Nachtbaggerquote:
wat kan ik zeggen, als je het niet weet of niet op let gaat het zo aan je neus voorbijquote:Op donderdag 21 augustus 2014 16:39 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Bedankt voor het geven van deze informatie.
noord brabandt tvquote:
neequote:
er gaat ook niets jouw neus voorbij vandaag he ?quote:
Wat dat betreft ben ik een echte speurneusquote:Op donderdag 21 augustus 2014 16:55 schreef Jimbo het volgende:
[..]
er gaat ook niets jouw neus voorbij vandaag he ?
komt doordat je zoveel met je neus in de boeken zit de laatste tijdquote:Op donderdag 21 augustus 2014 16:56 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Wat dat betreft ben ik een echte speurneus
Who nose.quote:Op donderdag 21 augustus 2014 16:59 schreef Jimbo het volgende:
[..]
komt doordat je zoveel met je neus in de boeken zit de laatste tijd
Je neemt hem nu wel bij de neus om zijn grap over te nemen. Maar tussen neus en lippen door gezegd. Jimbo houdt het ook neus vol zonder dat het nog grappig is.quote:Op donderdag 21 augustus 2014 16:56 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Wat dat betreft ben ik een echte speurneus
Je gedraagt je weer eens als een wijsneus RittleLabbit.quote:Op donderdag 21 augustus 2014 17:00 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Je neemt hem nu wel bij de neus om zijn grap over te nemen. Maar tussen neus en lippen door gezegd. Jimbo houdt het ook neus vol zonder dat het nog grappig is.
Jij kijkt gewoon niet verder dan je neus lang is. Als je iets beter je best doet val je geheid met je neus in de boter.quote:Op donderdag 21 augustus 2014 17:01 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Je gedraagt je weer eens als een wijsneus RittleLabbit.
ja zit je weer uit je neus te peuteren ja ?quote:Op donderdag 21 augustus 2014 17:05 schreef JR-Style-93 het volgende:
Het toppunt van verveling is wel weer toegeslagen.
quote:Op donderdag 21 augustus 2014 17:05 schreef Jimbo het volgende:
[..]
ja zit je weer uit je neus te peuteren ja ?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |