quote:
quote:Autoflowering cannabis varieties automatically switch from vegetative growth to the flowering stage with age, as opposed to the ratio of light to dark hours required with photoperiod dependent/short-day strains. Many autoflowers will be ready to harvest in less than 10 weeks from seed.[1] Dwarf varieties can have short stature[2] while still giving decent yield. Conversely "super autos" can take over 100 days to mature and can reach over 6 feet tall.
MUST HAVE NAU GIEBBBquote:
ik droomde dat jij aan het twerken was, das ook best bijzonder tochquote:Op donderdag 21 augustus 2014 14:59 schreef liesje1979 het volgende:
Je zoon een fleshlight voor zijn verjaardag geven is op zijn minst bijzonder.
Lol. Absoluut. Des te meer omdat ik geen kont heb.quote:Op donderdag 21 augustus 2014 14:59 schreef Pavement het volgende:
[..]
ik droomde dat jij aan het twerken was, das ook best bijzonder toch
hoe poep je danquote:Op donderdag 21 augustus 2014 15:00 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Lol. Absoluut. Des te meer omdat ik geen kont heb.
quote:Op donderdag 21 augustus 2014 14:59 schreef liesje1979 het volgende:
Goed om open te zijn, als ze met problemen zitten komen ze tenminste naar je toe ipv ziich schamen en er mee blijven rond lopenquote:Op donderdag 21 augustus 2014 15:01 schreef ChocoFan het volgende:
[..]Ik weet het. Hij werd 17 is het dan beter.
En laat ik maar niet beginnen over vaders die hun zoon voor hun 18e naar de hoeren sturen.
Laat mij maar een fleshlight geven dan.
quote:Op donderdag 21 augustus 2014 15:02 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Een anus heb ik wel. Maar dat twerkt wat lastig.
Juist, jij snapt hem.quote:Op donderdag 21 augustus 2014 15:02 schreef Pavement het volgende:
[..]
Goed om open te zijn, als ze met problemen zitten komen ze tenminste naar je toe ipv ziich schamen en er mee blijven rond lopen
Beter hangt een beetje van de context af. Beter dan op zijn 14e. Maar over het algemeen leek het me beter als moeders dat soort dingen helemaal niet aan hun zonen geven.quote:Op donderdag 21 augustus 2014 15:01 schreef ChocoFan het volgende:
[..]Ik weet het. Hij werd 17 is het dan beter.
En laat ik maar niet beginnen over vaders die hun zoon voor hun 18e naar de hoeren sturen.
Laat mij maar een fleshlight geven dan.
Nou ik vind daar toch wel wat nuance in zitten hoor.quote:Op donderdag 21 augustus 2014 15:02 schreef Pavement het volgende:
[..]
Goed om open te zijn, als ze met problemen zitten komen ze tenminste naar je toe ipv ziich schamen en er mee blijven rond lopen
Omdat er nog steeds zoveel schaamte is over sex, zijn er best heel veel mensen gefrustreerd.quote:Op donderdag 21 augustus 2014 15:04 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Beter hangt een beetje van de context af. Beter dan op zijn 14e. Maar over het algemeen leek het me beter als moeders dat soort dingen helemaal niet aan hun zonen geven.
En vaders die hun zonen naar de hoeren sturen sporen in mijn ogen ook niet helemaal.
denk dat het voor iedereen anders is, ligt er aan hoe mensen er tegen aan kijken en hoe open erover gesproken kan worden. Zeer persoonlijk dus. Ik zie er niet echt een probleem in al moet ik zeggen dat als ik zoiets van mn moeder had gekregen ik wel raar zou kijken, maar ieder gezin is anders. Ik kon vroeger ook bij een vriend van mij thuis blowen kon ik thuis ook niet, keken andere mensen raar tegen aan terwijl het niks anders was dan controle van zijn ouders of het wel goed ging.quote:Op donderdag 21 augustus 2014 15:05 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Nou ik vind daar toch wel wat nuance in zitten hoor.
valt mee dacht ikquote:Op donderdag 21 augustus 2014 14:58 schreef Pavement het volgende:
[..]
MUST HAVE NAU GIEBBB
zeker vrij duur die zaden ?
Daar lijkt me verder ook weinig mis mee. Maar een beetje preutsheid kan ook geen kwaad denk ik. Ik zou denk ik vooral meegeven dat seks mooi en fijn kan zijn maar vooral intimiteit is tussen twee mensen. Je kind een fleshlight geven en daarmee aanmoedigen tot masturbatie vind ik het andere uiterste. En dan de volgende ochtend bij het ontbijt vragen of het lekker was? Meh.quote:Op donderdag 21 augustus 2014 15:07 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Omdat er nog steeds zoveel schaamte is over sex, zijn er best heel veel mensen gefrustreerd.
Daardoor heb ik al vroeg besloten het onderwerp sex nooit weg te wuifen zoals wij vroeger zijn opgevoed. Ik wist niets. Mijn ex ook niet. Dit wilde ik voorkomen omdat een hoop frustratie daardoor kan ontstaan.
En aangezien hier geen vader meer in huis is heb ik die taak op me genomen om hun zoveel mogelijk uit te leggen over hun lichaam en sex. Op de geschikte leeftijden uiteraard.
Hij schaamde zich kapot natuurlijk.quote:Op donderdag 21 augustus 2014 15:08 schreef Pavement het volgende:
[..]
denk dat het voor iedereen anders is, ligt er aan hoe mensen er tegen aan kijken en hoe open erover gesproken kan worden. Zeer persoonlijk dus. Ik zie er niet echt een probleem in al moet ik zeggen dat als ik zoiets van mn moeder had gekregen ik wel raar zou kijken, maar ieder gezin is anders. Ik kon vroeger ook bij een vriend van mij thuis blowen kon ik thuis ook niet, keken andere mensen raar tegen aan terwijl het niks anders was dan controle van zijn ouders of het wel goed ging.
Hoeveel jongeren zijn wel niet depressief omdat ze met vragen zitten waar ze met hun ouders niet over kunnen praten.
Ik heb geen fleshlight voor mijn 17de verjaardag gekregen van mijn moeder, heb daar inderdaad nu nog problemen van........quote:Op donderdag 21 augustus 2014 15:02 schreef Pavement het volgende:
[..]
lolwat?quote:Op donderdag 21 augustus 2014 14:59 schreef liesje1979 het volgende:
Lol, zo gaat het hier helemaal niet en masturbatie aanmoedigen.quote:Op donderdag 21 augustus 2014 15:11 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Daar lijkt me verder ook weinig mis mee. Maar een beetje preutsheid kan ook geen kwaad denk ik. Ik zou denk ik vooral meegeven dat seks mooi en fijn kan zijn maar vooral intimiteit is tussen twee mensen. Je kind een fleshlight geven en daarmee aanmoedigen tot masturbatie vind ik het andere uiterste. En dan de volgende ochtend bij het ontbijt vragen of het lekker was? Meh.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |