quote:
quote:Autoflowering cannabis varieties automatically switch from vegetative growth to the flowering stage with age, as opposed to the ratio of light to dark hours required with photoperiod dependent/short-day strains. Many autoflowers will be ready to harvest in less than 10 weeks from seed.[1] Dwarf varieties can have short stature[2] while still giving decent yield. Conversely "super autos" can take over 100 days to mature and can reach over 6 feet tall.
MUST HAVE NAU GIEBBBquote:
ik droomde dat jij aan het twerken was, das ook best bijzonder tochquote:Op donderdag 21 augustus 2014 14:59 schreef liesje1979 het volgende:
Je zoon een fleshlight voor zijn verjaardag geven is op zijn minst bijzonder.
Lol. Absoluut. Des te meer omdat ik geen kont heb.quote:Op donderdag 21 augustus 2014 14:59 schreef Pavement het volgende:
[..]
ik droomde dat jij aan het twerken was, das ook best bijzonder toch
hoe poep je danquote:Op donderdag 21 augustus 2014 15:00 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Lol. Absoluut. Des te meer omdat ik geen kont heb.
quote:Op donderdag 21 augustus 2014 14:59 schreef liesje1979 het volgende:
Goed om open te zijn, als ze met problemen zitten komen ze tenminste naar je toe ipv ziich schamen en er mee blijven rond lopenquote:Op donderdag 21 augustus 2014 15:01 schreef ChocoFan het volgende:
[..]Ik weet het. Hij werd 17 is het dan beter.
En laat ik maar niet beginnen over vaders die hun zoon voor hun 18e naar de hoeren sturen.
Laat mij maar een fleshlight geven dan.
quote:Op donderdag 21 augustus 2014 15:02 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Een anus heb ik wel. Maar dat twerkt wat lastig.
Juist, jij snapt hem.quote:Op donderdag 21 augustus 2014 15:02 schreef Pavement het volgende:
[..]
Goed om open te zijn, als ze met problemen zitten komen ze tenminste naar je toe ipv ziich schamen en er mee blijven rond lopen
Beter hangt een beetje van de context af. Beter dan op zijn 14e. Maar over het algemeen leek het me beter als moeders dat soort dingen helemaal niet aan hun zonen geven.quote:Op donderdag 21 augustus 2014 15:01 schreef ChocoFan het volgende:
[..]Ik weet het. Hij werd 17 is het dan beter.
En laat ik maar niet beginnen over vaders die hun zoon voor hun 18e naar de hoeren sturen.
Laat mij maar een fleshlight geven dan.
Nou ik vind daar toch wel wat nuance in zitten hoor.quote:Op donderdag 21 augustus 2014 15:02 schreef Pavement het volgende:
[..]
Goed om open te zijn, als ze met problemen zitten komen ze tenminste naar je toe ipv ziich schamen en er mee blijven rond lopen
Omdat er nog steeds zoveel schaamte is over sex, zijn er best heel veel mensen gefrustreerd.quote:Op donderdag 21 augustus 2014 15:04 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Beter hangt een beetje van de context af. Beter dan op zijn 14e. Maar over het algemeen leek het me beter als moeders dat soort dingen helemaal niet aan hun zonen geven.
En vaders die hun zonen naar de hoeren sturen sporen in mijn ogen ook niet helemaal.
denk dat het voor iedereen anders is, ligt er aan hoe mensen er tegen aan kijken en hoe open erover gesproken kan worden. Zeer persoonlijk dus. Ik zie er niet echt een probleem in al moet ik zeggen dat als ik zoiets van mn moeder had gekregen ik wel raar zou kijken, maar ieder gezin is anders. Ik kon vroeger ook bij een vriend van mij thuis blowen kon ik thuis ook niet, keken andere mensen raar tegen aan terwijl het niks anders was dan controle van zijn ouders of het wel goed ging.quote:Op donderdag 21 augustus 2014 15:05 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Nou ik vind daar toch wel wat nuance in zitten hoor.
valt mee dacht ikquote:Op donderdag 21 augustus 2014 14:58 schreef Pavement het volgende:
[..]
MUST HAVE NAU GIEBBB
zeker vrij duur die zaden ?
Daar lijkt me verder ook weinig mis mee. Maar een beetje preutsheid kan ook geen kwaad denk ik. Ik zou denk ik vooral meegeven dat seks mooi en fijn kan zijn maar vooral intimiteit is tussen twee mensen. Je kind een fleshlight geven en daarmee aanmoedigen tot masturbatie vind ik het andere uiterste. En dan de volgende ochtend bij het ontbijt vragen of het lekker was? Meh.quote:Op donderdag 21 augustus 2014 15:07 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Omdat er nog steeds zoveel schaamte is over sex, zijn er best heel veel mensen gefrustreerd.
Daardoor heb ik al vroeg besloten het onderwerp sex nooit weg te wuifen zoals wij vroeger zijn opgevoed. Ik wist niets. Mijn ex ook niet. Dit wilde ik voorkomen omdat een hoop frustratie daardoor kan ontstaan.
En aangezien hier geen vader meer in huis is heb ik die taak op me genomen om hun zoveel mogelijk uit te leggen over hun lichaam en sex. Op de geschikte leeftijden uiteraard.
Hij schaamde zich kapot natuurlijk.quote:Op donderdag 21 augustus 2014 15:08 schreef Pavement het volgende:
[..]
denk dat het voor iedereen anders is, ligt er aan hoe mensen er tegen aan kijken en hoe open erover gesproken kan worden. Zeer persoonlijk dus. Ik zie er niet echt een probleem in al moet ik zeggen dat als ik zoiets van mn moeder had gekregen ik wel raar zou kijken, maar ieder gezin is anders. Ik kon vroeger ook bij een vriend van mij thuis blowen kon ik thuis ook niet, keken andere mensen raar tegen aan terwijl het niks anders was dan controle van zijn ouders of het wel goed ging.
Hoeveel jongeren zijn wel niet depressief omdat ze met vragen zitten waar ze met hun ouders niet over kunnen praten.
Ik heb geen fleshlight voor mijn 17de verjaardag gekregen van mijn moeder, heb daar inderdaad nu nog problemen van........quote:Op donderdag 21 augustus 2014 15:02 schreef Pavement het volgende:
[..]
lolwat?quote:Op donderdag 21 augustus 2014 14:59 schreef liesje1979 het volgende:
Lol, zo gaat het hier helemaal niet en masturbatie aanmoedigen.quote:Op donderdag 21 augustus 2014 15:11 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Daar lijkt me verder ook weinig mis mee. Maar een beetje preutsheid kan ook geen kwaad denk ik. Ik zou denk ik vooral meegeven dat seks mooi en fijn kan zijn maar vooral intimiteit is tussen twee mensen. Je kind een fleshlight geven en daarmee aanmoedigen tot masturbatie vind ik het andere uiterste. En dan de volgende ochtend bij het ontbijt vragen of het lekker was? Meh.
Ze zitten niet op school en je woont op de veluwe...?quote:Op donderdag 21 augustus 2014 15:07 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Omdat er nog steeds zoveel schaamte is over sex, zijn er best heel veel mensen gefrustreerd.
Daardoor heb ik al vroeg besloten het onderwerp sex nooit weg te wuifen zoals wij vroeger zijn opgevoed. Ik wist niets. Mijn ex ook niet. Dit wilde ik voorkomen omdat een hoop frustratie daardoor kan ontstaan.
En aangezien hier geen vader meer in huis is heb ik die taak op me genomen om hun zoveel mogelijk uit te leggen over hun lichaam en sex. Op de geschikte leeftijden uiteraard.
nope, maar zo via fok inschatten of iets kan of niet is moeilijk. er is een hele situatie.quote:
dat is te merken jaquote:Op donderdag 21 augustus 2014 15:14 schreef Jian het volgende:
[..]
Ik heb geen fleshlight voor mijn 17de verjaardag gekregen van mijn moeder, heb daar inderdaad nu nog problemen van........
Natuurlijk fapt hij zich rot. En terecht. Maar toch vind ik een fleshlight cadeau geven in zekere zin aanmoedigen.quote:Op donderdag 21 augustus 2014 15:15 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Lol, zo gaat het hier helemaal niet en masturbatie aanmoedigen.Het is een jonge jongen, aanmoediging heeft hij niet nodig. Dat doen ze toch wel. En zolang hij geen vriendin heeft zie ik er geen kwaad in.
want als je niet kijkt en niks zegt fapt ie misschien nietquote:Op donderdag 21 augustus 2014 15:17 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Natuurlijk fapt hij zich rot. En terecht. Maar toch vind ik een fleshlight cadeau geven in zekere zin aanmoedigen.
Ik wil geloof ik niet weten wat jij voor Moederdag krijgt.
iedereen heeft altijd wat aan te merken hoe andere de kinderen opvoeden, belangrijkste is dat ze thuis een veilige vertrouwde haven hebben van waaruit ze zelfstandig de wereld in kunnenquote:Op donderdag 21 augustus 2014 15:17 schreef ChocoFan het volgende:
Net of ik veel mensen vind die zo denken als ik over opvoeding.![]()
Het feit dat mijn kinderen gewoon iedere dag thuis zijn ipv bij vrienden hangen of op straat zegt mij dat ik het niet zo fout doet als de meeste mensen zouden willen denken.
Daarbij weet ik bijna alles en doen ze het goed op school of op werk.
Als je wist hoe wij hier met elkaar omgaan zou je dat niet raar vinden en nee ik leg niet alles uit, ik stuur ze een kant op. Willen ze meer weten mogen ze het vragen maar vaak verwijs ik ze naar internet of bepaalde boeken o.i.d.quote:Op donderdag 21 augustus 2014 15:17 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Natuurlijk fapt hij zich rot. En terecht. Maar toch vind ik een fleshlight cadeau geven in zekere zin aanmoedigen.
Ik wil geloof ik niet weten wat jij voor Moederdag krijgt.
Nee man, dan is niet vooruitstrevend dat is "Kijk mij eens vooruitstrevend zijn" da's wat anders ....quote:Op donderdag 21 augustus 2014 15:18 schreef hugecooll het volgende:
Wacht, Choco heeft haar zoon een fleshlight gegeven voor zijn verjaardag
Da's erg .... Vooruitstrevend o.o
Nee natuurlijk fapt hij, dat is ook gezond, beetje ontdekken enzo toch?quote:Op donderdag 21 augustus 2014 15:18 schreef Pavement het volgende:
[..]
want als je niet kijkt en niks zegt fapt ie misschien niet
Ik vraag me af welke reacties een man zou krijgen als ie zijn dochter een dildo geeft voor haar verjaardagquote:Op donderdag 21 augustus 2014 15:19 schreef Jian het volgende:
[..]
Nee man, dan is niet vooruitstrevend dat is "Kijk mij eens vooruitstrevend zijn" da's wat anders ....
Lol. Is al bijna 2 jaar geleden.quote:Op donderdag 21 augustus 2014 15:19 schreef hugecooll het volgende:
Gefeliciteerd met je zoon btw (als dit verhaal zich vandaag of recent heeft afgespeeld)
Juist.quote:Op donderdag 21 augustus 2014 15:19 schreef Pavement het volgende:
[..]
iedereen heeft altijd wat aan te merken hoe andere de kinderen opvoeden, belangrijkste is dat ze thuis een veilige vertrouwde haven hebben van waaruit ze zelfstandig de wereld in kunnen
de manier waarop is voor iedereen anders
Wij zijn heel open, jeweetzelfquote:Op donderdag 21 augustus 2014 15:20 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Lol. Is al bijna 2 jaar geleden.![]()
En ik begon niet, Joezi stelde een vraag en ik dacht, dit is fok, hier zitten wel meer mensen met een open mind.
Exactly ..... nergens voor nodig.quote:Op donderdag 21 augustus 2014 15:20 schreef hugecooll het volgende:
[..]
Ik vraag me af welke reacties een man zou krijgen als ie zijn dochter een dildo geeft voor haar verjaardag
Ik merk er weinig van.quote:Op donderdag 21 augustus 2014 15:21 schreef hugecooll het volgende:
[..]
Wij zijn heel open, jeweetzelf
Dat is wat tegenstrijdig met het geven van een fleshlight, Maar hey, klopt denk ik wel, ik ben daarin wat ouderwets.quote:Op donderdag 21 augustus 2014 15:19 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Als je wist hoe wij hier met elkaar omgaan zou je dat niet raar vinden en nee ik leg niet alles uit, ik stuur ze een kant op. Willen ze meer weten mogen ze het vragen maar vaak verwijs ik ze naar internet of bepaalde boeken o.i.d.![]()
Wat een ouderwetse mensen hier.
Naja da's vooral omdat ik 'm in m'n hoofd omdraaidequote:
quote:Op donderdag 21 augustus 2014 15:20 schreef hugecooll het volgende:
[..]
Ik vraag me af welke reacties een man zou krijgen als ie zijn dochter een dildo geeft voor haar verjaardag
Of een zoon aan zijn moeder.quote:Op donderdag 21 augustus 2014 15:20 schreef hugecooll het volgende:
[..]
Als ik het uitgebreid zou uitleggen zou je het snappen. Maar dat doe ik niet meer.quote:Op donderdag 21 augustus 2014 15:22 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Dat is wat tegenstrijdig met het geven van een fleshlight, Maar hey, klopt denk ik wel, ik ben daarin wat ouderwets.
En nee ik krijg geen vibrator van mijn zoon.quote:Op donderdag 21 augustus 2014 15:23 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Of een zoon aan zijn moeder.
Dat durf ik te betwijfelen.quote:Op donderdag 21 augustus 2014 15:23 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Als ik het uitgebreid zou uitleggen zou je het snappen. Maar dat doe ik niet meer.![]()
En ik moet weg. Dus ik kan helaas niet verder reageren.
Moet kunnen toch?quote:Op donderdag 21 augustus 2014 15:24 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
En nee ik krijg geen vibrator van mijn zoon.
Zeg je nu dat wij bekrompen zijn? Of is het gewoon dat jij graag popi jopi "kijk mij nu, het kan mij niet gek genoeg zijn hoor" doet, als het om sex gaat?quote:
Het is gewoon een situatie die opener is denk ik. Ik zou het zelf nooit doen en ook apart vinden maar er wordt niemand geschaad en de bedoeling is goed.quote:Op donderdag 21 augustus 2014 15:24 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Dat durf ik te betwijfelen.
Doei.
ik ga pabo eens mailen of ze interesse hebben in ene tiener verwen lijnquote:Op donderdag 21 augustus 2014 15:28 schreef hugecooll het volgende:
Misschien een idee om ze alvast te laten wennen met een kindervibrator
Je hebt gewoon gelijk Jan.., brother, high five, and if we are going tot San Francisco, we'll be sure to put some flowers in our hairquote:Op donderdag 21 augustus 2014 15:27 schreef Pavement het volgende:
[..]
Het is gewoon een situatie die opener is denk ik. Ik zou het zelf nooit doen en ook apart vinden maar er wordt niemand geschaad en de bedoeling is goed.
Ik ben zo oud(erwets), dat ik tot vandaag geeneens wist wat een fleshlight was.quote:Op donderdag 21 augustus 2014 15:22 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Dat is wat tegenstrijdig met het geven van een fleshlight, Maar hey, klopt denk ik wel, ik ben daarin wat ouderwets.
Het is te ver van mijn bed show om me hier in, in te kunnen leven. Dat de bedoeling goed is geloof ik wel.quote:Op donderdag 21 augustus 2014 15:27 schreef Pavement het volgende:
[..]
Het is gewoon een situatie die opener is denk ik. Ik zou het zelf nooit doen en ook apart vinden maar er wordt niemand geschaad en de bedoeling is goed.
Omg, vanaf 6 jaar ...quote:Op donderdag 21 augustus 2014 15:28 schreef hugecooll het volgende:
Misschien een idee om ze alvast te laten wennen met een kindervibrator
Wat is deze dan?quote:Op donderdag 21 augustus 2014 15:33 schreef sararaats het volgende:
Ik ben bekomen van de maagpijn. Er zat gewoon iets verkeerds. Na een drol of 10 kwam het in orde
Ja, dat krijg je ervan, zeker geen "Christine le Duc pakket" gekregen van je ouders toen je 16 werd, ja dat achtervolgt je je hele leven, dat zie je maar weer.quote:Op donderdag 21 augustus 2014 15:31 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Ik ben zo oud(erwets), dat ik tot vandaag geeneens wist wat een fleshlight was.
Wsup vosquote:Op donderdag 21 augustus 2014 15:36 schreef Voxs het volgende:
argh![]()
(mijn excuses, woorden schieten te kort, de eerste argh: mijn hersenen weigeren er iets zinnigs over te zeggen. De tweede argh ontschiet me bij het aantal drollen van saraats)
argh![]()
die spreekt voor zichzelf.
Eet smakelijk!quote:Op donderdag 21 augustus 2014 15:36 schreef Jian het volgende:
[..]
Ik nam net een hapje van m'n bokkenpootje ........
Ik kan goed lachen om dit soort ongeinquote:Op donderdag 21 augustus 2014 15:36 schreef liesje1979 het volgende:
Volgens mij is dit voor mij iets teveel openheid van zaken.
Kom je nu meequote:Op donderdag 21 augustus 2014 15:38 schreef sararaats het volgende:
Om een lang verhaal kort en deftig te houden
quote:Op donderdag 21 augustus 2014 15:38 schreef sararaats het volgende:
Om een lang verhaal kort en deftig te houden: ik ben zo goed als genezen
Had je geen last van verstopte darmen ?quote:Op donderdag 21 augustus 2014 15:38 schreef sararaats het volgende:
Om een lang verhaal kort en deftig te houden: ik ben zo goed als genezen
mwah, dat voor mij niet. Een opvoeding waarin dingen veilig besproken worden is naar mijn insziens ook goed.quote:Op donderdag 21 augustus 2014 15:36 schreef liesje1979 het volgende:
Volgens mij is dit voor mij iets teveel openheid van zaken.
Ik dm nooit, dat achteraf gemiep, ik ben gooi alles gewoon in de openheid, daar ben ik voor, zo rol ikquote:Op donderdag 21 augustus 2014 15:41 schreef Pavement het volgende:
Jian speciaal voor jouw amice
beetje mn dm negeren![]()
Dat zéker!quote:Op donderdag 21 augustus 2014 15:42 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
De 10 drollen was voor sommige hier misschien een beetje teveel informatie.
fuck yeah bitch woooooooooooooooooooooooooooootquote:Op donderdag 21 augustus 2014 15:42 schreef Jian het volgende:
[..]
Ik dm nooit, dat achteraf gemiep, ik ben gooi alles gewoon in de openheid, daar ben ik voor, zo rol ik
de tyfusquote:Op donderdag 21 augustus 2014 15:44 schreef Ygritte het volgende:
Tering, uurtje weg en dan fleshlight en 10 drollen van Sara....![]()
(denk toch eens aan 'ons' beelddenkers)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |