het volgende:
er staat me alleen iets bij van een film over drummen...
Powers Boothe around the world?
Ik had deze in mijn hoofd Adventures of Powerquote:
Hehe nope. Dit is een bekende acteur. Ik kan geen plaatje posten. Kan iemand dat voor mij doen? Thanksquote:Op vrijdag 22 augustus 2014 09:49 schreef GradB het volgende:
[..]ý
Ik had deze in mijn hoofd Adventures of Power
In de film heet die gast Power, eerste waar mijn gedachten naartoe gingen... maar niet wat je zoekt zo te zien
En wel around the world in 80 days. Gok ikquote:Op vrijdag 22 augustus 2014 10:01 schreef Dopekoe het volgende:
Ik denk dat ie in een film met Jackie Chan zit
Zit hij niet inquote:Op vrijdag 22 augustus 2014 10:03 schreef DragonFodder het volgende:
[..]
En wel around the world in 80 days. Gok ik
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |