Was ook sarcastisch.quote:
quote:Op donderdag 21 augustus 2014 17:24 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Wietplantages opgerold, reacties:Oké Dagoduck. Hier heb je een foto van een hond.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wat zal ik daar eens op reageren?![]()
omgggggggquote:Op donderdag 21 augustus 2014 17:25 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Oké Dagoduck. Hier heb je een foto van een hond.
[ afbeelding ]
Klinkt goedquote:Op donderdag 21 augustus 2014 17:26 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Een bosje rode bonbons sturen.
quote:
Bosje rode bonbons doen het altijd goedquote:Op donderdag 21 augustus 2014 17:27 schreef Etsu het volgende:
[..]
Klinkt goed
Zou ze me dan leuk vinden denk je?
Jij denkt "Dagoduck krijgt een lieve hond voor zijn willekeurige post laat ik ook maar iets willekeurigs posten" ?quote:Op donderdag 21 augustus 2014 17:26 schreef Amarantha het volgende:
Ik heb een keer bonbons gekregen van Bondage
quote:Op donderdag 21 augustus 2014 17:28 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Jij denkt "Dagoduck krijgt een lieve hond voor zijn willekeurige post laat ik ook maar iets willekeurigs posten" ?
Bij deze
[ afbeelding ]
Zo ben ik. Ik laat partners altijd erg lang wachten.quote:Op donderdag 21 augustus 2014 17:28 schreef wietparkiet het volgende:
"Waiting for your partner" duurt lang flips
Ik ga kijken wat ik kan doenquote:Op donderdag 21 augustus 2014 17:27 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Bosje rode bonbons doen het altijd goed
Wie vind jou nou niet leukquote:Op donderdag 21 augustus 2014 17:27 schreef Etsu het volgende:
[..]
Klinkt goed
Zou ze me dan leuk vinden denk je?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |