Ik moet (naja wil) een nieuwe schoudertas. Gewoon één voor als ik de stad in ga enz maar kan nooit een leuke vinden. Liefst iets van (nep)leerquote:Op donderdag 21 augustus 2014 15:24 schreef LittleBrownie het volgende:
Herschel Supply heeft ook leuke tassen
Ik wil nog een shopper.quote:Op donderdag 21 augustus 2014 15:25 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ik moet (naja wil) een nieuwe schoudertas. Gewoon één voor als ik de stad in ga enz maar kan nooit een leuke vinden. Liefst iets van (nep)leer
Neequote:
Ik heb momenteel een nep leren tas en die bevalt me best goed. Maar die voelt en lijkt echt extreem op echt leer. Maar als die heel erg nep lijkt hoeft het ook nietquote:Op donderdag 21 augustus 2014 15:26 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
Ik wil nog een shopper.
Nepleer is echt niet fijn hoor
Wat voor 1?quote:Op donderdag 21 augustus 2014 15:27 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ik heb momenteel een nep leren tas en die bevalt me best goed. Maar die voelt en lijkt echt extreem op echt leer. Maar als die heel erg nep lijkt hoeft het ook nietGaat ook snel kapot
heuj ik mis er eenquote:
Best chille schoenen. Ik heb 4 maanden terug een paar nepperds gekocht voor een 10tje, zijn nog steeds heelquote:
schoenequote:Op donderdag 21 augustus 2014 15:28 schreef JanCees het volgende:
[..]
De tv-serie/film of de schoenen?
Uhm.. uhm.. Onbekend merk. Ik heb hem op de huishoudbeurs gekochtquote:
hoi mopquote:
Ohquote:Op donderdag 21 augustus 2014 15:28 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Uhm.. uhm.. Onbekend merk. Ik heb hem op de huishoudbeurs gekocht
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |