quote:
quote:Autoflowering cannabis varieties automatically switch from vegetative growth to the flowering stage with age, as opposed to the ratio of light to dark hours required with photoperiod dependent/short-day strains. Many autoflowers will be ready to harvest in less than 10 weeks from seed.[1] Dwarf varieties can have short stature[2] while still giving decent yield. Conversely "super autos" can take over 100 days to mature and can reach over 6 feet tall.
MUST HAVE NAU GIEBBBquote:
ik droomde dat jij aan het twerken was, das ook best bijzonder tochquote:Op donderdag 21 augustus 2014 14:59 schreef liesje1979 het volgende:
Je zoon een fleshlight voor zijn verjaardag geven is op zijn minst bijzonder.
Lol. Absoluut. Des te meer omdat ik geen kont heb.quote:Op donderdag 21 augustus 2014 14:59 schreef Pavement het volgende:
[..]
ik droomde dat jij aan het twerken was, das ook best bijzonder toch
hoe poep je danquote:Op donderdag 21 augustus 2014 15:00 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Lol. Absoluut. Des te meer omdat ik geen kont heb.
quote:Op donderdag 21 augustus 2014 14:59 schreef liesje1979 het volgende:
Goed om open te zijn, als ze met problemen zitten komen ze tenminste naar je toe ipv ziich schamen en er mee blijven rond lopenquote:Op donderdag 21 augustus 2014 15:01 schreef ChocoFan het volgende:
[..]Ik weet het. Hij werd 17 is het dan beter.
En laat ik maar niet beginnen over vaders die hun zoon voor hun 18e naar de hoeren sturen.
Laat mij maar een fleshlight geven dan.
quote:Op donderdag 21 augustus 2014 15:02 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Een anus heb ik wel. Maar dat twerkt wat lastig.
Juist, jij snapt hem.quote:Op donderdag 21 augustus 2014 15:02 schreef Pavement het volgende:
[..]
Goed om open te zijn, als ze met problemen zitten komen ze tenminste naar je toe ipv ziich schamen en er mee blijven rond lopen
Beter hangt een beetje van de context af. Beter dan op zijn 14e. Maar over het algemeen leek het me beter als moeders dat soort dingen helemaal niet aan hun zonen geven.quote:Op donderdag 21 augustus 2014 15:01 schreef ChocoFan het volgende:
[..]Ik weet het. Hij werd 17 is het dan beter.
En laat ik maar niet beginnen over vaders die hun zoon voor hun 18e naar de hoeren sturen.
Laat mij maar een fleshlight geven dan.
Nou ik vind daar toch wel wat nuance in zitten hoor.quote:Op donderdag 21 augustus 2014 15:02 schreef Pavement het volgende:
[..]
Goed om open te zijn, als ze met problemen zitten komen ze tenminste naar je toe ipv ziich schamen en er mee blijven rond lopen
Omdat er nog steeds zoveel schaamte is over sex, zijn er best heel veel mensen gefrustreerd.quote:Op donderdag 21 augustus 2014 15:04 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Beter hangt een beetje van de context af. Beter dan op zijn 14e. Maar over het algemeen leek het me beter als moeders dat soort dingen helemaal niet aan hun zonen geven.
En vaders die hun zonen naar de hoeren sturen sporen in mijn ogen ook niet helemaal.
denk dat het voor iedereen anders is, ligt er aan hoe mensen er tegen aan kijken en hoe open erover gesproken kan worden. Zeer persoonlijk dus. Ik zie er niet echt een probleem in al moet ik zeggen dat als ik zoiets van mn moeder had gekregen ik wel raar zou kijken, maar ieder gezin is anders. Ik kon vroeger ook bij een vriend van mij thuis blowen kon ik thuis ook niet, keken andere mensen raar tegen aan terwijl het niks anders was dan controle van zijn ouders of het wel goed ging.quote:Op donderdag 21 augustus 2014 15:05 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Nou ik vind daar toch wel wat nuance in zitten hoor.
valt mee dacht ikquote:Op donderdag 21 augustus 2014 14:58 schreef Pavement het volgende:
[..]
MUST HAVE NAU GIEBBB
zeker vrij duur die zaden ?
Daar lijkt me verder ook weinig mis mee. Maar een beetje preutsheid kan ook geen kwaad denk ik. Ik zou denk ik vooral meegeven dat seks mooi en fijn kan zijn maar vooral intimiteit is tussen twee mensen. Je kind een fleshlight geven en daarmee aanmoedigen tot masturbatie vind ik het andere uiterste. En dan de volgende ochtend bij het ontbijt vragen of het lekker was? Meh.quote:Op donderdag 21 augustus 2014 15:07 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Omdat er nog steeds zoveel schaamte is over sex, zijn er best heel veel mensen gefrustreerd.
Daardoor heb ik al vroeg besloten het onderwerp sex nooit weg te wuifen zoals wij vroeger zijn opgevoed. Ik wist niets. Mijn ex ook niet. Dit wilde ik voorkomen omdat een hoop frustratie daardoor kan ontstaan.
En aangezien hier geen vader meer in huis is heb ik die taak op me genomen om hun zoveel mogelijk uit te leggen over hun lichaam en sex. Op de geschikte leeftijden uiteraard.
Hij schaamde zich kapot natuurlijk.quote:Op donderdag 21 augustus 2014 15:08 schreef Pavement het volgende:
[..]
denk dat het voor iedereen anders is, ligt er aan hoe mensen er tegen aan kijken en hoe open erover gesproken kan worden. Zeer persoonlijk dus. Ik zie er niet echt een probleem in al moet ik zeggen dat als ik zoiets van mn moeder had gekregen ik wel raar zou kijken, maar ieder gezin is anders. Ik kon vroeger ook bij een vriend van mij thuis blowen kon ik thuis ook niet, keken andere mensen raar tegen aan terwijl het niks anders was dan controle van zijn ouders of het wel goed ging.
Hoeveel jongeren zijn wel niet depressief omdat ze met vragen zitten waar ze met hun ouders niet over kunnen praten.
Ik heb geen fleshlight voor mijn 17de verjaardag gekregen van mijn moeder, heb daar inderdaad nu nog problemen van........quote:Op donderdag 21 augustus 2014 15:02 schreef Pavement het volgende:
[..]
lolwat?quote:Op donderdag 21 augustus 2014 14:59 schreef liesje1979 het volgende:
Lol, zo gaat het hier helemaal niet en masturbatie aanmoedigen.quote:Op donderdag 21 augustus 2014 15:11 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Daar lijkt me verder ook weinig mis mee. Maar een beetje preutsheid kan ook geen kwaad denk ik. Ik zou denk ik vooral meegeven dat seks mooi en fijn kan zijn maar vooral intimiteit is tussen twee mensen. Je kind een fleshlight geven en daarmee aanmoedigen tot masturbatie vind ik het andere uiterste. En dan de volgende ochtend bij het ontbijt vragen of het lekker was? Meh.
Ze zitten niet op school en je woont op de veluwe...?quote:Op donderdag 21 augustus 2014 15:07 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Omdat er nog steeds zoveel schaamte is over sex, zijn er best heel veel mensen gefrustreerd.
Daardoor heb ik al vroeg besloten het onderwerp sex nooit weg te wuifen zoals wij vroeger zijn opgevoed. Ik wist niets. Mijn ex ook niet. Dit wilde ik voorkomen omdat een hoop frustratie daardoor kan ontstaan.
En aangezien hier geen vader meer in huis is heb ik die taak op me genomen om hun zoveel mogelijk uit te leggen over hun lichaam en sex. Op de geschikte leeftijden uiteraard.
nope, maar zo via fok inschatten of iets kan of niet is moeilijk. er is een hele situatie.quote:
dat is te merken jaquote:Op donderdag 21 augustus 2014 15:14 schreef Jian het volgende:
[..]
Ik heb geen fleshlight voor mijn 17de verjaardag gekregen van mijn moeder, heb daar inderdaad nu nog problemen van........
Natuurlijk fapt hij zich rot. En terecht. Maar toch vind ik een fleshlight cadeau geven in zekere zin aanmoedigen.quote:Op donderdag 21 augustus 2014 15:15 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Lol, zo gaat het hier helemaal niet en masturbatie aanmoedigen.Het is een jonge jongen, aanmoediging heeft hij niet nodig. Dat doen ze toch wel. En zolang hij geen vriendin heeft zie ik er geen kwaad in.
want als je niet kijkt en niks zegt fapt ie misschien nietquote:Op donderdag 21 augustus 2014 15:17 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Natuurlijk fapt hij zich rot. En terecht. Maar toch vind ik een fleshlight cadeau geven in zekere zin aanmoedigen.
Ik wil geloof ik niet weten wat jij voor Moederdag krijgt.
iedereen heeft altijd wat aan te merken hoe andere de kinderen opvoeden, belangrijkste is dat ze thuis een veilige vertrouwde haven hebben van waaruit ze zelfstandig de wereld in kunnenquote:Op donderdag 21 augustus 2014 15:17 schreef ChocoFan het volgende:
Net of ik veel mensen vind die zo denken als ik over opvoeding.![]()
Het feit dat mijn kinderen gewoon iedere dag thuis zijn ipv bij vrienden hangen of op straat zegt mij dat ik het niet zo fout doet als de meeste mensen zouden willen denken.
Daarbij weet ik bijna alles en doen ze het goed op school of op werk.
Als je wist hoe wij hier met elkaar omgaan zou je dat niet raar vinden en nee ik leg niet alles uit, ik stuur ze een kant op. Willen ze meer weten mogen ze het vragen maar vaak verwijs ik ze naar internet of bepaalde boeken o.i.d.quote:Op donderdag 21 augustus 2014 15:17 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Natuurlijk fapt hij zich rot. En terecht. Maar toch vind ik een fleshlight cadeau geven in zekere zin aanmoedigen.
Ik wil geloof ik niet weten wat jij voor Moederdag krijgt.
Nee man, dan is niet vooruitstrevend dat is "Kijk mij eens vooruitstrevend zijn" da's wat anders ....quote:Op donderdag 21 augustus 2014 15:18 schreef hugecooll het volgende:
Wacht, Choco heeft haar zoon een fleshlight gegeven voor zijn verjaardag
Da's erg .... Vooruitstrevend o.o
Nee natuurlijk fapt hij, dat is ook gezond, beetje ontdekken enzo toch?quote:Op donderdag 21 augustus 2014 15:18 schreef Pavement het volgende:
[..]
want als je niet kijkt en niks zegt fapt ie misschien niet
Ik vraag me af welke reacties een man zou krijgen als ie zijn dochter een dildo geeft voor haar verjaardagquote:Op donderdag 21 augustus 2014 15:19 schreef Jian het volgende:
[..]
Nee man, dan is niet vooruitstrevend dat is "Kijk mij eens vooruitstrevend zijn" da's wat anders ....
Lol. Is al bijna 2 jaar geleden.quote:Op donderdag 21 augustus 2014 15:19 schreef hugecooll het volgende:
Gefeliciteerd met je zoon btw (als dit verhaal zich vandaag of recent heeft afgespeeld)
Juist.quote:Op donderdag 21 augustus 2014 15:19 schreef Pavement het volgende:
[..]
iedereen heeft altijd wat aan te merken hoe andere de kinderen opvoeden, belangrijkste is dat ze thuis een veilige vertrouwde haven hebben van waaruit ze zelfstandig de wereld in kunnen
de manier waarop is voor iedereen anders
Wij zijn heel open, jeweetzelfquote:Op donderdag 21 augustus 2014 15:20 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Lol. Is al bijna 2 jaar geleden.![]()
En ik begon niet, Joezi stelde een vraag en ik dacht, dit is fok, hier zitten wel meer mensen met een open mind.
Exactly ..... nergens voor nodig.quote:Op donderdag 21 augustus 2014 15:20 schreef hugecooll het volgende:
[..]
Ik vraag me af welke reacties een man zou krijgen als ie zijn dochter een dildo geeft voor haar verjaardag
Ik merk er weinig van.quote:Op donderdag 21 augustus 2014 15:21 schreef hugecooll het volgende:
[..]
Wij zijn heel open, jeweetzelf
Dat is wat tegenstrijdig met het geven van een fleshlight, Maar hey, klopt denk ik wel, ik ben daarin wat ouderwets.quote:Op donderdag 21 augustus 2014 15:19 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Als je wist hoe wij hier met elkaar omgaan zou je dat niet raar vinden en nee ik leg niet alles uit, ik stuur ze een kant op. Willen ze meer weten mogen ze het vragen maar vaak verwijs ik ze naar internet of bepaalde boeken o.i.d.![]()
Wat een ouderwetse mensen hier.
Naja da's vooral omdat ik 'm in m'n hoofd omdraaidequote:
quote:Op donderdag 21 augustus 2014 15:20 schreef hugecooll het volgende:
[..]
Ik vraag me af welke reacties een man zou krijgen als ie zijn dochter een dildo geeft voor haar verjaardag
Of een zoon aan zijn moeder.quote:Op donderdag 21 augustus 2014 15:20 schreef hugecooll het volgende:
[..]
Als ik het uitgebreid zou uitleggen zou je het snappen. Maar dat doe ik niet meer.quote:Op donderdag 21 augustus 2014 15:22 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Dat is wat tegenstrijdig met het geven van een fleshlight, Maar hey, klopt denk ik wel, ik ben daarin wat ouderwets.
En nee ik krijg geen vibrator van mijn zoon.quote:Op donderdag 21 augustus 2014 15:23 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Of een zoon aan zijn moeder.
Dat durf ik te betwijfelen.quote:Op donderdag 21 augustus 2014 15:23 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Als ik het uitgebreid zou uitleggen zou je het snappen. Maar dat doe ik niet meer.![]()
En ik moet weg. Dus ik kan helaas niet verder reageren.
Moet kunnen toch?quote:Op donderdag 21 augustus 2014 15:24 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
En nee ik krijg geen vibrator van mijn zoon.
Zeg je nu dat wij bekrompen zijn? Of is het gewoon dat jij graag popi jopi "kijk mij nu, het kan mij niet gek genoeg zijn hoor" doet, als het om sex gaat?quote:
Het is gewoon een situatie die opener is denk ik. Ik zou het zelf nooit doen en ook apart vinden maar er wordt niemand geschaad en de bedoeling is goed.quote:Op donderdag 21 augustus 2014 15:24 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Dat durf ik te betwijfelen.
Doei.
ik ga pabo eens mailen of ze interesse hebben in ene tiener verwen lijnquote:Op donderdag 21 augustus 2014 15:28 schreef hugecooll het volgende:
Misschien een idee om ze alvast te laten wennen met een kindervibrator
Je hebt gewoon gelijk Jan.., brother, high five, and if we are going tot San Francisco, we'll be sure to put some flowers in our hairquote:Op donderdag 21 augustus 2014 15:27 schreef Pavement het volgende:
[..]
Het is gewoon een situatie die opener is denk ik. Ik zou het zelf nooit doen en ook apart vinden maar er wordt niemand geschaad en de bedoeling is goed.
Ik ben zo oud(erwets), dat ik tot vandaag geeneens wist wat een fleshlight was.quote:Op donderdag 21 augustus 2014 15:22 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Dat is wat tegenstrijdig met het geven van een fleshlight, Maar hey, klopt denk ik wel, ik ben daarin wat ouderwets.
Het is te ver van mijn bed show om me hier in, in te kunnen leven. Dat de bedoeling goed is geloof ik wel.quote:Op donderdag 21 augustus 2014 15:27 schreef Pavement het volgende:
[..]
Het is gewoon een situatie die opener is denk ik. Ik zou het zelf nooit doen en ook apart vinden maar er wordt niemand geschaad en de bedoeling is goed.
Omg, vanaf 6 jaar ...quote:Op donderdag 21 augustus 2014 15:28 schreef hugecooll het volgende:
Misschien een idee om ze alvast te laten wennen met een kindervibrator
Wat is deze dan?quote:Op donderdag 21 augustus 2014 15:33 schreef sararaats het volgende:
Ik ben bekomen van de maagpijn. Er zat gewoon iets verkeerds. Na een drol of 10 kwam het in orde
Ja, dat krijg je ervan, zeker geen "Christine le Duc pakket" gekregen van je ouders toen je 16 werd, ja dat achtervolgt je je hele leven, dat zie je maar weer.quote:Op donderdag 21 augustus 2014 15:31 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Ik ben zo oud(erwets), dat ik tot vandaag geeneens wist wat een fleshlight was.
Wsup vosquote:Op donderdag 21 augustus 2014 15:36 schreef Voxs het volgende:
argh![]()
(mijn excuses, woorden schieten te kort, de eerste argh: mijn hersenen weigeren er iets zinnigs over te zeggen. De tweede argh ontschiet me bij het aantal drollen van saraats)
argh![]()
die spreekt voor zichzelf.
Eet smakelijk!quote:Op donderdag 21 augustus 2014 15:36 schreef Jian het volgende:
[..]
Ik nam net een hapje van m'n bokkenpootje ........
Ik kan goed lachen om dit soort ongeinquote:Op donderdag 21 augustus 2014 15:36 schreef liesje1979 het volgende:
Volgens mij is dit voor mij iets teveel openheid van zaken.
Kom je nu meequote:Op donderdag 21 augustus 2014 15:38 schreef sararaats het volgende:
Om een lang verhaal kort en deftig te houden
quote:Op donderdag 21 augustus 2014 15:38 schreef sararaats het volgende:
Om een lang verhaal kort en deftig te houden: ik ben zo goed als genezen
Had je geen last van verstopte darmen ?quote:Op donderdag 21 augustus 2014 15:38 schreef sararaats het volgende:
Om een lang verhaal kort en deftig te houden: ik ben zo goed als genezen
mwah, dat voor mij niet. Een opvoeding waarin dingen veilig besproken worden is naar mijn insziens ook goed.quote:Op donderdag 21 augustus 2014 15:36 schreef liesje1979 het volgende:
Volgens mij is dit voor mij iets teveel openheid van zaken.
Ik dm nooit, dat achteraf gemiep, ik ben gooi alles gewoon in de openheid, daar ben ik voor, zo rol ikquote:Op donderdag 21 augustus 2014 15:41 schreef Pavement het volgende:
Jian speciaal voor jouw amice
beetje mn dm negeren![]()
Dat zéker!quote:Op donderdag 21 augustus 2014 15:42 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
De 10 drollen was voor sommige hier misschien een beetje teveel informatie.
fuck yeah bitch woooooooooooooooooooooooooooootquote:Op donderdag 21 augustus 2014 15:42 schreef Jian het volgende:
[..]
Ik dm nooit, dat achteraf gemiep, ik ben gooi alles gewoon in de openheid, daar ben ik voor, zo rol ik
de tyfusquote:Op donderdag 21 augustus 2014 15:44 schreef Ygritte het volgende:
Tering, uurtje weg en dan fleshlight en 10 drollen van Sara....![]()
(denk toch eens aan 'ons' beelddenkers)
Dat dus. Waarschijnlijk door de kauwgom. Ik ben een stressvreter maar weet wanneer ik moet stoppen.quote:Op donderdag 21 augustus 2014 15:41 schreef Pavement het volgende:
[..]
Had je geen last van verstopte darmen ?
ja, als jij een beetje timide via dm vraagt wat nu eigenlijk zo'n fleshlight is, kan ik dat moeilijk even openlijk hier op het forum aan je gaan uitleggen, ik ben geen onmens!quote:
Ik zou het streamen.quote:Op donderdag 21 augustus 2014 15:44 schreef Pavement het volgende:
deze sc
landal bungalow
24 camera's
24/7 online
EPIC
kauwgom is slecht voor je maagsappenquote:Op donderdag 21 augustus 2014 15:45 schreef sararaats het volgende:
[..]
Dat dus. Waarschijnlijk door de kauwgom. Ik ben een stressvreter maar weet wanneer ik moet stoppen.
En ik zal nu braaf zijn
denk dat het leuker is dan weke rls ooitquote:
eensch, zelf ontdekken en gewoon open praten lijkt mij ook natuurlijker, gelijk speeltjes is wmb pure verwennerij maar ik snap wel dat je het iemand kado kan doenquote:Op donderdag 21 augustus 2014 15:42 schreef Voxs het volgende:
[..]
mwah, dat voor mij niet. Een opvoeding waarin dingen veilig besproken worden is naar mijn insziens ook goed.
Maar..seksualiteit/seksuele handelingen moet iets zijn dat kinderen zelf ontdekken, zelf moeten onderzoeken. Zo'n fleshlight geven of een vibrator..daar kan ik even met mijn hoofd niet bij omdat ik niet weet wat het zegt tegen je kind. Wat is de toegevoegde waarde?? dus bij mij even argh
quote:Op donderdag 21 augustus 2014 15:46 schreef PeZu het volgende:
[..]
eensch, zelf ontdekken en gewoon open praten lijkt mij ook natuurlijker, gelijk speeltjes is wmb pure verwennerij maar ik snap wel dat je het iemand kado kan doen
Een volwassene het cadeau doen snap ik ook.quote:Op donderdag 21 augustus 2014 15:46 schreef PeZu het volgende:
[..]
eensch, zelf ontdekken en gewoon open praten lijkt mij ook natuurlijker, gelijk speeltjes is wmb pure verwennerij maar ik snap wel dat je het iemand kado kan doen
ben je bijna jarig ?quote:Op donderdag 21 augustus 2014 15:50 schreef Voxs het volgende:
[..]
Een volwassene het cadeau doen snap ik ook.
1 januari.quote:
ok ok ok ok ok ok ok ok ok okquote:Op donderdag 21 augustus 2014 15:53 schreef Voxs het volgende:
[..]
1 januari.
Je kunt nog even sparen voor wat je me gaat geven
quote:Op donderdag 21 augustus 2014 15:54 schreef liesje1979 het volgende:
Er is overigens niets mis met kinky shit.
Hihi Pave gaat je geven.quote:Op donderdag 21 augustus 2014 15:53 schreef Voxs het volgende:
[..]
1 januari.
Je kunt nog even sparen voor wat je me gaat geven
lol, dirty mind...quote:
ik ben echt nog nooit in een sexshop geweest en heb ook nog nooit wat online gekocht wat dat betreftquote:
dudequote:Op donderdag 21 augustus 2014 15:56 schreef Jian het volgende:
Ik vind dat het moet kunnen. Als mijn moeder vroeger dildo's ging passen dan ging ik ook gewoon altijd mee, lekker vrij gewaun, bekrompen zakkenwassers
quote:Op donderdag 21 augustus 2014 15:56 schreef Voxs het volgende:
[..]
lol, dirty mind...
Ik zie nu pas wat ik heb geschreven
Misschien mag je zijn fleshlight een keer lenen, die is ook wel te gebruiken als fors formaat dildo.quote:Op donderdag 21 augustus 2014 15:24 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
En nee ik krijg geen vibrator van mijn zoon.
Nee, jij bent een hippie, bij jou moet het allemaal groen en duurzaam natuurlijk of zelfgemaakt van hout ...... met splinters, auwquote:Op donderdag 21 augustus 2014 15:56 schreef Pavement het volgende:
[..]
ik ben echt nog nooit in een sexshop geweest en heb ook nog nooit wat online gekocht wat dat betreft
O nee hè, Knocking on heavens door.quote:Op donderdag 21 augustus 2014 15:56 schreef liesje1979 het volgende:
Ok, nu weer over naar belangrijke zaken. Stofzuigen, naar de winkel en GGDDCCCC.
quote:Op donderdag 21 augustus 2014 15:58 schreef Gert het volgende:
[..]
Misschien mag je zijn fleshlight een keer lenen, die is ook wel te gebruiken als fors formaat dildo.
En ook nog een remake van zijn eigen lulquote:Op donderdag 21 augustus 2014 15:20 schreef hugecooll het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 21 augustus 2014 15:59 schreef Jian het volgende:
[..]
Nee, jij bent een hippie, bij jou moet het allemaal groen en duurzaam natuurlijk of zelfgemaakt van hout ...... met splinters, auw![]()
kreeg jij ook altijd een eetbaar slipje vd meneer achter de balie als je braaf was geweest?quote:Op donderdag 21 augustus 2014 15:56 schreef Jian het volgende:
Ik vind dat het moet kunnen. Als mijn moeder vroeger dildo's ging passen dan ging ik ook gewoon altijd mee, lekker vrij gewaun, bekrompen zakkenwassers
Voor alle mensen die dachten dat ze ziek in hun hoofd waren. Het kan nog erger.quote:Op donderdag 21 augustus 2014 16:00 schreef Joezi het volgende:
[..]
En ook nog een remake van zijn eigen lul
En wat zeggen we dan tegen de aardige sexshop meneer?quote:Op donderdag 21 augustus 2014 16:06 schreef PeZu het volgende:
[..]
kreeg jij ook altijd een eetbaar slipje vd meneer achter de balie als je braaf was geweest?
ik dacht nog ik houd me mond over die afdruk dildo's die je kan maken gelukkig was er joezquote:Op donderdag 21 augustus 2014 16:06 schreef Baconbus het volgende:
[..]
Voor alle mensen die dachten dat ze ziek in hun hoofd waren. Het kan nog erger.
Was ook een grap over in Bad Neighbors.quote:Op donderdag 21 augustus 2014 16:08 schreef PeZu het volgende:
[..]
ik dacht nog ik houd me mond over die afdruk dildo's die je kan maken gelukkig was er joez
Onze moeders gingen naar dezelfde shopquote:Op donderdag 21 augustus 2014 16:06 schreef PeZu het volgende:
[..]
kreeg jij ook altijd een eetbaar slipje vd meneer achter de balie als je braaf was geweest?
ff goed nadenken, ja geen idee ik was stoned denk ik, moest wel lachenquote:Op donderdag 21 augustus 2014 16:08 schreef Baconbus het volgende:
[..]
Was ook een grap over in Bad Neighbors.
Ik dacht die Melissa van Dave R.quote:Op donderdag 21 augustus 2014 16:16 schreef Joezi het volgende:
Regina Visser is de hoer van Nederland!!![]()
Ik heb een beetje gehuild vanmiddag, het is te lang en pijnlijk om het hier helemaal uit te leggen maar het kwam er in het kort op neer dat die iemand achteraf en na het horen van de originele youtube, de haar gegeven riff wel herkende in de powerchords, maar eigenlijk nog nooit van het nummer had gehoord ....... Saturday Night van Herman Broodquote:Op donderdag 21 augustus 2014 15:59 schreef Gert het volgende:
[..]
O nee hè, Knocking on heavens door.
toen mijn moeder een keer lang in het pashokje bleef mocht ik stiekem in de boekjes kijken, we de brave hoorquote:Op donderdag 21 augustus 2014 16:12 schreef Jian het volgende:
[..]
Onze moeders gingen naar dezelfde shop
Regina Visser!!quote:Op donderdag 21 augustus 2014 16:18 schreef Baconbus het volgende:
[..]
Vroeg me altijd al af wie Frits Wester neukt.
Die boekjes mocht ik mee naar school tijdens "het lees eens wat voor van thuis-uurtje" mijn moeder was heel vooruitstrevend, ...... mijn juf een trutquote:Op donderdag 21 augustus 2014 16:19 schreef PeZu het volgende:
[..]
toen mijn moeder een keer lang in het pashokje bleef mocht ik stiekem in de boekjes kijken, we de brave hoor
quote:Op donderdag 21 augustus 2014 16:18 schreef Jian het volgende:
[..]
Ik heb een beetje gehuild vanmiddag, het is te lang en pijnlijk om het hier helemaal uit te leggen maar het kwam er in het kort op neer dat die iemand achteraf en na het horen van de originele youtube, de haar gegeven riff wel herkende in de powerchords, maar eigenlijk nog nooit van het nummer had gehoord ....... Saturday Night van Herman Brood
dat was later ook jaquote:Op donderdag 21 augustus 2014 16:21 schreef Jian het volgende:
[..]
Die boekjes mocht ik mee naar school tijdens "het lees eens wat voor van thuis-uurtje" mijn moeder was heel vooruitstrevend, ...... mijn juf een trut
quote:Op donderdag 21 augustus 2014 16:23 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Wat een cultuurbarbaar moet dat geweest zijn zeg.
Update: Frits Wester vindt het geen probleem dat hij als politiek verslaggever lid is van het CDAquote:Op donderdag 21 augustus 2014 16:21 schreef Baconbus het volgende:
[..]
Kan ik eindelijk vredig sterven.
Dat is toch die kale die nooit iets te melden heeft?quote:Op donderdag 21 augustus 2014 16:25 schreef Joezi het volgende:
[..]
Update: Frits Wester vindt het geen probleem dat hij als politiek verslaggever lid is van het CDA
De beste opmerking in de Cos vandaag was: Brian zong dat liedje over dat dorp ook lelijk, maar ik vond ook wel dat de zanglerareres een lelijk nummer had geschreven.quote:Op donderdag 21 augustus 2014 16:18 schreef Jian het volgende:
[..]
Ik heb een beetje gehuild vanmiddag, het is te lang en pijnlijk om het hier helemaal uit te leggen maar het kwam er in het kort op neer dat die iemand achteraf en na het horen van de originele youtube, de haar gegeven riff wel herkende in de powerchords, maar eigenlijk nog nooit van het nummer had gehoord ....... Saturday Night van Herman Brood
Post-abortus, schijnt steeds populairder te worden.quote:Op donderdag 21 augustus 2014 16:28 schreef mootie het volgende:
En ik had mezelf geaborteerd als mijn moeder me een vibrator had gegeven op mijn 18e verjaardag.
iedereen doet hetquote:Op donderdag 21 augustus 2014 16:29 schreef Baconbus het volgende:
[..]
Post-abortus, schijnt steeds populairder te worden.
typisch gevalletje klepel dus ...quote:Op donderdag 21 augustus 2014 16:27 schreef mootie het volgende:
[..]
De beste opmerking in de Cos vandaag was: Brian zong dat liedje over dat dorp ook lelijk, maar ik vond ook wel dat de zanglerareres een lelijk nummer had geschreven.
Oid.
dit soort 'nieuws'quote:Op donderdag 21 augustus 2014 16:28 schreef DKUp het volgende:
http://www.ad.nl/ad/nl/10(...)iendin-27-jaar.dhtml
Geil Frits
Bekrompen trutquote:Op donderdag 21 augustus 2014 16:28 schreef mootie het volgende:
En ik had mezelf geaborteerd als mijn moeder me een vibrator had gegeven op mijn 18e verjaardag.
nou uiteindelijk doet iedereen aan een vorm van post natale abortusquote:
Ik had het gekund, als het nodig was geweest.quote:Op donderdag 21 augustus 2014 16:29 schreef Baconbus het volgende:
[..]
Post-abortus, schijnt steeds populairder te worden.
En in dat opzicht, is timing alles.quote:Op donderdag 21 augustus 2014 16:32 schreef PeZu het volgende:
[..]
nou uiteindelijk doet iedereen aan een vorm van post natale abortus
Kijk, hier ben ik weer heel vooruitstrevend "Go Fritsie baby, doe je goed man"quote:Op donderdag 21 augustus 2014 16:28 schreef DKUp het volgende:
http://www.ad.nl/ad/nl/10(...)iendin-27-jaar.dhtml
Geil Frits
ja ik beaamde je stelling ookquote:Op donderdag 21 augustus 2014 16:32 schreef Baconbus het volgende:
[..]
En in dat opzicht, is timing alles.
die sla ik ook gewoon over, ik sluit me soms af voor al het nare nieuwsquote:Op donderdag 21 augustus 2014 16:31 schreef Joezi het volgende:
[..]
Veel belangrijker dan die saaie onschuldige onthoofdingen
ik beaam jequote:Op donderdag 21 augustus 2014 16:33 schreef Baconbus het volgende:
[..]
Ik ook. Wij beamen elkaar. Geyl.
ODB.quote:Op donderdag 21 augustus 2014 16:33 schreef Jian het volgende:
[..]
Kijk, hier ben ik weer heel vooruitstrevend "Go Fritsie baby, doe je goed man"
Aber dass ist auch die Welt ja.quote:Op donderdag 21 augustus 2014 16:34 schreef PeZu het volgende:
[..]
die sla ik ook gewoon over, ik sluit me soms af voor al het nare nieuws
Ik vind de totale mediahysterie wel grappig, maar ook erg gevaarlijk.quote:Op donderdag 21 augustus 2014 16:34 schreef PeZu het volgende:
[..]
die sla ik ook gewoon over, ik sluit me soms af voor al het nare nieuws
Waar was jij toen de torens vielen?quote:Op donderdag 21 augustus 2014 16:35 schreef Joezi het volgende:
[..]
Ik vind de totale mediahysterie wel grappig, maar ook erg gevaarlijk.
Mwah, als ik er nu één zou nemen van 27 jaar jonger dan gooien ze me meteen in de bak, maar op Frits z'n leeftijd is dat toch helemaal top, ik verheug me er nu al opquote:
ich weis aber mein schnuckelpupe, ik kan er zo weinig meequote:Op donderdag 21 augustus 2014 16:35 schreef Baconbus het volgende:
[..]
Aber dass ist auch die Welt ja.
Haha, oude Jian met zo'n jong blaadje.quote:Op donderdag 21 augustus 2014 16:38 schreef Jian het volgende:
[..]
Mwah, als ik er nu één zou nemen van 27 jaar jonger dan gooien ze me meteen in de bak, maar op Frits z'n leeftijd is dat toch helemaal top, ik verheug me er nu al op
Je bedoelt Linda.quote:Op donderdag 21 augustus 2014 16:38 schreef DKUp het volgende:
Frits: @babettevanveen dank Babette, tja ...
De Babbette van Veen
Knettertje stoned in Groningen. kamergenoot stormde binnen: het is oorlog!!quote:Op donderdag 21 augustus 2014 16:37 schreef Baconbus het volgende:
[..]
Waar was jij toen de torens vielen?
quote:Op donderdag 21 augustus 2014 16:41 schreef Joezi het volgende:
[..]
Knettertje stoned in Groningen. kamergenoot stormde binnen: het is oorlog!!Later een gezamelijke lachkick gehad door ingehouden spanning en de absurditeit
ohoh wat sneu...quote:Op donderdag 21 augustus 2014 16:43 schreef DKUp het volgende:
@fritswester @babettevanveen Aaaaaah schattig de bn'ertjes zoeken steun bij elkaar.... hoezo sterkte kut hij is zelf (weer) vreemdgegaan!
heerlijkquote:Op donderdag 21 augustus 2014 16:43 schreef DKUp het volgende:
@fritswester @babettevanveen Aaaaaah schattig de bn'ertjes zoeken steun bij elkaar.... hoezo sterkte kut hij is zelf (weer) vreemdgegaan!
Ik was lekker aan het voetballen. Mja, stond ook niet in de gids ofzo.quote:Op donderdag 21 augustus 2014 16:44 schreef Joezi het volgende:
[..]
En jij? nog een wat jonger natuurlijk.. ik was ehmm 20
Maar toen je s'avonds de beelden zag in je eventuele gezinssituatiequote:Op donderdag 21 augustus 2014 16:45 schreef Baconbus het volgende:
[..]
Ik was lekker aan het voetballen. Mja, stond ook niet in de gids ofzo.
Iemand kwam het veld oprennen. Werd eerst niet serieus genomen.quote:Op donderdag 21 augustus 2014 16:46 schreef Joezi het volgende:
[..]
Maar toen je s'avonds de beelden zag in je eventuele gezinssituatie
Oei dan komt het wel wat dichter bij je te staan. Voor mij was het een onwerkelijke en absurde film.quote:Op donderdag 21 augustus 2014 16:47 schreef PeZu het volgende:
ik was aan het werk, 3 collega's zaten in vliegtuig 1 en we hadden live feed eerder het neiwus met foto's van een andere collega die daar zat nog geen 100 meter vanaf zat
1 week daarvoor zat ik op dezelfde dag en tijdstip te ontbijten in het restaurant boven op de toren
ik heb geen klap meer gedaan vanaf foto 1
Crisis..dat moeten vreselijke uren/dagen zijn geweestquote:Op donderdag 21 augustus 2014 16:47 schreef PeZu het volgende:
ik was aan het werk, 3 collega's zaten in vliegtuig 1 en we hadden live feed eerder het neiwus met foto's van een andere collega die daar zat nog geen 100 meter vanaf zat
1 week daarvoor zat ik op dezelfde dag en tijdstip te ontbijten in het restaurant boven op de toren
ik heb geen klap meer gedaan vanaf foto 1
Dat hoor je van veel mensen ja.quote:Op donderdag 21 augustus 2014 16:50 schreef Jian het volgende:
Ik was aan het werk in Amsterdam, het eerste vage bericht dat ik hoorde was dat er een vliegtuig zich in het WTC had geboord, ik weet nog dat ik uit het raam keek richting het WTC of er iets te zien was en dacht aan een ongeluk met een privévliegtuigje
we kregen eerst die foto's en dachten ook eerst aan een sportvliegtuigjequote:Op donderdag 21 augustus 2014 16:50 schreef Jian het volgende:
Ik was aan het werk in Amsterdam, het eerste vage bericht dat ik hoorde was dat er een vliegtuig zich in het WTC had geboord, ik weet nog dat ik uit het raam keek richting het WTC of er iets te zien was en dacht aan een ongeluk met een privévliegtuigje
jaquote:Op donderdag 21 augustus 2014 16:52 schreef Baconbus het volgende:
[..]
Dat hoor je van veel mensen ja.
Wat ik ook heftig vond was dat mensen die in de kelders zaten de muren in hun bakkes kregen.quote:Op donderdag 21 augustus 2014 16:54 schreef Voxs het volgende:
Onwerkelijk was het..dat tweede vliegtuig..
Maar nog heftiger de beelden van later, de stofwolken, de paniek..het springen.
Dat wist ik niet, het feit ook dat ik eigenlijk meteen uitging van het WTC Amsterdam. Het was op de radio natuurlijk dus ik had geen beeld ofzo.quote:Op donderdag 21 augustus 2014 16:52 schreef Baconbus het volgende:
[..]
Dat hoor je van veel mensen ja.
ja..zoveel beelden..quote:Op donderdag 21 augustus 2014 16:56 schreef Baconbus het volgende:
[..]
Wat ik ook heftig vond was dat mensen die in de kelders zaten de muren in hun bakkes kregen.
Ben je later wel gaan kijken, of?quote:Op donderdag 21 augustus 2014 16:56 schreef Jian het volgende:
[..]
Dat wist ik niet, het feit ook dat ik eigenlijk meteen uitging van het WTC Amsterdam. Het was op de radio natuurlijk dus ik had geen beeld ofzo.
Ja, even later was ik wel op de hoogte dat het de Twins waren, maar dat het geen privevliegtuigje was dat heeft nog even geduurd, het nieuws was daar in het hele vroege stadium ook best vaag over.quote:Op donderdag 21 augustus 2014 17:00 schreef Baconbus het volgende:
[..]
Ben je later wel gaan kijken, of?
Geef dit kind een kans. Doneer nu een fleshlight. Giro 666.quote:Op donderdag 21 augustus 2014 17:03 schreef Jian het volgende:
Ik ben gewoon ook niet zo heel snel van begrip moet ik zeggen, vroeger geen fleshlight gehad hè
wel een driewielertje en een biscuitje bij de thee?quote:Op donderdag 21 augustus 2014 17:03 schreef Jian het volgende:
Ik ben gewoon ook niet zo heel snel van begrip moet ik zeggen, vroeger geen fleshlight gehad hè
Hahaquote:Op donderdag 21 augustus 2014 17:03 schreef Jian het volgende:
ok ik wil een dubbele ristretto svpquote:
lekker zuurquote:Op donderdag 21 augustus 2014 17:07 schreef PeZu het volgende:
[..]
ok ik wil een dubbele ristretto svp
nee hoorquote:
quote:Op donderdag 21 augustus 2014 17:07 schreef PeZu het volgende:
[..]
het liefst in 1 kop mopquote:
Wat kan je daar allemaal mee en vanaf welke leeftijd? oh, eh, nee, ik zie het al, ik zat met m'n hoofd nog eldersquote:Op donderdag 21 augustus 2014 17:07 schreef PeZu het volgende:
[..]
Zo iemand verdient inderdaad Knocking On Heavens Door.quote:Op donderdag 21 augustus 2014 16:18 schreef Jian het volgende:
[..]
Geen probleem popjequote:Op donderdag 21 augustus 2014 17:09 schreef PeZu het volgende:
[..]
het liefst in 1 kop mop![]()
scheelt jou weer afwas
ik ook nietquote:Op donderdag 21 augustus 2014 17:13 schreef Voxs het volgende:
[..]
Geen probleem popje
Ik doe niet aan afwassen
quote:Op donderdag 21 augustus 2014 17:11 schreef Jian het volgende:
[..]
Wat kan je daar allemaal mee en vanaf welke leeftijd? oh, eh, nee, ik zie het al, ik zat met m'n hoofd nog elders
Oi, die kende ik wel natuurlijk.quote:Op donderdag 21 augustus 2014 17:13 schreef Gert het volgende:
[..]
Zo iemand verdient inderdaad Knocking On Heavens Door.
Oók nog nooit van gehoord waarschijnlijk.
ik las ooit een recensie van een bob dylan concert waarin de recensent zich afvroeg waarom bob dylan gusn n roses coverdequote:Op donderdag 21 augustus 2014 17:13 schreef Gert het volgende:
[..]
Zo iemand verdient inderdaad Knocking On Heavens Door.
Oók nog nooit van gehoord waarschijnlijk.
aha.quote:Op donderdag 21 augustus 2014 17:36 schreef liesje1979 het volgende:
En daarbij is Knocking goed voor mijn overgangen.
Ah, voortaan het hele topic ff lezen eigenlijk.quote:Op donderdag 21 augustus 2014 17:38 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Op de gitaar René. Op de gitaar.
Op zich is dit deel best een aanradertje ja.quote:Op donderdag 21 augustus 2014 17:39 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ah, voortaan het hele topic ff lezen eigenlijk.
Vraag 'm wat ie mee zou nemen naar een eiland.quote:Op donderdag 21 augustus 2014 17:40 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Op zich is dit deel best een aanradertje ja.
ja heel gevarieerdquote:Op donderdag 21 augustus 2014 17:40 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Op zich is dit deel best een aanradertje ja.
Hij heeft hetzelfde probleem als jij, soms is ie nog niet eens een beetje grappig ....quote:
eenschquote:Op donderdag 21 augustus 2014 17:55 schreef Jian het volgende:
[..]
Hij heeft hetzelfde probleem als jij, soms is ie nog niet eens een beetje grappig ....
quote:Op donderdag 21 augustus 2014 17:55 schreef Jian het volgende:
[..]
Hij heeft hetzelfde probleem als jij, soms is ie nog niet eens een beetje grappig ....
Ik mag legaal een 27-jongere meid palen, maar ik moet er niet aan denken.quote:Op donderdag 21 augustus 2014 16:38 schreef Jian het volgende:
[..]
Mwah, als ik er nu één zou nemen van 27 jaar jonger dan gooien ze me meteen in de bak, maar op Frits z'n leeftijd is dat toch helemaal top, ik verheug me er nu al op
Ik lag op een strand in Tanzania, true story. Hele rare dag was het. We logeerden bij expats daar. Toen 's avonds op CNN een juichende vrouw met hoofddoek te zien was die blij deed over de aanslag, riep onze gastheer ineens woedend "VIEZE VUILE VARKENSHOER!!" naar het scherm. Wij de slappe lach. Surrealistisch momentje.quote:Op donderdag 21 augustus 2014 16:45 schreef Baconbus het volgende:
[..]
Ik was lekker aan het voetballen. Mja, stond ook niet in de gids ofzo.
Cool story, bro.quote:Op donderdag 21 augustus 2014 18:29 schreef Gert het volgende:
[..]
Ik lag op een strand in Tanzania, true story. Hele rare dag was het. We logeerden bij expats daar. Toen 's avonds op CNN een juichende vrouw met hoofddoek te zien was die blij deed over de aanslag, riep onze gastheer ineens woedend "VIEZE VUILE VARKENSHOER!!" naar het scherm. Wij de slappe lach. Surrealistisch momentje.
Dat verzin je.quote:Op donderdag 21 augustus 2014 17:31 schreef PeZu het volgende:
[..]
ik las ooit een recensie van een bob dylan concert waarin de recensent zich afvroeg waarom bob dylan gusn n roses coverde
CNN is eigenlijk best nog wel oké hoor. Heb je FOX News Channel weleens gezien?quote:Op donderdag 21 augustus 2014 18:30 schreef Baconbus het volgende:
[..]
Cool story, bro.
Laten ze ook weer uitgerekend die ene juichende vrouw zien. Zo CNN.
lol. Jij vindt CNN ook alleen maar best nog wel oké omdat er zenders zoals Fox zijn.quote:Op donderdag 21 augustus 2014 18:33 schreef Gert het volgende:
[..]
CNN is eigenlijk best nog wel oké hoor. Heb je FOX News Channel weleens gezien?
Da's wel een beetje waar. Misschien was "het kan nog veel en veel erger" een betere inleiding geweest.quote:Op donderdag 21 augustus 2014 18:34 schreef Baconbus het volgende:
[..]
lol. Jij vindt CNN ook alleen maar best nog wel oké omdat er zenders zoals Fox zijn.
MSNBC kan er ook wat van.quote:Op donderdag 21 augustus 2014 18:36 schreef Gert het volgende:
[..]
Da's wel een beetje waar. Misschien was "het kan nog veel en veel erger" een betere inleiding geweest.
Meer dan 8 minuten..quote:
Sorry bro. De kern is dat die komiek (Russel Brand) hun geconditioneerde robotachtige manier van tv-maken te kakken zet.quote:
nopequote:Op donderdag 21 augustus 2014 18:31 schreef Gert het volgende:
[..]
Dat verzin je.
Of het moet een blog of zo geweest zijn, geen serieus medium.
quote:Op donderdag 21 augustus 2014 14:08 schreef Jian het volgende:
[..]
Ha ha ha, net de continuing story van de gitaar van BRAIN gelezen, lachen wel![]()
Beste Brain, het enige dat je zelf kunt proberen is het volgende; Je draait je D snaar slap, vervolgens zet je even aan de zijkant van het saddle ernaast, de A dus met een mesje een streepje om te markeren hoe hoog het D saddle zit t.o.v. het A saddle (Nee, Zwabbert dat is geen volledige garantie voor wederom een keurige intonatie bij het terugplaatsen, maar ik garandeer je dat die er nu ook al niet is.) vervolgens draai je de schroef aan de onderkant van het saddle er helemaal uit, pas op dat je het veertje niet kwijtraakt. Vervolgens kun je het saddletje voorzichtig een stukje omhoogschuiven over de slappe D snaar en hem omdraaien, dus zeg maar op z'n rug leggen. Dan kun je met een punttangetje het kleine imbusboutje vanaf de andere kant voorzichtig wat indraaien waardoor hij aan de bovenkant van het saddle eruit komt vervolgens kun je wellicht beter bij het afgebroken stukje imbussleutel Als dat lukt dan kun je het saddle weer op zijn plaats brengen gemeten aan het ingekraste op de saddle ernaast en de snaar weer op spanning brengen.
Als je nu denkt, oh, fuck neeeee, dan zou ik m wegbrengen.
Maar ook weer niet écht ongemakkelijk. Hij blijft netjes "part of".quote:Op donderdag 21 augustus 2014 18:46 schreef Baconbus het volgende:
Rond minuut 4-5 wordt het heel ongemakkelijk allemaal.
Je hebt wel lef!quote:Op donderdag 21 augustus 2014 18:56 schreef Braindead2000 het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Wordt vervolgd.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt....from the labyrinth beyond time and space, seeks her way out to a clearing
quote:Op donderdag 21 augustus 2014 19:01 schreef Voxs het volgende:
[..]
Je hebt wel lef!
Doet me denken aan mijn laptopavontuur.
Ik hoop dat het bij jou goed aflooptherkenbaar maar ik kan ze dan ook nog maken, meestalSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
There's a virus in my system
There's a virus in my brain
There's a virus in my system
And it's driving me insane
Die van mij deed het bij voorbaat al niet meer. HD Stuk, jaren verstoft en waarschijnlijk nog iets anders..quote:Op donderdag 21 augustus 2014 19:03 schreef PeZu het volgende:
[..]
herkenbaar maar ik kan ze dan ook nog maken, meestal
Wat ik eruit haal is dat Russel Brand beter weet hoe je tv moet maken dan die studiorobots. En dat legt hij ze uit, zonder dat ze het door hebben. Natuurlijk maakt ie ze niet helemaal af, maar dat zou ook niet chique zijn.quote:Op donderdag 21 augustus 2014 19:00 schreef Gert het volgende:
[..]
Maar ook weer niet écht ongemakkelijk. Hij blijft netjes "part of".
Er zijn steeds meer schuimpjes bijgekomen. Maar echt veel meer.quote:Op donderdag 21 augustus 2014 19:05 schreef PeZu het volgende:
Ligt het aan mij of is de cos is zo achteruit gegaan? Of was het gewoon nooiit wat
ja daar zijn ze ook niet voor gemaaktquote:Op donderdag 21 augustus 2014 19:05 schreef Voxs het volgende:
[..]
Die van mij deed het bij voorbaat al niet meer. HD Stuk, jaren verstoft en waarschijnlijk nog iets anders..
Ik kreeg hem na 10 keer in en uit elkaar halen niet meer aan de praat.
De vellen van de blaren op mijn vingers zijn stille getuigen van deze dramatische episode in mijn leven..
Ik geef je gelijk.quote:Op donderdag 21 augustus 2014 19:05 schreef PeZu het volgende:
Ligt het aan mij of is de cos is zo achteruit gegaan? Of was het gewoon nooiit wat
Aha! Dat is het.quote:Op donderdag 21 augustus 2014 19:06 schreef Baconbus het volgende:
[..]
Er zijn steeds meer schuimpjes bijgekomen. Maar echt veel meer.
ja dat ja. Soms zie een noek, cc en andere van hier verschijnen en denk je eindelijk verlichting maar het is vechten tegn de bierschuimkaaiquote:Op donderdag 21 augustus 2014 19:06 schreef Baconbus het volgende:
[..]
Er zijn steeds meer schuimpjes bijgekomen. Maar echt veel meer.
En ik noem geen namen, straks voelt iemand zich ongemakkelijk, en dat willen we niet hè? Nee, dat dacht ik ook.quote:
Ik ga niet happen, ik ga niet happen, ik ga niet happenquote:Op donderdag 21 augustus 2014 19:09 schreef Baconbus het volgende:
[..]
En ik noem geen namen, straks voelt iemand zich ongemakkelijk, en dat willen we niet hè? Nee, dat dacht ik ook.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt....from the labyrinth beyond time and space, seeks her way out to a clearing
quote:Op donderdag 21 augustus 2014 19:12 schreef Voxs het volgende:
[..]
Ik ga niet happen, ik ga niet happen, ik ga niet happen
ppft! Lukt nietWas, als in, verleden tijd?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.wooblabalurg
Lol, na 8 maanden Utopia kun je misschien wel spreken van wasquote:
Oké, Brain ik zie dat je de snaar helemaal los gehaald hebt, dat had ik niet gezegd, maar gezien de tuners die je hebt lijkt me het geen probleem om die straks weer vast te zetten. Ik zie dat je imbusboutjes aan de onderkant ver genoeg uitsteken dus volgens mij moet je hem VOORZICHTIG met een punttangetje van onderen kunnen opdraaien zodat hij aan de bovenkant eruit komt. Als ie niet soepel wil draaien spuit er dan gewoon eerst even een heel klein beetje kruipolie op.quote:Op donderdag 21 augustus 2014 18:56 schreef Braindead2000 het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Wordt vervolgd.
Ach.. het is best leuk om daar tegenaan te schoppen en om dat te zien. Verder: het heeft m.i/ weinig zin om te proberen zo'n "robot" te veranderen. Die worden ook maar geproduceerd, en wanneer ze niet doen waarvoor ze "gemaakt" zijn dan komt er een andere robot.quote:Op donderdag 21 augustus 2014 19:05 schreef Baconbus het volgende:
[..]
Wat ik eruit haal is dat Russel Brand beter weet hoe je tv moet maken dan die studiorobots. En dat legt hij ze uit, zonder dat ze het door hebben. Natuurlijk maakt ie ze niet helemaal af, maar dat zou ook niet chique zijn.
Dat lijkt me ook niet het doel, om te veranderen. Het is meer een beetje ridiculiseren en dat tentoonstellen. Ik vind dat leuk, net als bijv Hans Teeuwen bij de meisjes van Halal.quote:Op donderdag 21 augustus 2014 19:21 schreef Gert het volgende:
[..]
Het heeft weinig zin om te proberen zo'n "robot" te veranderen. Die worden ook maar geproduceerd, en wanneer ze niet doen waarvoor ze "gemaakt" zijn dan komt er een andere robot.
OMG.quote:Op donderdag 21 augustus 2014 19:23 schreef Joezi het volgende:
Vinden jullie deze fotosoep strafbaar?
[ afbeelding ]
Smakeloos wel. Strafbaar geen idee.quote:Op donderdag 21 augustus 2014 19:23 schreef Joezi het volgende:
Vinden jullie deze fotosoep strafbaar?
[ afbeelding ]
Ja daar heb ik ook enorm van genoten. Vooral ook omdat hij toch redelijk kwetsbaar was toen: hij was in de numerieke minderheid en bevond zich fysiek in een "volgzame" positie. Held.quote:Op donderdag 21 augustus 2014 19:23 schreef Baconbus het volgende:
[..]
Dat lijkt me ook niet het doel, om te veranderen. Het is meer een beetje ridiculiseren en dat tentoonstellen. Ik vind dat leuk, net als bijv Hans Teeuwen bij de meisjes van Halal.
meer omg het om gaat geenztijl aanklagrn om deze soepquote:
Mwah, denk dat hij zich geen seconde bedreigt heeft gevoeld, met zulke dummies eromheen. Die willen alleen weten wanneer ze moeten lachen.quote:Op donderdag 21 augustus 2014 19:27 schreef Gert het volgende:
[..]
Ja daar heb ik ook enorm van genoten. Vooral ook omdat hij toch redelijk kwetsbaar was toen: hij was in de numerieke minderheid en bevond zich fysiek in een "onderdanige" positie. Held.
Best triest ja. Dat dit nog kan in Nederland.quote:Op donderdag 21 augustus 2014 19:27 schreef PeZu het volgende:
[..]
meer omg het om gaat geenztijl aanklagrn om deze soep
teeuwen is een absurdistische nihilstquote:Op donderdag 21 augustus 2014 19:23 schreef Baconbus het volgende:
[..]
Dat lijkt me ook niet het doel, om te veranderen. Het is meer een beetje ridiculiseren en dat tentoonstellen. Ik vind dat leuk, net als bijv Hans Teeuwen bij de meisjes van Halal.
Hij deed het toch maar, onder hun voorwaarden. En no fokking way dat de "meiden" daar waren om op de juiste momenten te lachen. Ze wilden hem het liefs klemlullen, maar wilden op zijn mínst wat toegeeflijkheid of begrip scoren. Doei.quote:Op donderdag 21 augustus 2014 19:30 schreef Baconbus het volgende:
[..]
Mwah, denk dat hij zich geen seconde bedreigt heeft gevoeld, met zulke dummies eromheen. Die willen alleen weten wanneer ze moeten lachen.
Maak wel even een Utopio editie, welke kop wil je erop?quote:Op donderdag 21 augustus 2014 19:30 schreef Baconbus het volgende:
[..]
Best triest ja. Dat dit nog kan in Nederland.
Hij heeft wel toegegeven er erg lang op gestudeerd te hebben.quote:Op donderdag 21 augustus 2014 19:34 schreef Gert het volgende:
[..]
Hij deed het toch maar, onder hun voorwaarden. En no fokking way dat de "meiden" daar waren om op de juiste momenten te lachen. Ze wilden hem het liefs klemlullen, maar wilden op zijn mínst wat toegeeflijkheid of begrip scoren. Doei.
Ze wilden gewoon tegen hem aanschurken en zijn gewend dat de gasten aan hun voeten liggen, zodat ze hun eigen projectje, filmpje of whatever mogen promoten.quote:Op donderdag 21 augustus 2014 19:34 schreef Gert het volgende:
[..]
Hij deed het toch maar, onder hun voorwaarden. En no fokking way dat de "meiden" daar waren om op de juiste momenten te lachen. Ze wilden hem het liefs klemlullen, maar wilden op zijn mínst wat toegeeflijkheid of begrip scoren. Doei.
Doe maar Ruud. Het liefst met een zo dom mogelijke kop.quote:Op donderdag 21 augustus 2014 19:36 schreef Joezi het volgende:
[..]
Maak wel even een Utopio editie, welke kop wil je erop?
Nee dat vind de COS alleen maar mooiquote:Op donderdag 21 augustus 2014 19:41 schreef Baconbus het volgende:
[..]
Doe maar Ruud. Het liefst met een zo dom mogelijke kop.
Waarom vraag je het dan.quote:Op donderdag 21 augustus 2014 19:42 schreef Joezi het volgende:
[..]
Nee dat vind de COS alleen maar mooi
Uiterst smaakvol.quote:Op donderdag 21 augustus 2014 19:42 schreef Joezi het volgende:
Ze hadden al een nieuwe gemaakt met de koppensneller van Almere
[ afbeelding ]
aandacht aandachtquote:
Nou ja, "toegegeven"? Het zou wel stom zijn om niet even goed na te denken over wat je daar te wachten staat en wat je wil gaan zeggen.quote:Op donderdag 21 augustus 2014 19:39 schreef Joezi het volgende:
[..]
Hij heeft wel toegegeven er erg lang op gestudeerd te hebben.
hij heeft dat niet toegegeven en ook niet nodig, joez roept weer watquote:Op donderdag 21 augustus 2014 19:44 schreef Gert het volgende:
[..]
Nou ja, "toegegeven"? Het zou wel stom zijn om niet even goed na te denken over wat je daar te wachten staat en wat je wil gaan zeggen.
Oké, mijn analyse was anders.quote:Op donderdag 21 augustus 2014 19:41 schreef Baconbus het volgende:
[..]
Ze wilden gewoon tegen hem aanschurken en zijn gewend dat de gasten aan hun voeten liggen, zodat ze hun eigen projectje, filmpje of whatever mogen promoten.
lol jep.. John de Molquote:Op donderdag 21 augustus 2014 19:45 schreef Baconbus het volgende:
[..]
Hij is gewoon bang voor een strafzaak. Bangepoeperd.![]()
doe hem met ivan en lotquote:Op donderdag 21 augustus 2014 19:46 schreef Joezi het volgende:
[..]
ik vind wel dat het kan, maar vrees dat het ineens gevoelig ligt hier
Zomergasten niet gezien? Hij bemoeide zich nooit met een publieke discussie, in dit korte optreden heeft hij een duidelijk statement willen maken over vrijheid van meningsuiting.quote:Op donderdag 21 augustus 2014 19:46 schreef PeZu het volgende:
[..]
hij heeft dat niet toegegeven en ook niet nodig, joez roept weer wat
Had al DM's over de Robin Williams memequote:Op donderdag 21 augustus 2014 19:47 schreef Baconbus het volgende:
[..]
Kees zit hier te lurken zo van "doe dan! doe dan!"
Echt waar? Die vond ik totaal niet op het randje.quote:Op donderdag 21 augustus 2014 19:48 schreef Joezi het volgende:
[..]
Had al DM's over de Robin Williams meme
gezien en klopt maar hij heeft niet bestudeert wat te zeggen hij is adrem zat om die achterhaalde dogma's aan te gaan bovendien ook vaak zat gedaanquote:Op donderdag 21 augustus 2014 19:48 schreef Joezi het volgende:
[..]
Zomergasten niet gezien? Hij bemoeide zich nooit met een publieke discussie, in dit korte optreden heeft hij een duidelijk statement willen maken over vrijheid van meningsuiting.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |