Ah dikke prima, dat King 810 vond ik echt niets, een beetje black metal erbij kan geen voor mij geen kwaadquote:Op woensdag 6 mei 2015 12:25 schreef indiaantje89 het volgende:
King 810 heeft afgezegd. Hiervoor in de plaats komt het Limburgse: Carach Angren.
quote:Gynaecoloog tegen 'stervende foetus'
NIJMEGEN - Gynaecoloog Bertho Nieboer van het Radboudumc heeft de gemeente Nijmegen opgeroepen om posters voor hardrockfestival Fortarock weg te halen. Nieboer vindt het namelijk aanstootgevend dat aanstaande ouders worden geconfronteerd met de naam Dying Fetus, een van de bands die optreedt op Fortarock. Nieboer zette zijn klacht op Twitter:
Oproep aan @gem_nijmegen om reclameborden voor death metal festival met bandnamen als "Dying Fetus" te verwijderen! pic.twitter.com/eAqYNFHrXW
— Bertho Nieboer (@DokterBertho) May 27, 2015
In een toelichting aan dagblad De Gelderlander zegt de gynaecoloog dat de posters grenzen aan het onbetamelijke: ,,De posters hangen onder andere rondom het ziekenhuis. Als iemand net een kindje is verloren, kan het heel heftig zijn om zo groot die bandnaam te zien. Een kind kwijtraken is erg ingrijpend."
Een gemeentewoordvoerder laat echter aan De Gelderlander weten niets aan de posters te kunnen doen. Robert Korstanje van Fortarock wijst er bovendien op dat Dying Fetus helemaal niets van doen heeft met stervende foetussen: ,,Ik snap het punt van Nieboer wel, maar de bandnaam staat klein onderaan de poster. Iemand die niet is geïnteresseerd in het festival zal dat niet aandachtig lezen."
Jij dan?quote:
Gezelligquote:
25 graden is prima te doenquote:Op vrijdag 29 mei 2015 23:52 schreef xibalba het volgende:
Hmmmm...hoopte op mooi weer, maar het lijkt erop dat het bloedheet gaat worden. Misschien iets teveel van het goede...
Heel veel warmer zal het wel niet worden, alhoewel met al die zwarte shirts die daar gaan lopenquote:Op vrijdag 29 mei 2015 23:58 schreef xibalba het volgende:
[..]
Als het daarbij blijft, ben ik tevreden
Doen ze ook genoegquote:Op maandag 1 juni 2015 13:38 schreef Audreyoot het volgende:
Last minute besloten ook te gaanHoop alleen dat SlipKnot ook een beetje oude nummers speelt
Mooi, ik heb sinds Iowa eigenlijk nauwelijks nog SlipKnot geluisterd. Vond Iowa namelijk niet zo vet, schijnbaar is die laatste cd wat beter dus ben benieuwdquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[b] Op Zaterdag 26 april 2008 22:35 schreef lauwert het volgende:[/b]
[i] Waar zouden we toch zijn zonder onze geliefde D_A O+ [/i]
die hebben ze al bijna 15 jaar niet gespeeld...quote:Op maandag 1 juni 2015 15:39 schreef Audreyoot het volgende:
Cool, wel jammer dat ze no life niet spelen.
Ik word oudquote:Op maandag 1 juni 2015 20:00 schreef Tokus het volgende:
[..]
die hebben ze al bijna 15 jaar niet gespeeld...
Ditquote:Op woensdag 3 juni 2015 12:26 schreef Dark_Angelus het volgende:
Ik denk eigenlijk dat het wel goed gaat uitpakken
Zou zeker kunnen hoor, groter is lang niet altijd beter.quote:Op woensdag 3 juni 2015 12:26 schreef Dark_Angelus het volgende:
Ik denk eigenlijk dat het wel goed gaat uitpakken
Oeh idd, was me nog niet opgevallen, maar een tent is wel stukken sfeervoller.quote:
Had ik ook, ik heb besloten om niet te gaanquote:Op donderdag 4 juni 2015 14:34 schreef Loveless85 het volgende:
Zit nog te twijfelen of ik half dagje ga (zo rond Epica / Hatebreed binnen vallen) of de accreditatie maar aan de wilgen hang.
Er kan volgens mij bij ons niemand anders, dus even kijken wat ik doe, anders geef ik 'm terug.quote:Op donderdag 4 juni 2015 14:39 schreef Mark het volgende:
[..]
Had ik ook, ik heb besloten om niet te gaan
Misschien weet Tokus wat je het beste kan doenquote:
teh interwebz, gewoon 'reporter'.quote:
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |