abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_143669416
Aangezien ik op een nieuwe printer over ben (die andere cartridges gebruikt )heb ik hier nog 4 officiële hp 300 cartridges netjes in ongeopende verpakking liggen.

Bij de webwinkels zijn ze vanaf 10 p/s te krijgen dus 20 euro (edit prijs verlaagt naar 20 eurie) voor de alle 4 lijkt me een mooie deal voor de liefhebber.

Je mag ze op komen halen, maar ik stuur ze net zo lief naar je op.

Bieden en mailen mag.

Met vriendelijke groet,
Barbabassie

[ Bericht 3% gewijzigd door barbabassie op 23-08-2014 11:23:56 ]
pi_143694168
20 euro is ook, ok.

Ik heb ze hier toch liggen en vind het maar zonde ;)
pi_143736055
kan niemand HP cartridges gebruiken? is toch een leuk dealtje ;)
pi_143764373
ochtend bewump
  zondag 24 augustus 2014 @ 11:04:11 #5
20849 Fred
Beroepschagrijn
pi_143765411
Passen ze ook in een officejet 6500?
So we just called him Fred
pi_143791368
een diepteonderzoek (google ;) ) heeft uitgewezen dat er HP 920 cartridges in de officejet 6500 gaan.

Deze cartridges zijn voor verschillende types van o.a. de :

HP deskjet:
HP photosmart:
HP Envy:

Kan wel een foto maken maken de lijst met printers voor de liefhebber
pi_143878710
Bump;

Niemand? het is zo zonde (ook voor het milieu) om 4 gloedjenieuwe cartridges weg te gooien. en 5 euro voor een genuine cartridge lijkt me best een leuke deal. Zijn niet zelf hervuld of ietsdergelijks want ze zitten nog netjes verzegeld in de HP verpakking.
  woensdag 27 augustus 2014 @ 13:49:28 #8
1124 Mark
Awesome dad from hell
pi_143881020
Liggen ze al lang? Kan me herinneren dat er ook een houdbaarheidsdatum op zat
We used to hate people - Now we just make fun of them - It's more effective that way
Elk jaar Towel Day!(2)](3)
Dommage arachide-fromage
pi_143885043
ik heb even voor je opgezocht:

--------------------------------------
Conclusie (onder aan het artikel)
In het kort: een cartridge is gemiddeld 2 jaar (24 maanden) houdbaar na dat de garantie is verlopen (de datum op de cartridge zelf). Als deze datum verlopen is, hoeft dit echter niet te betekenen dat het product niet meer werkt. In de printer is dit 18 maanden na het installeren. Dit wordt niet opgeteld bij de 24 maanden.
Bron: https://www.inktweb.nl/bl(...)-cartridge-houdbaar/
--------------------------

De garantie op cartridge zelf staat tot mei 2014. Volgens het bovenstaande artikel zijn ze dus nog (2 jaar na de garantie) minimaal tot mei 2016 te gebruiken. Hierbij staat ook: Als deze datum verlopen is, hoeft dit echter niet te betekenen dat het product niet meer werkt

Ze zijn natuurlijk nog gewoon verzegeld en luchtdicht verpakt dus het lijkt me dat ze nog een goede tijd te gebruiken zijn.
  woensdag 27 augustus 2014 @ 16:08:28 #10
1124 Mark
Awesome dad from hell
pi_143885366
Oh, het is niet voor mij hoor. Ik heb zelf een laserprinter, nooit spijt van gehad.
We used to hate people - Now we just make fun of them - It's more effective that way
Dommage arachide-fromage
pi_143885645
Dan is er direct een antwoord voor als iemand het zich afvraagt ;).

In de theorie zit er dus een houdbaarheids datum op (2 jaar na de garantie datum), Maar in de praktijk valt het reuze mee. Enkel als hij in de printer zit en dus doorgeprikt is en de kop al geprint heeft kan de print uitdrogen. Maar dat is in deze dus niet het geval ;)

Edit: en daarbij is de gestelde dat als in het artikel dus ook nog lang niet verlopen nog een kleine 2 jaar

[ Bericht 10% gewijzigd door barbabassie op 27-08-2014 16:22:02 ]
  woensdag 27 augustus 2014 @ 16:33:04 #12
1124 Mark
Awesome dad from hell
pi_143886148
Er zijn ook printers die die datum herkennen waardoor het een probleem kan zijn. Maar goed, dat mag ieder voor zichzelf checken
Dommage arachide-fromage
pi_143887021
Kan ik over datum inkt cartridges nog gebruiken?
Ja. Als de cartridge over datum is, kunnen deze nog gewoon gebruikt worden. De vermelde datum is niet een ‘te gebruiken tot’ datum, maar een ‘garantiedatum’. De fabrikant kan niet meer de kwaliteit van het product garanderen. Er zijn wel een aantal HP printers welke kunnen weigeren met printen als de datum verlopen is. Sommige van deze printers kunnen de houdbaarheidsdatum negeren zodat er verder geprint kan worden.

bron: https://www.inktweb.nl/bl(...)-cartridge-houdbaar/

N.a.v.
Mocht het echt zo zijn dat ze niet meer functioneren (wat over het algemeen dus niet zo is). Krijg je natuurlijk gewoon je geld terug.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')