quote:
Vannacht moest ik dat om Voetbalfansquote:Op donderdag 21 augustus 2014 16:17 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Dat is positief
Moeten huilen van het lachen
Gaat het wel goed?quote:Op donderdag 21 augustus 2014 16:17 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Vannacht moest ik dat om Voetbalfans![]()
quote:
quote:Op donderdag 21 augustus 2014 16:17 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ik snap naaktfoto's op FOK! nooit zo goed. Waarschijnlijk is het toch een vorm van vissen naar complimenten maar ik geloof dat ik mij netjes heb weten in te houden over de jaren.
Verdomme. JR... onbetrouwbaar ben je ookquote:Op donderdag 21 augustus 2014 16:16 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Die heeft ondertussen iedereen al ontvangen in DM toch>
Gewoon anoniem op 4chan posten toch?quote:Op donderdag 21 augustus 2014 16:17 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ik snap naaktfoto's op FOK! nooit zo goed. Waarschijnlijk is het toch een vorm van vissen naar complimenten maar ik geloof dat ik mij netjes heb weten in te houden over de jaren.
quote:Op donderdag 21 augustus 2014 16:17 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Dat is positief
Moeten huilen van het lachen
quote:
Pff dan zal ik maar niet toegeven dat ik ze op mijn tinder heb gezet om dates te ritselen.quote:Op donderdag 21 augustus 2014 16:18 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
[..]
Verdomme. JR... onbetrouwbaar ben je ook
Ohquote:Op donderdag 21 augustus 2014 16:18 schreef Jimbo het volgende:
maar ja lb, voor koekjes kom ik mn autistenhok wel uit
Nee lachen om die treurigheid, ik kan daar echt heel erg van genieten.quote:Op donderdag 21 augustus 2014 16:18 schreef Fok-it het volgende:
Bij dat soort programma's is het vooral huilen van verdriet
Op 4chan post ik slechts in /requestquote:Op donderdag 21 augustus 2014 16:18 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Gewoon anoniem op 4chan posten toch?
quote:Fake Nude Request: Please can someone fake nude this girl? Thank you
Je kent het wel.quote:fakes please: could someone face swap these two girls into some hardcore lesbian action?
Ik heb dat echt vaakquote:
Ja, hier word je weer mooi met de neus op de feiten gedrukt. die jongen kan je tussen neus en lippen door nog alles proberen te vertellen maar bij elke mogelijke gelegenheid neemt hij je bij de neusquote:Op donderdag 21 augustus 2014 16:18 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
[..]
Verdomme. JR... onbetrouwbaar ben je ook
heb dat alleen als ik geblowd heb en iemand gooit zijn gedachten weer in de groepquote:Op donderdag 21 augustus 2014 16:20 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ik heb dat echt vaakals ik een goeie lachbui heb lopen de tranen over m'n wangen
gieren brullen!quote:
leeft sof nog ?quote:Op donderdag 21 augustus 2014 16:21 schreef LittleBrownie het volgende:
Sof aan het lachen maken op TC
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |